Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
En/of Younis, maar dan komt deze winter wel te vroeg. Johan lekker laten blijven.Dacht dat Ndala de beoogde opvolger was eigenlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En/of Younis, maar dan komt deze winter wel te vroeg. Johan lekker laten blijven.Dacht dat Ndala de beoogde opvolger was eigenlijk.
Gewoon verkopen als het 45+ miljoen is en dan Perisic voor de competitie daar en Lang op rechts en Mauro op links in de CL of Tillman daar wanneer iedereen fit is op het middenveld. Raakt Baka geblesseerd moet je hem ook vervangen en dan gaat dat ook lukken.En/of Younis, maar dan komt deze winter wel te vroeg. Johan lekker laten blijven.
Voor 50 miljoen mag hij wmb vertrekken in het begin van de transferperiode. Ik vind nog niet zo bepalend genoeg als hij zou moeten zijn en het is gewoon veel geld. Genoeg om een prima opvolger te halen en kampioen te worden.Hoe serieus moeten we dit bericht nemen en als het waar mocht zijn, voor welke minimumbedrag mag Bakayoko in de winterstop vertrekken? Zelf denk ik dan aan minimaal 50 miljoen euro...![]()
'Miljardair regelt transfer Johan Bakayoko' | Soccernews.nl
Volgens de Engelse media heeft het Public Investment Fund (PIF), onder leiding van Mohammed bin Salman (de kroonprins van Saudi-Arabië en multimiljardair)www.soccernews.nl
Voor 50 miljoen mag hij wmb vertrekken in het begin van de transferperiode. Ik vind nog niet zo bepalend genoeg als hij zou moeten zijn en het is gewoon veel geld. Genoeg om een prima opvolger te halen en kampioen te worden.Hoe serieus moeten we dit bericht nemen en als het waar mocht zijn, voor welke minimumbedrag mag Bakayoko in de winterstop vertrekken? Zelf denk ik dan aan minimaal 50 miljoen euro...![]()
'Miljardair regelt transfer Johan Bakayoko' | Soccernews.nl
Volgens de Engelse media heeft het Public Investment Fund (PIF), onder leiding van Mohammed bin Salman (de kroonprins van Saudi-Arabië en multimiljardair)www.soccernews.nl
Mauro op de plek van Baka ........In de competitie is ie niet noodzakelijk en in de CL maakt ie het verschil niet. Dus wat mij betreft laat maar gaan, maar wel voor de hoofdprijs. Peresic kan daar ook spelen en het zal me verbazen als Mauro op deze plek niet ook gewoon een dikke voldoende haalt iedere wedstrijd. Dat geeft ook weer wat ruimte als Veerman, Schouten en Dest straks terug zijn. Met Mauro dan op de plek van Bakayoko moet 1 van de 4 tenoren op het middenveld nog steeds banken.
Newcastle is een mooie club maar 30 is te weinig.Voor 50 miljoen mag hij wmb vertrekken in het begin van de transferperiode. Ik vind nog niet zo bepalend genoeg als hij zou moeten zijn en het is gewoon veel geld. Genoeg om een prima opvolger te halen en kampioen te worden.
Ik vraag me wel af of hij het zelf wil. Al een paar keer gekozen voor sportief belang boven geld. Hij is, wmb, nog niet uitgeleerd bij PSV en dan is het beter het seizoen af te maken. Denk ook dat de stap naar Newcastle in de zomer makkelijker is (voorbereiding) dan midden in het seizoen. Tegelijk, het is veel geld en hij zal een keer de stap willen maken.
De deal zou zo goed als rond zijn met Newcastle.Newcastle is een mooie club maar 30 is te weinig.
Vorig seizoen prima stats.
- 33 Eredivisie-duels, 12 goals en 9 assists.
Nee
-14 Eredivisie Wedstrijden 5 doelpunten en 1 assist. Dat is toch een stuk minder.
Soms vergeet ik dat hij nog maar 21 is en in 22 april wordt dus hij kan beter worden.
Als het bod 40 a 50 miljoen is dan denk ik toch dat PSV over een verkoop moet nadenken
Maar midden in het seizoen moet je altijd uitkijken. Lozano is ook al weg dus dan moet je het goede overwegen en een goede speler met rendement zien te halen.
Dan doen we wel 2 jassen uit. Vertrek Baka bij mega bedrag mogelijk, maar moet er wel een volwaardige vervanger komenMauro op de plek van Baka ........
Tis dannook een zelfs als ...dan opmerkingMauro op de plek van Baka ........
Geen bron erbij?De deal zou zo goed als rond zijn met Newcastle.