Mathias 'Zanka' Jørgensen

Stade Rennes zou geïnteresseerd zijn. Die club lijkt de weg naar PSV gevonden te hebben. Ik hoop dat het lukt. Bij PSV wordt het nooit wat, ondanks zijn geloof in zichzelf.
 
Voor niet ingewijden:

The latest from Mathias Zanka (@Mzanka). Straight outta CPH. Copenhagen:

https://twitter.com/Mzanka

"Thanks for enlightening me". Als ik dit soort accounts bekijk vraag ik me af of deze jongens niet tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Ik kan er geen profvoetballer in zien, die foto. Ouderwets van me, waarschijnlijk. Maar wat heeft hij nu bereikt? Robben mag zo op de foto. Van mij dan, maar daar ligt natuurlijk niemand wakker van. Inpakken en wegwezen a.j.b..
 
Wel leuk van Zanka's twitter is onderstaande foto. Leuk vriendinnetje heeft die Hiljemark btw

Bns9rgOIAAE6qMf.jpg
 
Laatst bewerkt:
VI meldt:

PSV verslaat tweedeklasser Sankt Pölten
[...] Zanka werd vlak voor aanvang van het duel uit de basisploeg geschrapt, omdat hij op het punt staat verkocht te worden. PSV is in verregaande onderhandeling met een koper. Om welke club het gaat is nog niet bekend. [...]

:)
 
Kopenhagen dus. Eigenlijk jammer dat het niks geworden is met hem. hij had er een goede kop op staan en ik had er wel vertrouwen in toen hij kwam.
 
Kopenhagen dus. Eigenlijk jammer dat het niks geworden is met hem. hij had er een goede kop op staan en ik had er wel vertrouwen in toen hij kwam.

Hij kwam met een afgescheurde knieband. Altijd een risico. Zijn stats waren wel positief. Op jonge leeftijd aanvoerder, titels gepakt en ervaring in de CL. Niks van teruggezien.
 
Hij kwam met een afgescheurde knieband. Altijd een risico. Zijn stats waren wel positief. Op jonge leeftijd aanvoerder, titels gepakt en ervaring in de CL. Niks van teruggezien.

Als ik zijn spel zag dan leek het wel of hij vertrouwen miste. vooral bij zichzelf dan. een verdediger moet toch een soort van over mijn lijk mentaliteit hebben. Ik denk dat hij dat wel echt mist.
 
Hij kwam met een afgescheurde knieband. Altijd een risico. Zijn stats waren wel positief. Op jonge leeftijd aanvoerder, titels gepakt en ervaring in de CL. Niks van teruggezien.

Inderdaad, het was een gok en helaas viel het tegen. Voor die blessure stond hij bekend als een van de grootste defensieve talenten, onder meer Arsenal zat achter hem aan. We hebben hem gratis binnengehaald, helaas is het niet geworden wat we hoopten. Prima dat we dan toch nog iets voor hem vangen. Ben benieuwd of hij zich weet te hervinden, of dat die blessure zijn niveau toch definitief heeft aangetast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan