Marco van Ginkel (M)

Ik denk dat je misschien jezelf eens af moet vragen waarom je een club als PSV support. Ik krijg af en toe de indruk dat het bovenal om de kick is om iets anders te doen dan je omgeving, en dat de reden om jezelf tot PSV supporter te verklaren een reactie was op je werk op schiphol. Was je op Eindhoven Airport geweest was je dan waarschijnlijk ajax supporter geworden?

Waar heb jij het over? Toen wij naar NL kwamen in 1989 hebben we 3 jaar in Best gewoond, zo kwam mijn liefde voor voetbal en psv, toen zijn we verhuisd en voor altijd gebleven in Hilversum met psv als club. De reden dat mijn gedachtegang vaak botst met andere is omdat veel mensen dingen doen uit liefde, sympathie of schattigheid. Bij mij is iedereen maar een poppetje en passant dus ik bind me met niks en niemand, maar ik reken er op dat die passanten wel maximaal presteren en prijzen gaan pakken. Doen ze het niet dan is een shitstorm aan kritiek op zijn plaats.

PSV maakt te vaak fouten door te lang te trekken aan dooie paarden of kansen te geven aan mensen uit medelijden, dat irriteert mij het meest. Van Ginkel kan je niks kwalijk nemen hij grijpt zijn kans bij een topclub, al hoort die hier niet thuis dus is het de schuld van PSV dat ze zo debiel gokken of dingen uit medelijden doen. PSV wilt zich als topclub voordoen maar ook een zachte en lievvvveee en menselijke kant tonen, zo werkt dat niet als je aan de top wilt zijn en blijven. Daarom zullen wij voor altijd de eeuwige nummer #2 blijven in NL, Dan gaat men hier weer roepen van wij zijn menselijk warm blabla, daar hebben de statistieken en lege prijzenkasten echt totaal de schijt aan.

Ik ben een harde klootzak die PSV de prijzen en successen gunt, als in dat proces wat passanten opgeofferd moeten worden prima, het is een systeem van spelers gebruiken de club en omgekeerd, dus medelijden heb ik met niemand. Ik heb meer respect voor de vuilnisman dan een voetballer, waar men hier altijd roept dat je onze spelers als heilige moet behandelen. Als een vuilnisman niet doet wat die moet doen word die ontslagen, een van Ginkel kan nog 2 jaar op zijn rug liggen en cashen zonder enig vorm van inspanning of nuttigheid, gebruiksobjecten zijn het, met kleren aan gelukkig :)
 
Laatst bewerkt:
tenor.gif
 
Ik ben een zakelijke en harde bitch, ik heb schijt aan alles maar bekijk wel het totaalplaatje, daar in hoort iemand als van Ginkel niet in thuis.
Dat kan. Ik kan dat ook prima scheiden. Maar dat maakt je initiële "Mensen gaan zo zwaar teleurgesteld worden in dit topic nog, in 2021 :lmao:" reactie niet minder vreemd.
 
Dat kan. Ik kan dat ook prima scheiden. Maar dat maakt je initiële "Mensen gaan zo zwaar teleurgesteld worden in dit topic nog, in 2021 :lmao:" reactie niet minder vreemd.
Als je een antwoord verwacht van ja dat is zo, dan kan je lang wachten 😅
 
Ik denk dat Van Ginkel lekker bij PSV zijn wedstrijdritme weer opdoet en vervolgens definitief bij ons tekent.
Wedden van niet. Die gaat echt niet tweederde van z'n slaris inleveren. Daarnaast wil Chelsea gewoon aan hem verdienen, die gaat gewoon bijtekenen en wordt, mocht hij weer fit worden, verkocht vor een prijs die wij niet kunnen/willen betalen.
 
keyboard-arrow-up-1782046-1514246.png



Ja dat is zo, beetje vreemd verwoord maar doel er op dat men beter geen (valse) hoop in deze zaak kan hebben *
Ik ben geen psycholoog maar was die opmerking met die huilachtige lach smiley over den Ginkel misschien niet een soort van zelfspot? Een soort copying stijl om te beschermen tegen tegenslagen?
 
Wedden van niet. Die gaat echt niet tweederde van z'n slaris inleveren. Daarnaast wil Chelsea gewoon aan hem verdienen, die gaat gewoon bijtekenen en wordt, mocht hij weer fit worden, verkocht vor een prijs die wij niet kunnen/willen betalen.
Sterker nog hij heeft al bijgetekend bij Chelsea afgelopen zomer. Maar voor hoelang weet ik dan niet.
 
Al raakt die geen pepernoot tot 21 juni is PSV nog zo gek om hem een jaarcontract aan te bieden..
 
Dat kan. Ik kan dat ook prima scheiden. Maar dat maakt je initiële "Mensen gaan zo zwaar teleurgesteld worden in dit topic nog, in 2021 :lmao:" reactie niet minder vreemd.
Na 2020 zal het lastig zijn om 2021 nog teleurstellender te maken.

On topic: niemand weet de exacte voorwaarden van de huur. Kan best zijn dat het een soort van revalidatietraject is, waarbij er hoop is dat ie in maart erbij kan zijn, en een helft kan meedoen. Wat niks kost als ie niet wedstrijdfit raakt.
En het is natuurlijk Goed als je verder in het jaar nog een extra optie krijgt in je elftal, zeker als je dan nog meedoet voor een prijs.

De verbazing over Q’s reactie verbaast mij dan weer. Hij zeikt al vanaf het begin de club, trainers en spelers af. En dat is iets anders dan kritiek hebben. Het is afzeiken en hopen op falen. Maarja, het is een keiharde meneer uit een nog hardere cultuur. Daar verbleken wij verwende sneeuwvlokjes bij. Lijkt me business as usual.
 
Wedden van niet. Die gaat echt niet tweederde van z'n slaris inleveren. Daarnaast wil Chelsea gewoon aan hem verdienen, die gaat gewoon bijtekenen en wordt, mocht hij weer fit worden, verkocht vor een prijs die wij niet kunnen/willen betalen.
Het kan ook zijn dat van Ginkel zoiets heeft van ik wil nog iets van mijn carrière maken in de laatste jaren. Bij PSV zou hij zekerheid hebben als ie weer fit wordt. Bij Chelsea of een andere club absoluut niet. Hij weet ook goed dat hij hier gewaardeerd wordt.
 
Aan de andere kant kunnen we er ook weinig mee verliezen toch?
Weggegooid geld + hij blokkeert de doorstroming van iemand anders weer. Mensen met schade of mankementen horen op te bouwen bij een club die niet zo serieus is, geen topclub die moet spelen om prijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan