Memphis Depay

Wat een afgang, voetballen in Frankrijk. Verbaast me echt dat die geen andere 'goede' aanbieding heeft gekregen.
Franse voetbal, auto's. taal, mensen, allemaal ruk. Enige wat goed is daar is het eten.vrouwen en de natuur. Verder wil je er niet dood gevonden worden.

Ja wat een afgang, Zlatan speelde er jaren, spelers als Di Maria en Thiago Silva of Cavani spelen er nog en Hazard zat er ook toen zijn 22e....
 
United heeft trouwens een terugkoop-clausule laten opnemen in het contract van Memphis.
Penalty, het is overigens bijna 17 miljoen + 8 miljoen aan bonussen en zoals ik al meldde een terugkoop clausule.
 
Laatst bewerkt:
Wat een afgang, voetballen in Frankrijk. Verbaast me echt dat die geen andere 'goede' aanbieding heeft gekregen.
Franse voetbal, auto's. taal, mensen, allemaal ruk. Enige wat goed is daar is het eten.vrouwen en de natuur. Verder wil je er niet dood gevonden worden.

Ik kan een prima leven hebben met goed eten, vrouwen en natuur.
 
Wat een afgang, voetballen in Frankrijk. Verbaast me echt dat die geen andere 'goede' aanbieding heeft gekregen.
Franse voetbal, auto's. taal, mensen, allemaal ruk. Enige wat goed is daar is het eten.vrouwen en de natuur. Verder wil je er niet dood gevonden worden.

Afgang. 40.000 man bij een thuiswedstrijd, draaien bovenin de Franse competitie, Doen altijd lekker mee in de CL. Sportief geen Engeland, maar hij maakt nu dezelfde stap die zoveel Nederlandse spelers (moeten) maken naar een Europese subtopper. Ook nog een prima land om te leven, en je blijft in beeld voor Oranje.
 
Wat een afgang, voetballen in Frankrijk. Verbaast me echt dat die geen andere 'goede' aanbieding heeft gekregen.
Franse voetbal, auto's. taal, mensen, allemaal ruk. Enige wat goed is daar is het eten.vrouwen en de natuur. Verder wil je er niet dood gevonden worden.

Wat een feest moet dat zijn geweest voor degene die jou hier opving toen je hier naar toe kwam.
 
Ja wat een afgang, Zlatan speelde er jaren, spelers als Di Maria en Thiago Silva of Cavani spelen er nog en Hazard zat er ook toen zijn 22e....


Puh puh, heb je 10 goede spelers, 15/20 ruk clubs en voetbal wat ook alles behalve boeiend is, juppie..
In geen 500 jaar zal het Franse voetbal enigszins in de buurt komen van algemeen niveau wat behaald word in Duitsland/Engeland/Spanje.
( waar je ook maar enkele topclubs hebt en de rest gewoon goed is )
 
Puh puh, heb je 10 goede spelers, 15/20 ruk clubs en voetbal wat ook alles behalve boeiend is, juppie..
In geen 500 jaar zal het Franse voetbal enigszins in de buurt komen van algemeen niveau wat behaald word in Duitsland/Engeland/Spanje.
( waar je ook maar enkele topclubs hebt en de rest gewoon goed is )

De interesse moet er dan wel zijn he, zeker gezien de vraagprijs 18,5 miljoen met 8 miljoen aan bonussen, en een terugkoop clausule die United per se wilde bedingen. Veel clubs doen daar niet aan.
 
[h=1]Kluivert deed last minute-poging voor Memphis[/h] http://www.vi.nl/nieuws/kluivert-deed-last-minutepoging-voor-memphis.htm

Memphis Depay werd vrijdag gepresenteerd bij Olympique Lyon, maar hij had ook naar Paris Saint-Germain gekund. Patrick Kluivert ondernam namelijk een last minute-poging om de Nederlander naar Parijs te halen.

Dan had Kluivert maar eerder moeten zijn. :nehneh:

Bovendien zou Memphis daar weinig mee opschieten. Hij heeft speeltijd nodig en Lyon kan hem dat bieden. PSG, met spelers als Draxler, Cavani, Jese, Di Maria en Lucas, niet.
 
OL heeft nog nooit de CL gewonnen.. ook niet in de finale gestaan. Laatste Franse club in de finale was AS Monaco in 2003. Maar het is wel een prachtclub vind ik! Mooie historie idd. Prima club voor Memphis en zo verdienen wij er ook weer wat aan! :dt:

Je hebt helemaal gelijk! My bad. Ik zie dat ze dat jaar de beker wonnen en in 1/8 finales stonden. Best een inposante reeks kampioenschappen rond die periode zie ik.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2017-01-21-20-59-18.png
    Screenshot_2017-01-21-20-59-18.png
    1,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Memphis scoort een rapportcijfer 2


over half jaar speelt die bij Excelsior, hopen dat due dat niveau wel aan kan daar.

 
Memphis scoort een rapportcijfer 2


over half jaar speelt die bij Excelsior, hopen dat due dat niveau wel aan kan daar.

Hij doet het niet best, nog niet of weer niet. Maar die twee is gegeven door een twitteraar met een handvol volgers, niet door een grote sportredactie of zo. Een zichzelf redacteur noemend iemand. Het AD benadert langzaam maar zeker het niveau van de televaag. Puur sensatiebelust. Misschien kunnen we ze eens de punten toekenning van een der onze medeposters zenden na een wedstrijd van PSV. Geven we Willems een 10. Eens kijken of ze dat ook plaatsen.

 
Bedankt voor deze nuance. Was Kronos er nog maar om ons te wijzen op het niveau van internetjournalistiek. ;)
 
Memphis scoort een rapportcijfer 2


over half jaar speelt die bij Excelsior, hopen dat due dat niveau wel aan kan daar.

En de rest van Lyon scoorde ook niet echt hoger dan 4..... Misschien spelen die ook over 2 jaar bij Excelsior? Wie weet krijgen toch nog een leuke competitie hier.
 
En de rest van Lyon scoorde ook niet echt hoger dan 4..... Misschien spelen die ook over 2 jaar bij Excelsior? Wie weet krijgen toch nog een leuke competitie hier.

Als ze maar hun taaltje en trekjes daar achterlaten, me allergie voor Fransen blijft aangeboren en voor eeuwig. Al zullen er vast maar handje vol echte Fransen spelen daar, merendeel zal wel weer geïmporteerd zijn over de hele wereld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan