Memphis Depay

Ik zou het toejuichen als Depay naar olympique lyon gaat. Voor psg en monaco met geld gingen gooien was Lyon toch wel een beetje de topclub van frankrijk. In 2007 of 2008 wonnen ze de championsleague nog. Alleen werd er een beetje tevwwl geld uitgegeven. Ze zijn flink gaan snijden in de selectie en hebben ingezet op de jeugdopleiding. Het zou mooi zijn als Lyon weer terug komt op niveau met Depay

OL heeft nog nooit de CL gewonnen.. ook niet in de finale gestaan. Laatste Franse club in de finale was AS Monaco in 2003. Maar het is wel een prachtclub vind ik! Mooie historie idd. Prima club voor Memphis en zo verdienen wij er ook weer wat aan! :dt:
 
Vooral een rijke club toch? Prima tussenstop om voor nieuwe pattas en een kekke sjaal te sparen.
Zo rijk als 10 jaar geleden is OL niet meer. Dat zie je ook aan hun spelers, aangetrokken trainers en prestaties in zowel de competitie als in de CL ( als ze meedoen...).
 
Zo rijk als 10 jaar geleden is OL niet meer. Dat zie je ook aan hun spelers, aangetrokken trainers en prestaties in zowel de competitie als in de CL ( als ze meedoen...).

Ik volg helemaal niks meer in het buitenland. Dus als jij zegt dat mijn herinneringen niet meer aansluiten bij de stand van zaken in het heden, neem ik dat meteen van je aan. ;)
 
Ik vraag me af of het de juiste stap zou zijn voor Depay. De taal zal hij nooit machtig worden, aangezien zijn Engels al zo beperkt is, en dus zal hij nog meer alleen zijn. Het publiek daar zal hij ook direct moeten imponeren, wat geen makkelijke opgave zal zijn na deze dreun van het falen bij United. Ik denk dat hij meer baat zal hebben bij een Nederlandstalige coach die tegelijk als vaderfiguur voor hem kan spelen, zoals daar bij PSV ook rekening mee werd gehouden (en wat m.i. ook sterk heeft bijgedragen aan zijn falen bij United, waar hij zo iemand niet had en v.Gaal die figuur ook niet bleek te zijn). Of hij gaat erheen en laat die man die Depay hier hielp overkomen, dat kan natuurlijk ook. Geld heeft ie er genoeg voor iig.

Hij hoeft toch alleen "Chapeau" te kennen? ;)
 
Olympique Lyon heeft het bod op Memphis Depay verhoogd. Volgens de BBC zou het laatste bod 17 miljoen zijn.

https://www.telesport.nl/artikel/809...t-bod-op-depay

Het Everton van manager Ronald Koeman was ook geïnteresseerd in Depay, maar naar verluidt zet hij zijn loopbaan liever niet in de Premier League voort.

:ai:

:unsure:Terug naar af dus ... :re:

17 miljoen pond. Dat is ongeveer 20 miljoen Euro. Psv krijgt ruim 1 miljoen van dit bedrag.
Terug bij af is dat niet: de Franse competitie is een redelijke competitie waar veel talenten zich erg goed hebben ontwikkeld. Ook spelers als Hazard hebben tot hun 22e daar gespeeld. Achteraf gezien had Memphis dit als eerste moeten doen voordat hij naar United ging.
 
Laatst bewerkt:
17 miljoen pond. Dat is ongeveer 20 miljoen Euro. Psv krijgt ruim 1 miljoen van dit bedrag.
Terug bij af is dat niet: de Franse competitie is een redelijke competitie waar veel talenten zich erg goed hebben ontwikkeld. Ook spelers als Hazard hebben tot hun 22e daar gespeeld. Achteraf gezien had Memphis dit als eerste moeten doen voordat hij naar United ging.

Het is € 17.000.000,- :shifty:
 
Ik hoop het wel. Ik ben benieuwd iig. Zul je net zien dat over een half jaar de coach die hem heel erg graag wou hebben ontslagen wordt...

Een club als Lyon kan het zich itt United niet permitteren om een aankoop van 20 miljoen op de bank te houden, omdat de ontslagen trainer hem heel graag wilde hebben. Zij willen en hopen ooit winst te maken op Memphis.
 
VZ meldde 20 miljoen Euro, vandaar dat ik dacht dat het om ruim 17 miljoen Pond zou gaan.

Een club als Lyon kan het zich itt United niet permitteren om een aankoop van 20 miljoen op de bank te houden, omdat de ontslagen trainer hem heel graag wilde hebben. Zij willen en hopen ooit winst te maken op Memphis.

En dan hou je nog steeds vast aan 20 miljoen. ;)
 
Wat een afgang, voetballen in Frankrijk. Verbaast me echt dat die geen andere 'goede' aanbieding heeft gekregen.
Franse voetbal, auto's. taal, mensen, allemaal ruk. Enige wat goed is daar is het eten.vrouwen en de natuur. Verder wil je er niet dood gevonden worden.
 
Wat een afgang, voetballen in Frankrijk. Verbaast me echt dat die geen andere 'goede' aanbieding heeft gekregen.
Franse voetbal, auto's. taal, mensen, allemaal ruk. Enige wat goed is daar is het eten.vrouwen en de natuur. Verder wil je er niet dood gevonden worden.

Mmmm, heb toch wel andere dingen over Frankrijk gehoord toen Ibrahimocevitz er voetbalde.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan