Jonathan Reis

Is dat die spits van AZ? Loopt z'n contract echt af?

Als je gratis een prima presterende spits van een subtopper kan binnenhalen als één van je twee nieuwe spitsen, moet je dat niet op voorhand nalaten, mijns inziens.

Die gozer struikelt al als hij een bal moet aannemen.
 
Dan ben ik wel benieuwd welke spitsen er volgens jou gehaald moeten worden.

... Al rekening houdende met het feit dat we werkelijk geen cent te makken hebben.

Overigens lees ik net dat Newcastle geïnteresseerd zou zijn in die Sigthórsson.
 
Sightorsson zou echt een geweldige aankoop zijn, wat een topspeler wordt dat. Heeft een prima aanname, de benodigde snelheid en een neusje voor de goal. Zou een prima noodoplossing zijn: en misschien nog wel meer dan dat.
 
Die gozer struikelt al als hij een bal moet aannemen.
Is echt onzin. Sigthorsson heeft een prima balbehandeling en ook zeker een goede aanname. Prima spits, ik heb hem al eerder aangedragen bij bruikbare aanvallers. Voor hem geldt alleen hetzelfde als voor De Vrij, die ik ook graag naar PSV zie komen: Een contract tot 2012 en de club is de gesprekken over contractverlenging gestart. Als PSV deze jongen dus nog goedkoop wil halen, moeten ze wel heel snel handelen.
 
Moet zeggen klinkt positief had deze percentage van 90% niet verwacht,zou natuurlijk gewldig zijn als Reis weer topfit zal geraken.
Steadman heeft een goede reputatie op het gebied van knietjes opereren,als Reis weer op niveau kan acteren,dan verdiend Steadman een bosje bloemen,en een kus op de wang,maar daar blijft het bij wat mij betreft....:D:D
 
jaaaaaah reis komt uit de kast eigenlijk is zijn echte positie rechtsback en manolev in de spits
 
Staat al op Twitter wat er aan de hand is, hij wil in Brazilië revalideren, Psv wil dat hij in Eindhoven blijft.
 
Ik weet niet waarom PSV hem in Eindhoven wil houden, hem naar Brazilië te laten vertrekken lijkt me niet het grootste probleem. Heeft hij wellicht meer rust, en PSV kan voorlopig toch geen beroep op hem doen.
 
Lekker hier laten en 'm no way terug laten gaan.
Hij mag nu HIER laten zien hoe diep zn liefde voor PSV, zoals ie zelf zegt, zit.

Heeft er niks mee te maken. Het is algemeen bekend dat Brazilianen liefst elke week terugvliegen naar Brazilië (de ons bekende Alex deed zijn revalidatie pas ook in Brazilië), voelen ze zich gewoon prettig bij.

Overigens meldt Thijsje ook dat hij een dag te laat bij de kliniek zou zijn aangekomen en eerder weg zou zijn gegaan. Ik moet erg veel moeite doen me dat voor te stellen, ik kan me niet voorstellen dat hij zelf tickets moet regelen om maar wat te noemen (hij zal toch aagepast moeten reizen) en als het serieus was, hadden we wel eerder wat gehoord. Lijkt me een gevalletje zoeken dit.
 
Ik vind dat Reis nu gewoon moet laten zien, dattie zich nederig kan opstellen en gewoon HIER aan zn herstel gaat werken, klaar.
Of PSV nou redenen heeft om 'm hier te laten of niet.... Als dát is wat PSV wil....dan heeft Reis zich daar maar bij neer te leggen. Of ie nou graag naar Brazilie wil of niet
 
Ik vind dat Reis nu gewoon moet laten zien, dattie zich nederig kan opstellen en gewoon HIER aan zn herstel gaat werken, klaar.
Of PSV nou redenen heeft om 'm hier te laten of niet.... Als dát is wat PSV wil....dan heeft Reis zich daar maar bij neer te leggen. Of ie nou graag naar Brazilie wil of niet

Als hij dat verzoek neerlegt kan je daar gewoon over praten, we hebben het niet over kleuters hier...

Bovendien is het ook belangrijk dat hij mentaal in orde is, en zo'n blessure lijkt me mentaal ook niet al te prettig.

euhm recentelijk drugsprobleempje...?

Die drugs haalde hij ook gewoon in Eindhoven. Als je daar bang voor ben en hem daarom niet naar Brazilië wil laten gaan moet je hem geen nieuw contract aanbieden.
 
Laatst bewerkt:
Het schijnt dat hij afgelopen weekend ook weer te vinden was op Stratumseind met Gerson. Niet goed voor het revalidatieproces lijkt me. Hopelijk is hij niet zo hardleers als ik vrees dat ie is. Toch weer een aantal incidenten dit..
 
Terug
Bovenaan Onderaan