Joey Veerman (M)

Op SN ( voor wat het waard is) staat dat Lazio interesse heeft in Veerman en verwacht hem voor ongeveer 20 mjn los te kunnen weken.
Ik zou hem daar nu niet voor laten gaan.
Zou wel pijnlijk zijn. We gaan het elftal om xavi en veerman bouwen en dat dan veerman en xavi weg..
 
Zou wel pijnlijk zijn. We gaan het elftal om xavi en veerman bouwen en dat dan veerman en xavi weg..
Was sowieso al dom om zoiets naar buiten te brengen. Het was waarschijnlijk niet meer dan een paaipraatje en zielige poging om Simons te overtuigen, maar het komt gewoon amateuristisch en slecht over naar de buitenwereld.
 
Op SN ( voor wat het waard is) staat dat Lazio interesse heeft in Veerman en verwacht hem voor ongeveer 20 mjn los te kunnen weken.
Ik zou hem daar nu niet voor laten gaan.
Hij zal wel een clausule in zijn contract hebben dat hij voor 5 miljoen euro en een kistje paling en een vaatje haring weg mag. :cautious: ;)
 
Joey moet je nu niet laten gaan, tenzij je 25m+ kunt krijgen. Dan kun je namelijk nog overwegen Sangare te houden en alsnog het middenveld + verdediging versterken. Maar toch, de voetballende kwaliteiten van Veerman vervang je niet zomaar. Simons was de grote ster afgelopen seizoen 2e helft (ik lees hier vaak van het hele seizoen, maar men lijkt te vergeten dat Cody de Eredivisie nog een seizoenshelft dronken speelde en ons. o.a. eigenhandig van Feyenoord liet winnen), maar daarachter was Joey de laatste 3 maanden ook heel goed en daardoor een grote factor in het nog kunnen behalen van CL.
 
Veerman nu verkopen is het seizoen weggeven, zeker als het maar 20m oplevert. Veerman is niet te koop, tenzij rare bedragen, en dan denk ik aan 60m. En ik zit niet eens in de Veerman fanclub
Zolang we Sangaré niet verkopen zitten we gevangen en kan er helemaal niks. Althans, ik denk dat daar het wachten op is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan