Mathias 'Zanka' Jørgensen

Gaat wel rap inmiddels is alleen Hiljemark nog over.

Opmerkzaam...

Inderdaad, het was een gok en helaas viel het tegen. Voor die blessure stond hij bekend als een van de grootste defensieve talenten, onder meer Arsenal zat achter hem aan. We hebben hem gratis binnengehaald, helaas is het niet geworden wat we hoopten. Prima dat we dan toch nog iets voor hem vangen. Ben benieuwd of hij zich weet te hervinden, of dat die blessure zijn niveau toch definitief heeft aangetast.

Jammer, was een gok, maar geen financiële gok, inderdaad. Doodzonde als iemand door een blessure zijn niveau niet meer haalt.
 
Levert ook nog 700.000 op volgens het ED. Mooi, die kan Brands afstrepen.

- Matavz
- Tyton
- Zanka
- Derijck
- Tamata
- Bakkali?
 
Levert ook nog 700.000 op volgens het ED. Mooi, die kan Brands afstrepen.

- Matavz
- Tyton
- Zanka
- Derijck
- Tamata
- Bakkali?

Dat doet hij dan wel weer netjes, vraag me dan toch nog steeds af wat Kopenhagen zo in hem ziet. Die wilde hem na 1 dag al weer terug volgens mij
 
Volgend jaar voor 5 miljoen naar Arsenal :D

Nee, ik denk dat we hier niet veel meer van horen. Misschien dat we 'm over 2 of 6 jaar nog eens op een EK zien.
Ik had toch best hoge verwachtingen, maar het is al vanaf het begin nooit wat geworden. Jammer dan...
 
Had hem wel is willen zien zonder dat hij die zware blessure had gehad, ben bang dat dat ook veel heeft meegespeeld
 
De lokale petjeswinkel in Kopenhagen:
Cheering-crowd.jpg
 
Waar is Brands mee bezig? Eerst Marcelo weg, nu Zanka weg, straks ook nog Derijck weg. Deze topverdedigers hebben PSV de afgelopen jaren geholpen om Europa League te halen. Dat is toch een knappe prestatie als je bedenkt wat voor een grote club wij zijn. En dan doe je ze weg... Wat wil Brands nou? Je haalt deze toppers en je doet ze weg. Wanbeleid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan