Joey Veerman (M)

Dat denk ik dus ook. Veerman lijkt niet echt in het Bosz profiel te passen. Bosz houdt meer van redbull drinkende duracell konijnen die nonstop druk zetten en heen en weer rennen. Daarom vrees ik met grote vrezen dat Til zomaar een belangrijke pion kan worden

Ik bedoel bij Leverkusen speelde hij met Brandt en Havertz op het middenveld, die kunnen rennen maar ook wel een beetje voetballen hoor. Ik denk dat Til totaal niet in de plannen van Bosz voorkomt.

Dat heb ik nou niet bij Bosz. Lijkt mij nou juist wel een Boszspeler. Hij liet Frenkie en Lasse Schöne bij Ajax samenspelen. Een pass van Veerman versnelt het spel enorm.

Het lijkt mij daarom logisch dat hij Veerman eerder voor de verdediging gaat zetten en de brekers/loopvermogen daar dan voor of naast.

Lopers met techniek; het lijkt mij dat Til juist niet belangrijk wordt.

Dan houd ik wel heel erg mijn hart vast voor hoeveel tegendoelpunten we gaan krijgen, eigenlijk valt dan echt alle druk op de 2 centrale verdedigers, of Joey moet echt een stuk beter worden in verdedigend opzicht. Maar goed kan wel een mooi middenveld worden in aanvallend opzicht met Veerman - Xavi en dan nog een technische loper à la Xavi erbij.
 
Dat heb ik nou niet bij Bosz. Lijkt mij nou juist wel een Boszspeler. Hij liet Frenkie en Lasse Schöne bij Ajax samenspelen. Een pass van Veerman versnelt het spel enorm.

Het lijkt mij daarom logisch dat hij Veerman eerder voor de verdediging gaat zetten en de brekers/loopvermogen daar dan voor of naast.

Lopers met techniek; het lijkt mij dat Til juist niet belangrijk wordt.
Er is iets wat ik me al een tijdje afvraag. Waarom noemen we Frenkie de Jong bij zijn voornaam en alle andere spelers bij hun achternaam? We zeggen nauwelijks Joey of Virgil en zeggen altijd Frenkie?
 
Er is iets wat ik me al een tijdje afvraag. Waarom noemen we Frenkie de Jong bij zijn voornaam en alle andere spelers bij hun achternaam? We zeggen nauwelijks Joey of Virgil en zeggen altijd Frenkie?
Luuk, Siem.
Komt door de gangbare achternaam vermoed ik.
Ronald…dan denk je niet aan Waterreus of Koeman.
Frank en Ronald.
 
Ik bedoel bij Leverkusen speelde hij met Brandt en Havertz op het middenveld, die kunnen rennen maar ook wel een beetje voetballen hoor. Ik denk dat Til totaal niet in de plannen van Bosz voorkomt.



Dan houd ik wel heel erg mijn hart vast voor hoeveel tegendoelpunten we gaan krijgen, eigenlijk valt dan echt alle druk op de 2 centrale verdedigers, of Joey moet echt een stuk beter worden in verdedigend opzicht. Maar goed kan wel een mooi middenveld worden in aanvallend opzicht met Veerman - Xavi en dan nog een technische loper à la Xavi erbij.

Dan denk ik zelfs nog aan een 3-mansverdediging met Veerman er vlak voor.
Moet kunnen.
 
Dat heb ik nou niet bij Bosz. Lijkt mij nou juist wel een Boszspeler. Hij liet Frenkie en Lasse Schöne bij Ajax samenspelen. Een pass van Veerman versnelt het spel enorm.

Het lijkt mij daarom logisch dat hij Veerman eerder voor de verdediging gaat zetten en de brekers/loopvermogen daar dan voor of naast.

Lopers met techniek; dan zal Til juist niet belangrijk worden. Hoewel…nu ik erover nadenk: Cruyff wilde ook een Andre Hoekstra naast zich bij Feyenoord. Bosz is fan van Cruyff, Til is Hoekstra 2.0.

Ik bedoel bij Leverkusen speelde hij met Brandt en Havertz op het middenveld, die kunnen rennen maar ook wel een beetje voetballen hoor. Ik denk dat Til totaal niet in de plannen van Bosz voorkomt.
Daar zit wel wat in. Schmidt ruimde ook plek in voor Götze wat ook geen loopwonder is. Bosz zal ook kijken naar wat voor spelermateriaal heeft en zijn spel er enigszins naar aanpassen zonder grote lijnen van zijn tactiek los te laten. Xavi lijkt mij wel een ideale Bosz speler. Combineert loopvermogen met techniek en zet ook altijd veel druk op de bal.
 
Nee maar je zou ook niet Bergwijn voor 30 halen
En ook niet Gakpo voor 50
Of Madueke voor 40
Of Strootman voor 20
Uiteindelijk komt het wel daar op neer als besluit zo'n aanbod te weigeren. Of 25 miljoen of Veerman. Of je nu kopend op verkopend bent. Daar komt het wel op neer.
 
Dat heeft OM afgetikt voor hem, weliswaar zat daar ook een flinke doorverkooppercentage bij, maar om aan te geven dat voor zulke bedragen best interessante spelers op te halen zijn. Niet per se positie Veerman. Ounahi overigens net als Veerman ook een 8.

Dat was na het wk waarin hij een van de uitblinkers was.

