Marco van Ginkel (M)

En al traint die mee, heb je nog niks aan deze man tot maart, die heeft al eeuwen geen bal geraakt. Zijn wedstrijdritme en vorm is gewoon 0
Als hij wedstrijdfit is, kan hij minuten gaan maken en weer aan zijn wedstrijdritme en -vorm gaan werken. Dat kan al beginnen met invalbeurtjes van 15 minuten, dus helemaal nutteloos is het niet, als het elftal weer eens op z'n laatste benen loopt, lijkt me.
 
Als hij wedstrijdfit is, kan hij minuten gaan maken en weer aan zijn wedstrijdritme en -vorm gaan werken. Dat kan al beginnen met invalbeurtjes van 15 minuten, dus helemaal nutteloos is het niet, als het elftal weer eens op z'n laatste benen loopt, lijkt me.
Precies. Dat bedoelde ik. Dat je van Ginkel laat invallen ipv Hendrix. Dat je gewoon wat voetbal in de ploeg laat ipv tegenhouden wat vaak toch uitloopt op tegengoals.
 
Ik vermoed dat we Van Ginkel pas weer gaan zien als alle prijzen alweer verdeeld zijn. Onbegrijpelijke huur
 
Mensen gaan zo zwaar teleurgesteld worden in dit topic nog, in 2021 :lmao:
En jij vindt dat prachtig omdat?
Van Ginkel dan nog steeds niet uit voor hem een heel vervelende periode is gekomen?
Dat PSV heeft gegokt en verloren?
Of is het omdat jij dan kunt zeggen: "Zie je nou wel!! :drool:"?

Jij zeikt structureel op alles, dus je zult gegarandeerd een keer ergens gelijk hebben, want het kan immers niet altijd goed gaan.
Maar het plezier dat jij haalt uit zaken die voor andere mensen vervelend zijn (eufemisme in het geval van Van Ginkel) is voor mij echt een ongrijpbaar fenomeen.
 
En jij vindt dat prachtig omdat?
Van Ginkel dan nog steeds niet uit voor hem een heel vervelende periode is gekomen?
Dat PSV heeft gegokt en verloren?
Of is het omdat jij dan kunt zeggen: "Zie je nou wel!! :drool:"?

Ik ben een zakelijke en harde bitch, ik heb schijt aan alles maar bekijk wel het totaalplaatje, daar in hoort iemand als van Ginkel niet in thuis. Niet bij een club die kampioen MOET worden, dan neem je geen gokjes als dit die misschien ooit weer kunnen voetballen laat staan wat voor niveau ze ooit kunnen halen. Een gokje met een opkomend talent uit de jeugd snap ik nog, maar iemand met zo'n (beschadigd) cv op je loonlijst zetten is een dikke no-go in mijn harde zakelijke wereld.

En dat is niks persoonlijks tegen van Ginkel, topgozer maar hij verdient geen plek bij PSV onder deze omstandigheden. In een normale wereld krijgt hij een plekje bij Sparta om zich opnieuw te bewijzen. Als een topclub die hard moet zijn en prijzen moet pakken moet je de sympathieke bullshit los laten. Stichting Eindhoven uithangen met mislukkelingen of beschadigde spelers is gewoon een dieptepunt waar ik nooit vrede mee zal hebben nee.

Dus ja ik ga er van uit dat het niks word met hem, of zeer minimaal nuttig inbreng, dus veel redenen om PSV belachelijk te maken op dit punt
 
Ik ben een zakelijke en harde bitch, ik heb schijt aan alles
Dit klinkt een beetje als Jetro die over z'n negen-jarige zelf praat

Verder inhoudelijk wel met je eens. Krijg er een Babel-gevoel bij. Wees dus gerust: het kan erger (namelijk hem een half jaar dood leuk opstellen terwijl hij er niets meer van bakt). Als hij verder op de bank blijft zul je ook weinig last van 'm hebben.
 
Ik ben een zakelijke en harde bitch, ik heb schijt aan alles maar bekijk wel het totaalplaatje, daar in hoort iemand als van Ginkel niet in thuis. Niet bij een club die kampioen MOET worden, dan neem je geen gokjes als dit die misschien ooit weer kunnen voetballen laat staan wat voor niveau ze ooit kunnen halen. Een gokje met een opkomend talent uit de jeugd snap ik nog, maar iemand met zo'n (beschadigd) cv op je loonlijst zetten is een dikke no-go in mijn harde zakelijke wereld.

En dat is niks persoonlijks tegen van Ginkel, topgozer maar hij verdient geen plek bij PSV onder deze omstandigheden. In een normale wereld krijgt hij een plekje bij Sparta om zich opnieuw te bewijzen. Als een topclub die hard moet zijn en prijzen moet pakken moet je de sympathieke bullshit los laten. Stichting Eindhoven uithangen met mislukkelingen of beschadigde spelers is gewoon een dieptepunt waar ik nooit vrede mee zal hebben nee.

Dus ja ik ga er van uit dat het niks word met hem, of zeer minimaal nuttig inbreng, dus veel redenen om PSV belachelijk te maken op dit punt
Ik vind eigenlijk hetzelfde, al zou ik het iets anders brengen. Daarbij zou ik PSV niet belachelijk maken. Ik zou aangeven dat het voor mij een onbegrijpelijke keuze is.
 
Ik ben een zakelijke en harde bitch, ik heb schijt aan alles maar bekijk wel het totaalplaatje, daar in hoort iemand als van Ginkel niet in thuis. Niet bij een club die kampioen MOET worden, dan neem je geen gokjes als dit die misschien ooit weer kunnen voetballen laat staan wat voor niveau ze ooit kunnen halen. Een gokje met een opkomend talent uit de jeugd snap ik nog, maar iemand met zo'n (beschadigd) cv op je loonlijst zetten is een dikke no-go in mijn harde zakelijke wereld.

En dat is niks persoonlijks tegen van Ginkel, topgozer maar hij verdient geen plek bij PSV onder deze omstandigheden. In een normale wereld krijgt hij een plekje bij Sparta om zich opnieuw te bewijzen. Als een topclub die hard moet zijn en prijzen moet pakken moet je de sympathieke bullshit los laten. Stichting Eindhoven uithangen met mislukkelingen of beschadigde spelers is gewoon een dieptepunt waar ik nooit vrede mee zal hebben nee.

Dus ja ik ga er van uit dat het niks word met hem, of zeer minimaal nuttig inbreng, dus veel redenen om PSV belachelijk te maken op dit punt
Ik denk dat je misschien jezelf eens af moet vragen waarom je een club als PSV support. Ik krijg af en toe de indruk dat het bovenal om de kick is om iets anders te doen dan je omgeving, en dat de reden om jezelf tot PSV supporter te verklaren een reactie was op je werk op schiphol. Was je op Eindhoven Airport geweest was je dan waarschijnlijk ajax supporter geworden? Ik hoop het niet, dat je deze suggestie als belediging ziet, en dat je voor jezelf wat redenen kunt verzinnen waarom PSV jou club is. En dat je met die gedachten in het achterhoofd je eigen posts en gloats nog eens kunt teruglezen.

Geloof me, ik was en ben ook nimmer fan geweest van van Ginkel en vindt het weggegooid geld. Sterker, zelfs in zijn goede jaren verbloemden die penalties en daarmee fijne statistieken dat het een zeer matige teamgenoot is zodra de tegenstander aan de bal is, die leuk kan wijzen maar zelden ingreep of zijn verdedigers ondersteunde (mijns inziens). Maar in plaats van een kick uit het feit dat hij nog steeds geen minuut heeft bijgedragen vind ik het bovenal gewoon kut voor PSV. Ik heb liever dat hij zo snel als mogelijk fit is en PSV ofwel iets aan hem heeft, ofwel zelf de afweging kan maken dat MvG - als hij volgende jaar transfervrij is - al dan niet nodig is / en voor welke (salaris) prijs. Terugdraaien van zijn komst lukt immers niet.
 
Laatst bewerkt:
In Q's defense: ik denk dat hij het minder hard bedoelt dan het overkomt en dat zijn fanatisme slechts verkeerd wordt geinterpreteerd. Ik denk dat hij enorm fanatiek en die hard-PSV'er is. Ik herken het wel een beetje, ook al verwoord ik het meestal anders.
 
In Q's defense: ik denk dat hij het minder hard bedoelt dan het overkomt en dat zijn fanatisme slechts verkeerd wordt geinterpreteerd. Ik denk dat hij enorm fanatiek en die hard-PSV'er is. Ik herken het wel een beetje, ook al verwoord ik het meestal anders.
Het ging mij sec om de dolle pret die hij heeft als mensen teleurgesteld zullen zijn. Althans, zo komt het over. Dat vind ik onnodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan