Joey Veerman (M)

Zeker de 2e seizoenshelft was hij een van onze beste spelers, bij vlagen zelfs beter dan Xavi. Met name in de grote wedstrijden. Hetgeen interessant is, want zijn eerdere kritiek was dat hij juist niet thuis zou geven in de grote wedstrijden.

Misschien kun je voor 10 miljoen wel een gelijkwaardige speler halen, maar dat is ook wel weer een gok. Veerman kent het hier en laat groei zien. Eerste interland en assist ook alweer binnen. Ik hoop echt dat we wel hoger in de boom gaan zitten dan 20 miljoen. Komop zeg.

Onder de 25-30 miljoen mag zo'n key speler natuurlijk nooit vertrekken.
 
Voor 7 miljoen haal je Zerrouki. Voor 6 miljoen haal je Ounahi. Heb je nog 12 miljoen over om contracten Til en Luuk de Jong te ontbinden
De marktwaarde van Ounahi is 15 miljoen bij Marseille. Mis ik iets waardoor hij voor 6 op de pikken is?
 
Ik ben zelf wel gecharmeerd van Veerman, maar uiteindelijk gaat het erom of Bosz het in hem ziet zitten en hem belangrijk/basis maakt. Is dat niet het geval, dan kun je nu beter verkopen. Veerman op de bank is voor hem, en voor de groepsdynamiek denk ik, niet goed.
Dat denk ik dus ook. Veerman lijkt niet echt in het Bosz profiel te passen. Bosz houdt meer van redbull drinkende duracell konijnen die nonstop druk zetten en heen en weer rennen. Daarom vrees ik met grote vrezen dat Til zomaar een belangrijke pion kan worden
 
De marktwaarde van Ounahi is 15 miljoen bij Marseille. Mis ik iets waardoor hij voor 6 op de pikken is?
Ik noem de bedragen waarvoor ze recent gekocht zijn. Zerrouki ook niet meer voor 7 miljoen op te halen. Betekent wel dat het mogelijk is
 
Ik noem de bedragen waarvoor ze recent gekocht zijn. Zerrouki ook niet meer voor 7 miljoen op te halen. Betekent wel dat het mogelijk is
Ah op die fiets. Dat is waar ja

Maar ja, dat proberen we ook te doen met Pepi en Lang. Zolang ze maar stoppen met die veel te dure, niet fitte oudjes vind ik het al gauw best. Want dan kan het alleen maar beter gaan

Oh en verdedigers, Earnie. Lees je mee?
 
Ik noem de bedragen waarvoor ze recent gekocht zijn. Zerrouki ook niet meer voor 7 miljoen op te halen. Betekent wel dat het mogelijk is
Maar we weten niet of die beter zouden renderen. Nog niet, at least. Bovendien kunnen we allemaal ook een paar voorbeelden noemen van duurdere spelers die minder renderen.

Aka, laten we niet ons hele elftal omgooien. Om kampioen te worden hebben we ook vastigheid nodig. Veerman hoort nu in die vastigheid. Alleen voor absurde bedragen gaat hij weg.
 
Ah op die fiets. Dat is waar ja

Maar ja, dat proberen we ook te doen met Pepi en Lang. Zolang ze maar stoppen met die veel te dure, niet fitte oudjes vind ik het al gauw best. Want dan kan het alleen maar beter gaan

Oh en verdedigers, Earnie. Lees je mee?
Precies, de oudjes kunnen die afstanden niet meer overbruggen. Jonge gladiatoren hebben we nodig!
 
Maar we weten niet of die beter zouden renderen. Nog niet, at least. Bovendien kunnen we allemaal ook een paar voorbeelden noemen van duurdere spelers die minder renderen.

Aka, laten we niet ons hele elftal omgooien. Om kampioen te worden hebben we ook vastigheid nodig. Veerman hoort nu in die vastigheid. Alleen voor absurde bedragen gaat hij weg.
Ik vind Veerman niet bepaald uitblinken in consistente. Begon seizoen geweldig. Had een lange zware dip. Werd langzaam zelfs gezien als miskoop. Sluit seizoen sterk af. Kan zomaar weer in een dip vervallen. Ijzer smeden als het heet is
 
Voor 7 miljoen haal je Zerrouki. Voor 6 miljoen haal je Ounahi. Heb je nog 12 miljoen over om contracten Til en Luuk de Jong te ontbinden
Ounahi voor 6 miljoen? Wow, niet over nadenken, gelijk doen. Maar da's toch geen type Veerman? Ik had meer in mijn 4-mans middenveld staan naast Veerman.
 
Ik vind Veerman niet bepaald uitblinken in consistente. Begon seizoen geweldig. Had een lange zware dip. Werd langzaam zelfs gezien als miskoop. Sluit seizoen sterk af. Kan zomaar weer in een dip vervallen. Ijzer smeden als het heet is
Ja, als een speler geen dipje (bij Joey helaas een echte dip) meer mag hebben gedurende het seizoen, dan ben ik nieuwsgierig wie jij als nieuwe spelers voorstelt.
 
Ik vind Veerman niet bepaald uitblinken in consistente. Begon seizoen geweldig. Had een lange zware dip. Werd langzaam zelfs gezien als miskoop. Sluit seizoen sterk af. Kan zomaar weer in een dip vervallen. Ijzer smeden als het heet is
Zerrouki heeft ook matige wedstrijden gespeeld, maar dat valt minder op bij Twente. Misschien gaat hij nu renderen op hoger niveau, maar dat weten we nog niet. Ounahi heeft 5 goeie wedstrijden op hoog niveau gespeeld en verder erg goed op de bank gezeten. Ik durf mijn hand niet in het vuur te steken dat die veel beter zullen zijn. Mogelijk wel, maar we weten iig wat we aan Veerman hebben.

Als niet al het halve elftal doorgeselecteerd zou worden, zou ik er anders in staan. Maar ik denk dat Veerman gestaag doorgroeit en dat er meer in zit. En dat hij al thuis is in het team. 20 miljoen is echt niet genoeg.
 
Zerrouki heeft ook matige wedstrijden gespeeld, maar dat valt minder op bij Twente. Misschien gaat hij nu renderen op hoger niveau, maar dat weten we nog niet. Ounahi heeft 5 goeie wedstrijden op hoog niveau gespeeld en verder erg goed op de bank gezeten. Ik durf mijn hand niet in het vuur te steken dat die veel beter zullen zijn. Mogelijk wel, maar we weten iig wat we aan Veerman hebben.

Als niet al het halve elftal doorgeselecteerd zou worden, zou ik er anders in staan. Maar ik denk dat Veerman gestaag doorgroeit en dat er meer in zit. En dat hij al thuis is in het team. 20 miljoen is echt niet genoeg.

Eens, al weet ik niet in hoeverre Veerman in het spel van Bosz past. Als hij zo wil spelen als hij bij Leverkusen deed, wordt het nog een hele omslag voor Veerman, en in dat geval is het misschien beter om hem te verkopen.
 
Eens, al weet ik niet in hoeverre Veerman in het spel van Bosz past. Als hij zo wil spelen als hij bij Leverkusen deed, wordt het nog een hele omslag voor Veerman, en in dat geval is het misschien beter om hem te verkopen.
Of hij leert het, en is 5x zoveel waard. Het bijft een gok.
 
Ounahi voor 6 miljoen? Wow, niet over nadenken, gelijk doen. Maar da's toch geen type Veerman? Ik had meer in mijn 4-mans middenveld staan naast Veerman.
Dat heeft OM afgetikt voor hem, weliswaar zat daar ook een flinke doorverkooppercentage bij, maar om aan te geven dat voor zulke bedragen best interessante spelers op te halen zijn. Niet per se positie Veerman. Ounahi overigens net als Veerman ook een 8.
Dat was vorig seizoen, nu kan je hem niet meer voor 6 halen.
Dat was na het wk waarin hij een van de uitblinkers was.
Ja, als een speler geen dipje (bij Joey helaas een echte dip) meer mag hebben gedurende het seizoen, dan ben ik nieuwsgierig wie jij als nieuwe spelers voorstelt.
Ik bracht het niet in als argument. Ik counterde daarmee CNG MrKrateos die stelde dat je met veerman vastigheid hebt en weet wat je eraan hebt. Nou, dat verschilt dus van seizoensdeel tot seizoensdeel
Zerrouki heeft ook matige wedstrijden gespeeld, maar dat valt minder op bij Twente. Misschien gaat hij nu renderen op hoger niveau, maar dat weten we nog niet. Ounahi heeft 5 goeie wedstrijden op hoog niveau gespeeld en verder erg goed op de bank gezeten. Ik durf mijn hand niet in het vuur te steken dat die veel beter zullen zijn. Mogelijk wel, maar we weten iig wat we aan Veerman hebben.

Als niet al het halve elftal doorgeselecteerd zou worden, zou ik er anders in staan. Maar ik denk dat Veerman gestaag doorgroeit en dat er meer in zit. En dat hij al thuis is in het team. 20 miljoen is echt niet genoeg.
Nogmaals jij kwam met argument dat Veerman vastigheid biedt. Dat biedt hij niet. Net zo min als Zerrouki. Maar die haal je voor 7 miljoen dus. Dan vind ik 25 pas een hele pak net geld voor psv. Laat ik het zo zeggen: ik zou Veerman als psv nooit voor 25 miljoen halen. Jij wel?
 
Dat denk ik dus ook. Veerman lijkt niet echt in het Bosz profiel te passen. Bosz houdt meer van redbull drinkende duracell konijnen die nonstop druk zetten en heen en weer rennen. Daarom vrees ik met grote vrezen dat Til zomaar een belangrijke pion kan worden
Dat heb ik nou niet bij Bosz. Lijkt mij nou juist wel een Boszspeler. Hij liet Frenkie en Lasse Schöne bij Ajax samenspelen. Een pass van Veerman versnelt het spel enorm.

Het lijkt mij daarom logisch dat hij Veerman eerder voor de verdediging gaat zetten en de brekers/loopvermogen daar dan voor of naast.

Lopers met techniek; dan zal Til juist niet belangrijk worden. Hoewel…nu ik erover nadenk: Cruyff wilde ook een Andre Hoekstra naast zich bij Feyenoord. Bosz is fan van Cruyff, Til is Hoekstra 2.0.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan