Memphis Depay

Als ze maar hun taaltje en trekjes daar achterlaten, me allergie voor Fransen blijft aangeboren en voor eeuwig. Al zullen er vast maar handje vol echte Fransen spelen daar, merendeel zal wel weer geïmporteerd zijn over de hele wereld.

Me allergie is geen Nederlands. Je zou 'm'n allergie' kunnen proberen of 'mijn allergie". Zomaar 2 opties waar je uit kunt kiezen. Gratis en voor niets.
 
私のアレルギー (Watashi no arerugī)

:D

ap,550x550,12x12,1,transparent,t.png
 
Memphis scoort een rapportcijfer 2


over half jaar speelt die bij Excelsior, hopen dat due dat niveau wel aan kan daar.

Zal wel een trieste dag voor je zijn vandaag, maar Memphis "versiert" een penalty, en legt zijn eerste bal in de netter voor Lyon.
Ik denk dat er bij Excelsior er een paar met een boner in de broek zitten te wachten totdat Memphis op de deur klopt.

En nog wat extra tijd te gaan voor Memphis om zijn 2 vandaag te compenseren met een 10.
 
Memphis maakt eerste goal bij riante overwinning Lyon

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/311670/memphis-maakt-eerste-goal-bij-riante-overwinning-lyon/

:unsure:Het komt wel goed ... :re:

Memphis maakt eerste goal bij riante overwinning Lyon

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/311670/memphis-maakt-eerste-goal-bij-riante-overwinning-lyon/

:unsure:Het komt wel goed ... :re:

De twee delen in het artikel zijn ook weer fantastisch op elkaar afgestemd.

Louter goede dingen gezien van hem, versierde de penalty en maakte daarna zelf ook een doelpunt. Verder de paal geraakt, een paar keer zichzelf mooi vrij gespeeld. Maar goed dat was ook tegen Nancy, niet echt een hoogvlieger.

Ach, je moet ergens beginnen. Zelfvertrouwen heeft hij nodig.
 
Memphis speelde maandag met Lyon tegen Dijon. Hij maakte de 90 minuten vol. Daarnaast schijnt hij erg sterk gespeeld te hebben, dus misschien komt het toch nog goed met hem.
 
Memphis speelde maandag met Lyon tegen Dijon. Hij maakte de 90 minuten vol. Daarnaast schijnt hij erg sterk gespeeld te hebben, dus misschien komt het toch nog goed met hem.

Het zou voor hem inderdaad mooi zijn als hij weer op niveau weet te geraken.
 
En vandaag opnieuw 2 keer gescoord waarvan 1 een wereldgoal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan