Johan Bakayoko (A)

Wat is toch loos met deze man? Vorig jaar nog opgehemeld, maar nu de grond in geboord. Ik zag wel zijn dikke misser tegen Sporting. Was de perceptie vorig jaar ook zo slecht of pas dit jaar?

Wat is toch loos met deze man? Vorig jaar nog opgehemeld, maar nu de grond in geboord. Ik zag wel zijn dikke misser tegen Sporting. Was de perceptie vorig jaar ook zo slecht of pas dit jaar?
Hij lijkt zijn belofte dit seizoen niet in te lossen. Bakayoko staat bekend als groot talent die al een paar keer voor een groot bedrag verkocht had kunnen worden, maar hij koos voor een langer verblijf bij PSV.

Dit seizoen is Bakayoko weinig effectief en het lijkt er op dat hij maar 1 kunstje heeft, dat niet (meer) werkt. In eerste instantie dacht ik dat hij gewoon een vormdipje had, maar het duurt nu wel erg lang… Het zegt genoeg als je kijkt hoe laag hij staat bij onze Speler van de Week verkiezingen.

Post in topic 'Speler van de week 2024/2025'
https://forum.psv.nl/index.php?threads/speler-van-de-week-2024-2025.1827/post-977233

Dat denk ik ook. Maar ik zou het niet erg vinden om even Perisic daar neer te zetten om de druk eraf te halen.
Zet Perisic maar gewoon op links, laat t team, net zoals dinsdag weer in een hoger tempo spelen (vaker 1x raken ipv aannemen en dan nadenken) dan komt Johan ook wel weer bovendrijven.

Terug
Bovenaan Onderaan