Memphis Depay

Memphis staat in de uitverkoop. Manchester United wil hem verkopen voor de helft van de prijs waarvoor ze hem gekocht hebben van PSV.

Manchester United likely to accept just HALF of Everton target Memphis Depay's £25m fee for him
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-likely-accept-just-9487226

:unsure: PSV heeft een goede deal gedaan en Manchester United gaat zijn verlies nemen. :rolleyes:
En een Nederlandse club gaat niet zo snel meer grof geld vangen voor een 'talent'. Ze kijken daar voortaan ook wel link uit, bij MU. :D
 
Memphis betrapt met Waterpijp in Shishalounge te Rotterdam......hoezo mentaliteitsprobleem ? Die gozer had al zijn eigen ruiten ingegooid, maar dit geval maakt hem volkomen kansloos bij Man U en de vraag is of er wel een serieuze club langskomt om hem te contracteren....van sterspeler in de eredivisie 2 jaar terug tot grootste flop van de PL momenteel.....zo snel kan het gaan !!
 
Memphis betrapt met Waterpijp in Shishalounge te Rotterdam......hoezo mentaliteitsprobleem ? Die gozer had al zijn eigen ruiten ingegooid, maar dit geval maakt hem volkomen kansloos bij Man U en de vraag is of er wel een serieuze club langskomt om hem te contracteren....van sterspeler in de eredivisie 2 jaar terug tot grootste flop van de PL momenteel.....zo snel kan het gaan !!

Betrapt? Je doet of hij met drugs op zak is opgepakt. Ik heb tal van voetballers op foto gezien in een Chichalounge, in Rotterdam zag ik Tony Vilehna en De Vrij met eigen ogen bij een Perzisch chichatent.... Volgens mij functioneren ze beide niet slecht en hebben ze geen mentaliteitsprobleem. En oh, Stekelenburg rookt zich kapot zo ook de Belgische international Niangolan....
 
Memphis betrapt met Waterpijp in Shishalounge te Rotterdam......hoezo mentaliteitsprobleem ? Die gozer had al zijn eigen ruiten ingegooid, maar dit geval maakt hem volkomen kansloos bij Man U en de vraag is of er wel een serieuze club langskomt om hem te contracteren....van sterspeler in de eredivisie 2 jaar terug tot grootste flop van de PL momenteel.....zo snel kan het gaan !!

Ik zie het probleem niet?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Memphis betrapt met Waterpijp in Shishalounge te Rotterdam......hoezo mentaliteitsprobleem ? Die gozer had al zijn eigen ruiten ingegooid, maar dit geval maakt hem volkomen kansloos bij Man U en de vraag is of er wel een serieuze club langskomt om hem te contracteren....van sterspeler in de eredivisie 2 jaar terug tot grootste flop van de PL momenteel.....zo snel kan het gaan !!

Donders, das wel ernstig ;) Komop ff ree
 
Manchester United slaat eerste Franse bod op Depay af

[...]
Memphis wellicht naar Olympique Lyon. Dat is toch niet bepaald een droomclub. :ai:

**Aanpassing door Bacchus. Het kopiëren van artikelen van andere websites is niet toegestaan**
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Manchester United slaat eerste Franse bod op Depay af
[...]

Memphis wellicht naar Olympique Lyon. Dat is toch niet bepaald een droomclub. :ai:

**Aanpassing door Bacchus. Het kopiëren van artikelen van andere websites is niet tegestaan**

Nee, Manchester U. was een droomclub, en we weten hoe dat verliep.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Manchester United slaat eerste Franse bod op Depay af

[...]
Memphis wellicht naar Olympique Lyon. Dat is toch niet bepaald een droomclub. :ai:

**Aanpassing door Bacchus. Het kopiëren van artikelen van andere websites is niet toegestaan**

:ai: Kunnen we de link naar de website niet meer als bronvermelding weergeven?
 
:ai: Kunnen we de link naar de website niet meer als bronvermelding weergeven?

Je mag wel een link plakken. Maar jij kopieerde de volledige tekst en dat mag niet. Daar hebben we (PSV) ontzettend gezeik mee gehad destijds.
Een paar regels tekst, linken en het in eigen woorden overnemen van een artikel zijn natuurlijk wel toegestaan.
 
Je mag wel een link plakken. Maar jij kopieerde de volledige tekst en dat mag niet. Daar hebben we (PSV) ontzettend gezeik mee gehad destijds.
Een paar regels tekst, een link en het in eigen woorden overnemen van een artikel zijn natuurlijk wel toegestaan.

OK. Ik had niet de indruk dat ik het volledige artikel erin had gezet, maar nog meer gezeik kunnen we natuurlijk niet hebben.

We hebben al genoeg gezeik met vBulletin :sick: :mad:
 
[h=1]Trainer Genesio noemt Memphis 'prioriteit' voor Olympique Lyon[/h] http://www.nu.nl/voetbal/4386333/trainer-genesio-noemt-memphis-prioriteit-olympique-lyon.html

"Memphis Depay is een prioriteit voor ons", was Genesio duidelijk op een persconferentie. "In tegenstelling tot wat ik gelezen heb, ben ik een groot fan van hem. Hij is een complete speler, krachtig en hij kan nog flink groeien. Hopelijk wordt hij zo snel mogelijk gehaald."

:unsure:Kwestie van tijd dus ... :re:
 
Leuk voor hem. OL is best een mooie club in een mooie stad.

P.S. Ik heb ook geprobeerd een liedje te zingen, maar ik geloof niet dat jullie er iets van meekrijgen. ;)
 
Ik zou het toejuichen als Depay naar olympique lyon gaat. Voor psg en monaco met geld gingen gooien was Lyon toch wel een beetje de topclub van frankrijk. In 2007 of 2008 wonnen ze de championsleague nog. Alleen werd er een beetje tevwwl geld uitgegeven. Ze zijn flink gaan snijden in de selectie en hebben ingezet op de jeugdopleiding. Het zou mooi zijn als Lyon weer terug komt op niveau met Depay
 
Mourinho heeft gezegd dat het bod op hem verre van acceptabel is.
Maar Lyon is geen verkeerde tussenstap. Hazard speelde tot zijn 21-22e ook gewoon bij Lille.
Ik weet alleen niet wat voor ploeg Lyon op dit moment is en hoe ze het verder doen.
 
Ik vraag me af of het de juiste stap zou zijn voor Depay. De taal zal hij nooit machtig worden, aangezien zijn Engels al zo beperkt is, en dus zal hij nog meer alleen zijn. Het publiek daar zal hij ook direct moeten imponeren, wat geen makkelijke opgave zal zijn na deze dreun van het falen bij United. Ik denk dat hij meer baat zal hebben bij een Nederlandstalige coach die tegelijk als vaderfiguur voor hem kan spelen, zoals daar bij PSV ook rekening mee werd gehouden (en wat m.i. ook sterk heeft bijgedragen aan zijn falen bij United, waar hij zo iemand niet had en v.Gaal die figuur ook niet bleek te zijn). Of hij gaat erheen en laat die man die Depay hier hielp overkomen, dat kan natuurlijk ook. Geld heeft ie er genoeg voor iig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan