Johan Bakayoko (A)

Ze bestaan nog, wat n verademing een jonge voetballer die vooral lekker wil voetballen voor de prijzen
Knap als PSV deze selectie kan behouden, dan zouden ze best wel eens ver kunnen komen internationaal

Weer meer on topic;
Wat we ook gisteren weer te zien kregen van Bakayoko doet het hart van de PSV supporter sneller kloppen.
En wat Ruud over hem zei lijkt te wijzen op een zeer hoopvolle toekomst voor hem bij deze club.
Het enige spijtige is dat we maar zo kort kunnen genieten van dit soort spelers omdat ze na 1 of 2 jaar naar elders verkassen.

Blijven duimen Antenor!! Gaat Johan iig niet alleen om het geld, dat is mooi om te zien!

Dit is mooi, maar voor PSV is het beter hem te verkopen nu. Zijn contract loopt tot medio 2026, blijft hij nog een jaar dan zal de contractduur een probleem worden voor de waarde.

Ik blijf mij verbazen dat psv regelmatig contracten opwaardeert zonder verlenging of ogenschijnlijke verbetering aan PSV-zijde.

Dit is mooi, maar voor PSV is het beter hem te verkopen nu. Zijn contract loopt tot medio 2026, blijft hij nog een jaar dan zal de contractduur een probleem worden voor de waarde.

Ik blijf mij verbazen dat psv regelmatig contracten opwaardeert zonder verlenging of ogenschijnlijke verbetering aan PSV-zijde.
Het is wel goed. We blijven niet het tafelzilver maar even wegdoen omdat toevallig hij vanaf 2026 uit z'n contract is. Hij is een bepalende speler dus daar moet Ernie maar moeite voor gaan doen om hem tot 2027 vast te leggen als een deal waarin hij na volgend seizoen de onvermijdelijke stap kan zetten en dat Psv ook de absolute hoofdprijs gaat vangen. Ik denk dat Bakayoko dat best over heeft voor de club

Aangezien PSV in de eerste plaats een voetbalclub is en geen handelshuis ben ik het niet met je eens.
Misschien maakt hij ons weer kampioen en dat vind ik beter voor ons PSV dan dat we een zak geld krijgen.
Eens met Peter Bosz dat een ingespeeld team sterker is dan een met teveel nieuwelingen.
Er is al genoeg veranderd.
Laat hem dus nog maar een tweede keer op de platte kar, in 2025.

Bayern, de enige Duitse club die de laatste tijd het geld wel flink laat rollen qua aankopen, dus als er dan toch een club moet komen, dan maar een die bereid is een hoop poen uit te geven.

Bayern, de enige Duitse club die de laatste tijd het geld wel flink laat rollen qua aankopen, dus als er dan toch een club moet komen, dan maar een die bereid is een hoop poen uit te geven.
Wat op zich opmerkelijk is gezien Bayern hun duurste aankoop jaren lang 40 milj euro ofzo is geweest. En ze weigerden meer te betalen voor wie dan ook.

Altijd al gezegd dat we meer Belgen moesten halen😜 Maar alle gekheid op een stokje, deze jongen heeft al sinds wat langere tijd mijn enorme sympathie. Niet alleen een mooi talent maar ook echt een mooi mens. Duidelijk ook over wat hij wil en vaak ook zelfkritisch en willen leren. Daar kunnen heel wat spelers uit onze selectie veel van leren.

Terug
Bovenaan Onderaan