IPF
Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020, 2021 & 2022
Over je laatste stuk aangaande de meerwaarde van Veerman hebben we het niet. En wat ik al zei: ik vind dat hij te veel praat en dat doet ie al jaren. Ik vergeet ook niet dat ie de leiding van Heerenveen afbrandde toen ze 10 miljoen voor hem vroegen… Nee persoonlijk heb ik niet zoveel met dat zogenaamde verfrissende interviews… Wat mij betreft gaat hij werken aan zijn rendement en inhoud en heeft ie op het veld iedereen op zijn klote en heeft ie de leiding ipv ontevredenheid te uiten tegenover een journalist.Ik blijf dit allemaal zwaar overtrokken vinden. Zoals Der Jaufe ergens al zei: als we winnen genieten we van zijn goudeerlijke interviews. Hij brandt Ruud niet publiekelijk af, hij geeft zijn mening over zijn positie op het veld. Ik vind dat dat moet kunnen. Had ie meer de schuld bij zichzelf moeten zoeken? Zeker. Maar ja, interviews die met veel emotie en teleurstelling worden gegeven. Je kunt je er blind op staren en hem nu afbranden, maar daar wordt niemand beter van. Ruud zal het er wel met hem over hebben. Veerman is tot deze wedstrijd een van de absolute uitblinkers geweest. We mogen blij zijn dat we nog zo'n speler hebben in deze toch wel magere selectie.