Joey Veerman (M)

Schoutjes

Supporter
Ik vind het vrij bijzonder dat Veerman bij redelijk wat mede supporters niet in de ideale 11 staat. Wat mij betreft toch 1 van de lichtpuntjes vorig seizoen. Wat een heerlijke speler met een waanzinnige steekpass. Neemt risico, verliest wel eens een bal maar who cares. Daar hebben we Sangare voor. Het oog wil ook wat; en zijn passing is een lust voor het oog.

J.B.

Assistent Coach
Ik vind het vrij bijzonder dat Veerman bij redelijk wat mede supporters niet in de ideale 11 staat. Wat mij betreft toch 1 van de lichtpuntjes vorig seizoen. Wat een heerlijke speler met een waanzinnige steekpass. Neemt risico, verliest wel eens een bal maar who cares. Daar hebben we Sangare voor. Het oog wil ook wat; en zijn passing is een lust voor het oog.
Nog wel wat foutjes, toch een paar keer de bal verspelen onnodig op een gevaarlijke plek, maargoed, hij is er net.. ruimte voor verbetering

robpsv11

Grammatifaler

Komt wel, gedurende het seizoen gaan mensen ineens claimen dat ze eigenaar zijn van de fanclub. Nooit toe laten dat soort gasten :maniac:

Bovenaan Onderaan