Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat was toch al bekend. Johan Bakayoko verlaat PSV alleen als hij naar een andere Europese topclub kan gaan.
Mooi? Voor 100 miljoen zie ik hem graag vertrekken.
als ze 100 miljoen hadden betaald was het voor PSV op zeker wel een optie
Fantastische jongen en verstandig ook.Bakayoko blijft in Eindhoven en wil misschien contract verlengen: 'Natuurlijk'
De aanvaller van PSV wordt verkozen tot talent van het jaar bij de Eredivisie Awards en laat weten in Eindhoven te blijven.nos.nl
Deze is ook wel mooi
Als er meerdere jongeren in het voetbal net zo verstandig zouden zijn als hij dan hadden er veel een veel betere ( voetbal) carrière gehad.Fantastische jongen en verstandig ook.
Fijn dat JDJ deze ooit heeft gestriktBakayoko blijft in Eindhoven en wil misschien contract verlengen: 'Natuurlijk'
De aanvaller van PSV wordt verkozen tot talent van het jaar bij de Eredivisie Awards en laat weten in Eindhoven te blijven.nos.nl
Deze is ook wel mooi
En had PSV nooit spelers kunnen aantrekken want ze willen dan allemaal bij hun club blijven.Als er meerdere jongeren in het voetbal net zo verstandig zouden zijn als hij dan hadden er veel een veel betere ( voetbal) carrière gehad.
Hij had nu ook voor de woestijn kunnen kiezen.Ik denk dat dat voor zijn carrière slechter had uitgepakt dan voor zijn bankrekening.En had PSV nooit spelers kunnen aantrekken want ze willen dan allemaal bij hun club blijven.
Hij lijkt zijn belofte dit seizoen niet in te lossen. Bakayoko staat bekend als groot talent die al een paar keer voor een groot bedrag verkocht had kunnen worden, maar hij koos voor een langer verblijf bij PSV.Wat is toch loos met deze man? Vorig jaar nog opgehemeld, maar nu de grond in geboord. Ik zag wel zijn dikke misser tegen Sporting. Was de perceptie vorig jaar ook zo slecht of pas dit jaar?
Wat is toch loos met deze man? Vorig jaar nog opgehemeld, maar nu de grond in geboord. Ik zag wel zijn dikke misser tegen Sporting. Was de perceptie vorig jaar ook zo slecht of pas dit jaar?
Je weet gewoon dat (de meeste) jonge spelers een mindere periode krijgen. Het komt echt wel goed met Johan.
Dat denk ik ook. Maar ik zou het niet erg vinden om even Perisic daar neer te zetten om de druk eraf te halen.Je weet gewoon dat (de meeste) jonge spelers een mindere periode krijgen. Het komt echt wel goed met Johan.
Zet Perisic maar gewoon op links, laat t team, net zoals dinsdag weer in een hoger tempo spelen (vaker 1x raken ipv aannemen en dan nadenken) dan komt Johan ook wel weer bovendrijven.Dat denk ik ook. Maar ik zou het niet erg vinden om even Perisic daar neer te zetten om de druk eraf te halen.