Ik bracht het niet in als argument. Ik counterde daarmee CNG MrKrateos die stelde dat je met veerman vastigheid hebt en weet wat je eraan hebt. Nou, dat verschilt dus van seizoensdeel tot seizoensdeel

Nogmaals jij kwam met argument dat Veerman vastigheid biedt. Dat biedt hij niet. Net zo min als Zerrouki. Maar die haal je voor 7 miljoen dus. Dan vind ik 25 pas een hele pak net geld voor psv. Laat ik het zo zeggen: ik zou Veerman als psv nooit voor 25 miljoen halen. Jij wel?
Het is altijd een gok. Maar ik heb echt wel vertrouwen in Veerman als vastigheid. Bovendien denk ik dat je met een compleet nieuw middenveld het lastig krijgt.

En natuurlijk zou ik Veerman niet voor 25m kopen. Maar ik zou Sangre zijnde PSV ook niet voor 37m kopen. En Cody ook niet voor 40m. Dat is niet echt een argument.
 
Eens, al weet ik niet in hoeverre Veerman in het spel van Bosz past. Als hij zo wil spelen als hij bij Leverkusen deed, wordt het nog een hele omslag voor Veerman, en in dat geval is het misschien beter om hem te verkopen.
een betere speler verkopen om wie of wat binnen te halen ....de betere nieuwe spelers liggen blijkbaar ( zo goed als gratis ) voor het oprapen :oops::oops:
blijkbaar zit psv opgescheept met een kern waarvan bijna niemand voldoet :rolleyes::rolleyes::rolleyes: en toch worden we tweede en winnen de beker ..
 
  • Hahaha!
Reactions: Bas
Het is altijd een gok. Maar ik heb echt wel vertrouwen in Veerman als vastigheid. Bovendien denk ik dat je met een compleet nieuw middenveld het lastig krijgt.

En natuurlijk zou ik Veerman niet voor 25m kopen. Maar ik zou Sangre zijnde PSV ook niet voor 37m kopen. En Cody ook niet voor 40m. Dat is niet echt een argument.
Wat is het verschil? Het is toch de keuze tussen een geldbedrag of een speler? Lijkt mij bij uitstek een valide argument om te bepalen of je wel of niet verkoopt. Je kunt altijd verwachting hebben er meer voor te krijgen en dan niet verkopen. Maar als je denkt dat je het de max is dan komt het neer op die vraag
 
De suggestie om nu maar Veerman te verkopen, irriteert me ook. Hij was na Xavi de beste speler vorig seizoen, en misschien zelfs wel de beste PSV’er van de tweede seizoenshelft.

Peter Bosz vindt maar een manier om hem in te passen in z’n systeem. Als dat systeem zo is dat hij daar absoluut niet in zou passen dan hebben we weer de verkeerde trainer aangesteld.
 
een betere speler verkopen om wie of wat binnen te halen ....de betere nieuwe spelers liggen blijkbaar ( zo goed als gratis ) voor het oprapen :oops::oops:
blijkbaar zit psv opgescheept met een kern waarvan bijna niemand voldoet :rolleyes::rolleyes::rolleyes: en toch worden we tweede en winnen de beker ..

Misschien dan ook maar dezelfde verdediging houden :love::love::love: we zijn er immers 2e mee geworden en de beker mee binnengehaald :biceps::biceps::biceps: Ramalho past vast perfect in het systeem van Bosz, lekker met de verdedigende lijn op de middenlijn spelen, dan kan hij zijn snelheid gebruiken bij het terugverdedigen (Y)(Y) misschien Drommel ook maar laten keepen met hem wonnen we de beker :oops::oops:
 
Misschien dan ook maar dezelfde verdediging houden :love::love::love: we zijn er immers 2e mee geworden en de beker mee binnengehaald :biceps::biceps::biceps: Ramalho past vast perfect in het systeem van Bosz, lekker met de verdedigende lijn op de middenlijn spelen, dan kan hij zijn snelheid gebruiken bij het terugverdedigen (Y)(Y) misschien Drommel ook maar laten keepen met hem wonnen we de beker :oops::oops:
uw reactie is totaal naast de kwestie en niet relevant ............
Ik zeg niet dat er geen (echte) gerichte versterkingen moeten komen integendeel ........maar zo goed als gans het team op de keien gooien .....
 
uw reactie is totaal naast de kwestie en niet relevant ............
Ik zeg niet dat er geen (echte) gerichte versterkingen moeten komen integendeel ........maar zo goed als gans het team op de keien gooien .....

Ik had het dan ook over Joey Veerman, niet de hele selectie. Gewoon even lezen kan helpen.
 
Wat is het verschil? Het is toch de keuze tussen een geldbedrag of een speler? Lijkt mij bij uitstek een valide argument om te bepalen of je wel of niet verkoopt. Je kunt altijd verwachting hebben er meer voor te krijgen en dan niet verkopen. Maar als je denkt dat je het de max is dan komt het neer op die vraag
Dat ligt ook aan het budget waar je mee moet werken. Als je 30 miljoen te besteden hebt is 25 miljoen een stuk meer dan wanneer je met 150m mag strooien
 
Dat ligt ook aan het budget waar je mee moet werken. Als je 30 miljoen te besteden hebt is 25 miljoen een stuk meer dan wanneer je met 150m mag strooien
Ook in geval van budget 30 miljoen is de afweging: kies ik voor budget van 55 miljoen zonder Veerman of voor een budget van 30 miljoen met Veerman. Onafhankelijk van inkomende of uitgaande geldstroom blijft de vraag gelijk: is Veerman psv 25 miljoen waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan