Denk dat je er te veel achter zoekt, als een ex-PSV’er dit had gezegd was je het er toch ook roerend mee eens geweest…? Adrenaline of niet, ik vind dat je als professional niet zo kunt acteren voor de camera, juist niet na zo een cruciale nederlaag…dan moet je je een grote jongen tonen…
Als een grote jongen als Roger Schmidt zegt waar het op staat maar wat velen in dit land, helaas zelfs ook op dit forum, niet willen horen wordt hij ook afgezeken in de media.
Dus nee, ik verwijt Veerman niets. Wel de provocateurs achter de microfoons en degenen die zich nu al weer druk maken omdat het interview blijkbaar viraal is gegaan.
Topsport is hard zei Ruud gisteren.
Vooral voor clubs met veel losers gen in het DNA, die altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn.
Meest recente voorbeeld;
"Ja, mevrouw Halsema en heren in de media;
Wij vinden het heel normaal dat jullie onze supporters weigeren. Jullie hebt helemaal geen boter op het hoofd."
Ja, Ruud, topsport is hard.
Nu dat gekke Duitse gymleraartje weer gewoon zijn werk kan doen zonder afgezeken te worden, zit hij wel in de CL.
Jij niet. Doe maar gauw wat aan die stoute Joey. We moeten braaf blijven hoor.
Maar bij een club waar een aantal mensen echt denkt dat het missen van de titel in 2019 aan Mark lag en in 2022 aan Roger, kun je niet veel meer verwachten als het om topsport gaat.
En o ja, ik heb me in de 67 jaar dat ik PSV volg - helaas kan ik zelfs nu nog niet zeggen barst er maar mee - zelden meer ge-ergerd dan gisteravond.
NIETS klopte er in mijn ogen. ALLES betreffende deze uitschakeling hebben we aan onszelf te wijten.
Schijterig bang voor zowat alles en nog wat. In het veld en daarbuiten. Van laag tot hoog.