Johan Bakayoko (A)

En wanneer heeft PSV ooit geweigerd? Dit komt zeer zelden of niet voor.
PSV stelt zich vaak te slap op.

Je kan het op die manier zien.

Je kan het ook op een andere manier zien. PSV maakt vaak afspraken met de speler die niet zwart op wit staan. Zo van: als je nog een seizoen blijft dan mag je volgend seizoen weg voor een bepaalde prijs. Of we doen dan niet moeilijk.

Dit vind ik ook tekenend voor PSV. Elke speler komt graag terug en houdt van de sfeer en de gemoedelijkheid, het PSV gevoel.

Dit is voor mij meer waard dan elke keer hard op stellen en het hoogste willen.

Ze gaan tenminste hoog in de boom zitten met 55 a 60 Miljoen euro

Zag een reclamefilmpje over zo‘n Euro 2024 stickerboek. Duidelijk te zien: de sticker van Bakayoko (naast die van Bellingham) Geeft wel aan dat het niet alleen een PSV-supportersblik is als we zeggen dat hij een substantiële waarde vertegenwoordigd.

Zag een reclamefilmpje over zo‘n Euro 2024 stickerboek. Duidelijk te zien: de sticker van Bakayoko (naast die van Bellingham) Geeft wel aan dat het niet alleen een PSV-supportersblik is als we zeggen dat hij een substantiële waarde vertegenwoordigd.
Dan krijg je net als bij Bayern Munchen Destijds "Robbery", bij Arsenal "Sakayoko".

Ze gaan tenminste hoog in de boom zitten met 55 a 60 Miljoen euro

Helaas is Arsenal zelden de hoogste bieder. Wél een mooie club voor Baka, zou dit geen ondenkbare move vinden.

'Op dit moment wil ik vooral minuten op het EK maken. Dat is veel belangrijker dan een transfer. Het is ook nooit gezegd dat ik vertrek bij PSV. Er zullen heus clubs langskomen, maar daar denk ik nu niet aan.'

Gewoon bij PSV blijven Johan. Die transfer komt later wel.
Nog een jaartje schitteren bij ons en het in de CL laten zien; dan is hij er klaar voor.

Een jongen die een plan heeft en weet wat hij wil, in plaats van voor elke zak geld te vallen die hem voor zijn neus komt. Kwa mentaliteit hoort hij bij de besten van de wereld
Precies. En hij heeft belachelijk weinig gespeeld dit EK ook..

Terug
Bovenaan Onderaan