Memphis Depay

Nice, ik ga eens zoeken.

Edit: wow,die was zeker knap!

Verdorie, jij hebt m kunnen vinden, ik had 1 link op youtube, maar die werd geblokkeerd...

Heb m nu gevonden bij t AD. Mooi dat het nu lukt, hij probeerde het hier ook wel eens kan ik mij herinneren
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat deze speler weer terug aan het komen is. Begint langzaam maar zeker een factor van belang te worden bij Lyon.
 
[h=1]Briljante lob Memphis verkozen tot Doelpunt van het Jaar[/h] https://www.vi.nl/nieuws/briljante-lob-memphis-verkozen-tot-doelpunt-van-het-jaar

De fantastische treffer van Memphis Depay tegen Toulouse is in Frankrijk verkozen tot Doelpunt van het Jaar. De 23-jarige Nederlander kreeg de voorkeur boven onder meer Edinson Cavani.

Leuk voor hem.

Toch valt het me op dat hij lang niet alles speelt. Vaak zit hij op de bank of mag hij invallen. Ik ben benieuwd of hij nu wel heel tevreden is.
 
Leuk voor hem.

Toch valt het me op dat hij lang niet alles speelt. Vaak zit hij op de bank of mag hij invallen. Ik ben benieuwd of hij nu wel heel tevreden is.

Europees mocht hij niet spelen geloof ik. Ik kan me voorstellen dat dat invloed heeft: de trainer moet degenen die wel kunnen spelen wedstrijdritme laten behouden. Depay zal bovendien zelf zijn plek weer moeten verdienen. Volgens mij zit hij bij Olympique goed. Speltype past hem ook.
 
Leuk voor hem.

Toch valt het me op dat hij lang niet alles speelt. Vaak zit hij op de bank of mag hij invallen. Ik ben benieuwd of hij nu wel heel tevreden is.

Speelt juist bijna altijd bij Lyon dacht ik? Van de 17 wedstrijden 11 basis en 4 als invaller aldus Transfermarkt-website, en dat terwijl hij zonder al te veel ritme binnenkwam en inderdaad de europese wedstrijden niet mee mag doen. Volgens mij was hij van de twee die hij niet speelde 1 keer licht geblesseerd en waren deze in de week voorafgaand aan een europese wedstrijd. Ik heb dus niet het idee dat hij zoveel reden heeft om ontevreden te zijn wat betreft speeltijd.
Volgens mij zit hij inderdaad wel weer op het juiste spoor. Hopelijk ook voor Oranje straks weer in goede vorm.
 
Laatst bewerkt:
De broertjes de Boer hebben ook een rapnummer geschreven in antwoord op de aanstaande single van Depay en Promes. Rake teksten, titel "je moet niet rappen maar scoren" :lol:

 
Laatst bewerkt:
Het enige juiste antwoord op zon goedkope tekst waarbij Memphis de media de schuld geeft. Niets over zijn eigen falen bij United of zijn optredens bij Oranje....
Ik hoop echt voor Memphis dat hij als tot nu toe de enige PSV'er van de eigen jeugd gaat maken op internationaal niveau. We zullen dan veel trotser zijn dan wanneer hij zichzelf steeds voor schut zet buiten het veld zonder prestaties op het veld.
 
Doe je mask off doe je mask off! Wel catchy moet ik zeggen. ;)

Het enige juiste antwoord op zon goedkope tekst waarbij Memphis de media de schuld geeft. Niets over zijn eigen falen bij United of zijn optredens bij Oranje....
Ik hoop echt voor Memphis dat hij als tot nu toe de enige PSV'er van de eigen jeugd gaat maken op internationaal niveau. We zullen dan veel trotser zijn dan wanneer hij zichzelf steeds voor schut zet buiten het veld zonder prestaties op het veld.

Hij wil zich per se afzetten tegen de media, tegen het gewone. Heel jammer. Zoals Rutten jaren geleden al zei: hij moet kiezen tussen rappen of voetballen. Oftewel, alle focus op zijn voetbalcarrière. Helaas zit dat toch niet in zijn karakter.
 
Doe je mask off doe je mask off! Wel catchy moet ik zeggen. ;)



Hij wil zich per se afzetten tegen de media, tegen het gewone. Heel jammer. Zoals Rutten jaren geleden al zei: hij moet kiezen tussen rappen of voetballen. Oftewel, alle focus op zijn voetbalcarrière. Helaas zit dat toch niet in zijn karakter.

Hij heeft het geluk gehad dat hij het puur op talent redde in Nederland en Van Gaal het in hem zag zitten. Verder lijkt het erop dat deze jongen niet het maximale uit zijn talent gaat halen. Kortom, erg blij met die 30 miljoen! :)
 
Doe je mask off doe je mask off! Wel catchy moet ik zeggen. ;)



Hij wil zich per se afzetten tegen de media, tegen het gewone. Heel jammer. Zoals Rutten jaren geleden al zei: hij moet kiezen tussen rappen of voetballen. Oftewel, alle focus op zijn voetbalcarrière. Helaas zit dat toch niet in zijn karakter.

Je ziet in dat clipje toch doorschemeren dat de weelde wel degelijk met hem aan de haal is gegaan. Begrijpelijk, als je ziet waar hij vandaan komt, maar het gaat wel ten koste van wat een goeie carrière had kunnen zijn. Zou zomaar een Drenthe verhaaltje kunnen worden, die overigens vele malen meer talent had dan Memphis, en nu volgens mij ook al weer behoorlijk door zijn miljoenen heen is.
 
Die Memphis met zijn eigen muur. Mooi hoor. Maar is hij al icoonwaardig? Eigen jeugd, hoge transfersom, maar relatief slechts weinig wedstrijden in het eerste. Wel een publiekslieveling en echte PSV-er natuurlijk.

Wel typisch trouwens dat de muur de kansen, die PSV aan talent biedt om door te stromen naar de top, moet symbolyseren. Vaak vinden we als supporters dat dat juist bij PSV wat achterblijft.
 
Die Memphis met zijn eigen muur. Mooi hoor. Maar is hij al icoonwaardig? Eigen jeugd, hoge transfersom, maar relatief slechts weinig wedstrijden in het eerste. Wel een publiekslieveling en echte PSV-er natuurlijk.

Wel typisch trouwens dat de muur de kansen, die PSV aan talent biedt om door te stromen naar de top, moet symbolyseren. Vaak vinden we als supporters dat dat juist bij PSV wat achterblijft.

Ach...muren zat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan