Jur 1913
Leukste nieuwkomer 2020
Hetgeen wat ik juist merk dat de frietjes uit de airfryer zo'n slappe meuk is dat ik ze zelfs liever niet eet. En ik houd van friet

Hetgeen wat ik juist merk dat de frietjes uit de airfryer zo'n slappe meuk is dat ik ze zelfs liever niet eet. En ik houd van friet
Hetgeen wat ik juist merk dat de frietjes uit de airfryer zo'n slappe meuk is dat ik ze zelfs liever niet eet. En ik houd van friet![]()
Het wordt niet knapperig bij jou? Heb je wel een goede airfryer dan?Na twee jaar dat ding gebruiken geloof ik er heulemaol neks van.
Het wordt niet knapperig bij jou? Heb je wel een goede airfryer dan?
Apart, ik heb een Philips XL en die doet het echt perfect. Patatjes lekker knapperig, kroketten zijn goed.Een echte Philips jongen.
Apart, ik heb een Philips XL en die doet het echt perfect. Patatjes lekker knapperig, kroketten zijn goed.
Patat???Apart, ik heb een Philips XL en die doet het echt perfect. Patatjes lekker knapperig, kroketten zijn goed.
Dat dat een issue is, begrijp ik niks van. Ik gebruik het vaak door elkaar.Patat???
Dat dat een issue is, begrijp ik niks van. Ik gebruik het vaak door elkaar.
Ah, randstadtype. Daar is het patat. Wij zeggen friet..Apart, ik heb een Philips XL en die doet het echt perfect. Patatjes lekker knapperig, kroketten zijn goed.
Phillips is heel wat apparaten aan het terug halen na meldingen over mankementen. Dus wie weet, kom je in aanmerking voor een vergoedingsbon.Een echte Philips jongen.
Dat zijn slaapapneu- en beademingsapparaten. Die mensen die aan slaapapneu lijden zitten nu allemaal warme lucht in te ademen aan de airfryer.Phillips is heel wat apparaten aan het terug halen na meldingen over mankementen. Dus wie weet, kom je in aanmerking voor een vergoedingsbon.
Toevalllig heb ik een Phillips XL vandaag cadeau gekregen.Apart, ik heb een Philips XL en die doet het echt perfect. Patatjes lekker knapperig, kroketten zijn goed.
JdJ!Phillips is heel wat apparaten aan het terug halen na meldingen over mankementen. Dus wie weet, kom je in aanmerking voor een vergoedingsbon.
Ik ben een man, dus wat denk je?Valt mee hoor. Het is 15 minuten werk. Of kun je echt niet multitasken?![]()
Wij gebruiken nom nomsAh, randstadtype. Daar is het patat. Wij zeggen friet..