Jonathan Reis

Betrokenheid van medische staf van PSV en revalidatie die meteen na de operatie in Eindhoven moet beginnen, is een goed teken. Geen tussenstop in Brazilie dus.
Ik denk dat zijn aanwezigheid de team goed kan gebruiken, en anders om .
 
Zeefuik dicht bij akkoord, onzekerheid omtrent Reis

21/03/2011 20:50

Género Zeefuik (20) gaat er vanuit dat hij ook de komende twee seizoenen bij PSV speelt. De onderhandelingen tussen de aanvaller en de koploper van de eredivisie zitten in de afrondende fase.

'Ik moet alles nog op papier krijgen, maar ik verwacht dat het allemaal in orde zal zijn', aldus de spits tegen Voetbal International.

Zeefuik werd in de voorbije jaren door PSV verhuurd aan FC Omniworld en FC Dordrecht, maar knokte zich in de voorbije winterstop toch in de A-selectie. Daar imponeerde hij trainer Fred Rutten, die concludeerde dat er nog meer rek in de fysiek sterke en snelle spits zit.

Jonathan Reis keert deze week terug naar PSV. De aanvaller werd vorige week in het Amerikaanse Vail voor de tweede keer in korte tijd aan zijn zwaargeblesseerde knie geopereerd. Donderdag start hij in Eindhoven het revalidatietraject.

Reis liep vlak voor kerst een zeer gecompliceerde knieblessure op. Hij scheurde zijn voorste en achterste kruisband en zijn mediale binnenband af. Of Reis nog ooit op topniveau terugkeert, is volgens de betrokken medici onzeker. Omdat zijn contract komende zomer afloopt, moet PSV binnenkort beslissen of het de driejarige optie op de spits licht. Eerder al liet de clubleiding weten dat PSV Reis niet in de steek zal laten.

Bron: http://www.vi.nl/Nieuws-item/197388/Zeefuik-dicht-bij-akkoord-onzekerheid-omtrent-Reis.htm

Tsja nu afwachten omtrend Reis, zal binnenkort wel besproken worden als hij terug keert naar Eindhoven. Denk wel dat hem voor de kerst in ieder geval niet meer terug zien. Met zo'n blessure moet je rustig aan opbouwen, je wilt meestal veels te snel en het lijkt dan goed te gaan, wat de kans op een terugslag enorm vergroot. Zoals RvN ooit.
Dus dan is het nieuws over Zeefuik ook goed nieuws.
Zeker omdat Berg en Koevermans er niet bij zijn, die ik overigens niet zal missen.
 
Ik denk dat Reis gewoon nooit meer gaat voetballen en dat de artsen dingen achterhouden voor PSV. Reis wil natuurlijk dat de optie in zijn contract gelicht wordt en daarbij is negativiteit niet gewenst. Zodra de optie is gelicht en Reis zeker is van nog eens 3 jaar salaris zal ben ik bang, het ware karakter van Reis naar boven komen, en zal hij melden dat het toch allemaal niet gaat lukken. Wel op zo een manier dat hij hier nog 3 jaar kan lopen aanmodderen. Reis, prima jongen, maar als ik PSV was zal ik alles nog eens heel goed na laten kijken voordat de optie gelicht wordt.

dus.... :eek:
 
Ik kan me voorstellen dat PSV bestuur een moeilijke tijd heeft,moet je de optie op Reis lichten of zou het verstandig zijn om zijn contract niet te verlengen.
Als er zoveel twijfels zijn over het ooit weer op nivo te kunnen spelen,wat is dan wijsheid.
We weten allemaal dat een fitte Reis een topaanvaller is die je er heel erg goed bij kunt hebben.
Dit is een groot dilemma want een speler buiten de EU strijkt al een behoorlijk salaris op,en ik kan me voorstellen dat de mensen die hierover beslissen,die willen toch ook een beetje zekerheid dat een speler die geblesseerd ooit weer op het veld kan staan.
Bij de knie van Reis is alles gescheurd wat maar kan scheuren,ik heb zelf geen hoop meer dat we deze in potentie een topspits ooit nog zullen zien schitteren:(
 
Gewoon een nieuw contract met een optie. Niet zo heel moeilijk lijkt me.

Ik ben wel benieuwd wat binnen PSV de prognose is betreffende Reis. Brands zei in Studio Voetbal dat hij in kalenderjaar 2010 geen rekening hield met hem, maar wat gebeurt er daarna? Helaas waren ze bij Studio Voetbal te druk met El Hamdaoui aanbieden, in Reis waren ze niet geinteresseerd.
 
Ik denk dat Reis gewoon nooit meer gaat voetballen en dat de artsen dingen achterhouden voor PSV. Reis wil natuurlijk dat de optie in zijn contract gelicht wordt en daarbij is negativiteit niet gewenst. Zodra de optie is gelicht en Reis zeker is van nog eens 3 jaar salaris zal ben ik bang, het ware karakter van Reis naar boven komen, en zal hij melden dat het toch allemaal niet gaat lukken. Wel op zo een manier dat hij hier nog 3 jaar kan lopen aanmodderen. Reis, prima jongen, maar als ik PSV was zal ik alles nog eens heel goed na laten kijken voordat de optie gelicht wordt.

Lijkt me einde reputatie voor die artsen. Onzin dus.
 
Nogal paranoïde Ralf :rolleyes:


En Stijn, die optie is nog niet gelicht.

Omdat?

De arts van PSV was bij de operatie en zal ongetwijfeld met de behandelend arts gesproken hebben. Onzinverhaal dit, sorry ;)

Een geslaagde operatie is wat aqnders dan al weten dat het nooit meer wat wordt. Dat laatste kan hij achterhouden. Die man heeft meer gezien in zijn carriere dan de arts van PSV.


Lijkt me einde reputatie voor die artsen. Onzin dus.

Ze hoeven helemaal niks te zeggen. Beroepsgeheim.
 
Ik kan me voorstellen dat PSV bestuur een moeilijke tijd heeft,moet je de optie op Reis lichten of zou het verstandig zijn om zijn contract niet te verlengen.
Als er zoveel twijfels zijn over het ooit weer op nivo te kunnen spelen,wat is dan wijsheid.
We weten allemaal dat een fitte Reis een topaanvaller is die je er heel erg goed bij kunt hebben.
Dit is een groot dilemma want een speler buiten de EU strijkt al een behoorlijk salaris op,en ik kan me voorstellen dat de mensen die hierover beslissen,die willen toch ook een beetje zekerheid dat een speler die geblesseerd ooit weer op het veld kan staan.
Bij de knie van Reis is alles gescheurd wat maar kan scheuren,ik heb zelf geen hoop meer dat we deze in potentie een topspits ooit nog zullen zien schitteren:(

Je kan een paar miljoen weggooien of mogelijk er veel verdienen maar dat is met een aankoop ook zo, het blijft een gok maar als ik dit moest beslissen zou ik het erop wagen.
 
Je kan een paar miljoen weggooien of mogelijk er veel verdienen maar dat is met een aankoop ook zo, het blijft een gok maar als ik dit moest beslissen zou ik het erop wagen.
De vergelijking met aankoop is natuurlijk heel wat anders ,want als men een speler koopt dan heeft hij niet zo'n zware blessure.
Maar ik snap je punt wel,maar als je daar ''maar een paar miljoen" mee zou weggooien dat is zeker voor psv begrippen heel wat geld.
Maar dit blijft gewoon een hele lastige zaak.
 
voetbalzone: PSV denkt pas na over contract Reis als alle perspectieven bekend.
zijn. psv zal zich heel goed laten informeren door de doktoren o.a. steadman of men de optie gaat lichten op Reis.
Het advies van hen zal hierin leidend zijn,deze uitspraken zijn gedaan op omroep brabant
 
Dit is een lastige situatie, aan de ene kant wil je hem niet laten vallen en aan de andere kant moet je het ook zakelijk bekijken en geen geld weggooien.
Zakelijk handelen en emoties zijn vaak moeilijk te combineren.
 
Reis terug:
zyetm.jpg
 
Dubbel gevoel. Ene kant kan PSV niet het risico lopen om Reis een contract te geven en dat hij vervolgens niks meer speelt. Dat geld heeft PSV helaas niet. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat een contractverlenging Jonathan een ontzettende boost van vertrouwen kan geven waardoor hij weer topfit zal worden. Lastig, beide keuzes zijn verdedigbaar denk ik zo.
 
Dubbel gevoel. Ene kant kan PSV niet het risico lopen om Reis een contract te geven en dat hij vervolgens niks meer speelt. Dat geld heeft PSV helaas niet. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat een contractverlenging Jonathan een ontzettende boost van vertrouwen kan geven waardoor hij weer topfit zal worden. Lastig, beide keuzes zijn verdedigbaar denk ik zo.
Je kunt nog zoveel zelfvertrouwen hebben, maar als je knie het niet aankan, dan kan je knie het niet aan. Hoe graag je ook wilt...
 
Dubbel gevoel. Ene kant kan PSV niet het risico lopen om Reis een contract te geven en dat hij vervolgens niks meer speelt. Dat geld heeft PSV helaas niet. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat een contractverlenging Jonathan een ontzettende boost van vertrouwen kan geven waardoor hij weer topfit zal worden. Lastig, beide keuzes zijn verdedigbaar denk ik zo.

Wat is meer risico?
Nog een jaar Berg met gezonde knie, of contractverlening voor Reis? Lastig? Nee, geen twijvel bij mij.
 
is het raar wanneer ik het idee heb dat we Reis meer missen dan Afellay?

Wel gaaf om hem op de foto op de herdgang terug te zien!
 
Voor Afellay hebben we uitstekende vervanging, dat is het hele punt. Ik denk dat Hutchinson ieders verwachtingen heeft overtroffen.

Maar we hoeven Reis niet lang meer te missen, volgend seizoen zal hij weer scoren :clap::supp: In ieder geval goed om hem weer terug te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan