Jonathan Reis

Ook Reis scoorde ik meen de laatste 7 of 8 wedstrijden niet of 1 goal. Laten we hem niet beter maken dan dat hij is. Tegen Feyenoord scoorde iedereen in die tijd. Verder heeft Reis ook laten zien dat je niks aan hem hebt als PSV de bal niet heeft. Uiteraard is hij beter dan de spitsen die we hebben maar scoren deed ook hij niet meer.
 
Ook Reis scoorde ik meen de laatste 7 of 8 wedstrijden niet of 1 goal. Laten we hem niet beter maken dan dat hij is. Tegen Feyenoord scoorde iedereen in die tijd. Verder heeft Reis ook laten zien dat je niks aan hem hebt als PSV de bal niet heeft. Uiteraard is hij beter dan de spitsen die we hebben maar scoren deed ook hij niet meer.

Maarja van die kansen die Berg kreeg, zou hij er 3/4 minimaal van maken:rolleyes:
 
Maarja van die kansen die Berg kreeg, zou hij er 3/4 minimaal van maken:rolleyes:

Wie zegt dat reis die kansen ook had gekregen? Ik zeg al dat ik Reis beter acht, maar die mafkees Toivonen leek hem vaak over te slaan omdat hij Berg wilde. Dus een goed beeld van Reis krijg ik pas als die gozer met dat wijvenhaar weg is. Of blijft is ook geen probleem want als Reis fit is speelt hij zowiezo 20 wedstrijden zonder Toivonen omdat hij dan wel weer geschorst zal zijn.
 
Wie zegt dat reis die kansen ook had gekregen? Ik zeg al dat ik Reis beter acht, maar die mafkees Toivonen leek hem vaak over te slaan omdat hij Berg wilde. Dus een goed beeld van Reis krijg ik pas als die gozer met dat wijvenhaar weg is. Of blijft is ook geen probleem want als Reis fit is speelt hij zowiezo 20 wedstrijden zonder Toivonen omdat hij dan wel weer geschorst zal zijn.

Dat hadden we inderdaad geconstateerd destijds, klopt.

Wilde net een shirtje van Reis bestellen, maar de online fanshop is gesloten :(
 
Wie zegt dat reis die kansen ook had gekregen? Ik zeg al dat ik Reis beter acht, maar die mafkees Toivonen leek hem vaak over te slaan omdat hij Berg wilde. Dus een goed beeld van Reis krijg ik pas als die gozer met dat wijvenhaar weg is. Of blijft is ook geen probleem want als Reis fit is speelt hij zowiezo 20 wedstrijden zonder Toivonen omdat hij dan wel weer geschorst zal zijn.

Ralf, je ziet wel erg veel samenzweringen de laatste tijd :unsure:
 
Dat hadden we inderdaad geconstateerd destijds, klopt.

Wilde net een shirtje van Reis bestellen, maar de online fanshop is gesloten :(

Tuurlijk hoop ik ook dat die jongen terug komt en er is zeker een grote kans dat hij er minimaal 25 inlegt, maar het valt me een beetje op dat hij als de verlosser gezien wordt, en ik hou niet van relativeren :puh: , maar ik vond hem toch wat tegenvallen op de momenten dat PSV de bal niet had. Berg voetbalt beter mee dan Reis, maar die vergeet te scoren.
 
Tuurlijk hoop ik ook dat die jongen terug komt en er is zeker een grote kans dat hij er minimaal 25 inlegt, maar het valt me een beetje op dat hij als de verlosser gezien wordt, en ik hou niet van relativeren :puh: , maar ik vond hem toch wat tegenvallen op de momenten dat PSV de bal niet had. Berg voetbalt beter mee dan Reis, maar die vergeet te scoren.

Reis kon zich soms wat aan het spel onttrekken inderdaad, dat was zijn grote probleem. Hoewel hij ook uitstekende assists gegeven heeft (die pass op Lens bijvoorbeeld tegen Feyenoord was echt goed, en zo zijn er wel meer voorbeelden).

Maar ach, laat mij :clap:
 
Reis kon zich soms wat aan het spel onttrekken inderdaad, dat was zijn grote probleem. Hoewel hij ook uitstekende assists gegeven heeft (die pass op Lens bijvoorbeeld tegen Feyenoord was echt goed, en zo zijn er wel meer voorbeelden).

Maar ach, laat mij :clap:

Tuurlijk, maar ik zie rELativIO nergens, dus doe ik t ff :D
 
Tuurlijk hoop ik ook dat die jongen terug komt en er is zeker een grote kans dat hij er minimaal 25 inlegt, maar het valt me een beetje op dat hij als de verlosser gezien wordt, en ik hou niet van relativeren :puh: , maar ik vond hem toch wat tegenvallen op de momenten dat PSV de bal niet had. Berg voetbalt beter mee dan Reis, maar die vergeet te scoren.

Als hij er 30 in schopt mag hij van mij wel wat minder meedoen al kan het natuurlijk ook samengaan.
Mooi dat hij weer hier is en nu maar hopen dat het hestel voorspoedig verloopt.
 
Voor Afellay hebben we uitstekende vervanging, dat is het hele punt. Ik denk dat Hutchinson ieders verwachtingen heeft overtroffen.

Maar we hoeven Reis niet lang meer te missen, volgend seizoen zal hij weer scoren :clap::supp: In ieder geval goed om hem weer terug te zien.

Het volgend seizoen zal helaas al (bijna) voorbij zijn als Reis zijn eventuele rentree kan maken:

Voetbalzone
Vrijdag, 25 maart 2011 om 10:50
Het zou me verbazen als Reis binnen negen maanden weer speelt’

Jonathan Reis kreeg donderdag zowel goed als slecht nieuws te verwerken. De revaliderende spits van PSV in nu twee keer aan zijn knie geopereerd in Amerika en heeft volgens zijn chirurg Richard Steadman negentig procent kans dat hij terug zal keren in de voetballerij. PSV-clubarts Tjaarda Weber is echter een stuk minder optimistisch gestemd en verwacht dat de Braziliaan in ieder geval nog een jaar langs de kant zal moeten blijven.


“Ik heb een moeilijke periode achter de rug en weet dat voor de komende tijd geduld het sleutelwoord is,” zo vertelt Reis vrijdagochtend tegenover AD/Sportwereld op trainingscomplex De Herdgang in Eindhoven. “Maar voetballen is alles wat ik kan, dus ik weet wat me te doen staat”, zo spreekt hij zelfbewust over de toekomst.
Volgens Steadman is de kans negentig procent dat Reis terugkeert. “Mits hij zijn revalidatie goed uitvoert en er geen tegenslagen zijn”, zo benadrukt hij. Weber ziet het echter anders en meent dat Fred Rutten de komende maanden toch nog echt geen rekening kan houden met de terugkeer van de spits. “Het zou me verbazen als we Jonathan binnen negen maanden in een wedstrijdsituatie zien. Een periode van een jaar lijkt me waarschijnlijker.”
 
Zuur voor Reis zeg. Hopelijk krijgt hij geen terugslagen anders is het dus einde verhaal. Als ik PSV was zou ik heel even wachten met het contract verlengen (totdat er iets meer duidelijkheid is over een terugkeer) en daarna gewoon direct verlengen. Het zal Reis dan een enorme boost geven om te revalideren en tsja we willen niet dat hij terugvalt in oude gewoontes..
 
Als ik moet kiezen tussen het oordeel van de clubarts en een jourmalist van het ED, dan weet ik het wel.

De clubarts van PSV zal ook alles behalve het meest positieve scenario schetsen natuurlijk. Die telt ruim, rekening houdende met meerdere terugslagen, waardoor we weten waar we aan toe kunnen zijn.
 
Over een jaar voetballen (90%!!) of nooit meer voetballen... In mijn beleving ziet het er allemaal een stuk rooskleuriger uit dan eergisteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan