Joey Veerman (M)

Het is vooral bizar hoe snel deze gast zich heeft aangepast. Een jaar geleden stond hij nog te voetballen tussen wat prutsers van Heerenveen en nu staat hij tijdens Europese wedstrijd in een stadion met 50.000 man balletjes weg te leggen alsof het niets is. En je ziet gewoon niets van spanning of druk bij die jongen, het gaat altijd zo gemakkelijk en rustig.

Die bal die hij vlak voor het fluitsignaal ook nog gaf op Gakpo. Gewoon over de hele breedte van het veld, bij Gakpo op de stropdas. Hier gaan we nog veel van genieten.
 
Gaat toch lastig worden vanavond wanneer Gio een helder moment heeft een besluit om de hele wedstrijd een kuitenbijter Veerman te laten schaduwen
 
In aanloop naar vanavond zijn er wat lovende woorden over Veerman, het grootste Volendamse talent sinds Wim Jonk

Uut het artikel:
"Ik weet nog goed dat mijn assistent een keer tegen mij zei: 'Joey wordt helemaal niet meer onderuit geschopt'. Dat had puur met het feit te maken dat hij zijn tegenstanders telkens te slim af was."
Kan Cody bij hem op les gaan?
 
Uut het artikel:

Kan Cody bij hem op les gaan?
Tja, de opmerking waarvan je wist dat ie ging komen. Ik heb een sterk vermoeden dat het aantal overtredingen op spelers in de voorste linie sowieso hoger ligt dan op het middenveld. Desalniettemin mag hij Cody, mits die blijft, zeker ff les geven ;)
 
Ach, hij is er wel gaan staan. Het opportunisme is weer groots. Was ie waardeloos? Ja, maar grootheid Sangare heeft ook niets geleverd. Of Cody, of Luuk, of Benitez, of... wie niet?
Klopt het gaat deze week ook niet over goed, beter, best. Maar over slecht, slechter, slechtst.
 
Ach, hij is er wel gaan staan. Het opportunisme is weer groots. Was ie waardeloos? Ja, maar grootheid Sangare heeft ook niets geleverd. Of Cody, of Luuk, of Benitez, of... wie niet?
Ja, en in zijn emotie zegt hij een paar domme dingen en wordt hij er ook enigszins ingeluisd door de interviewer. Maar goed, hij had natuurlijk kunnen benoemen dat zijn passing ook ondermaats was en niet hoeven benoemen dat hij liever op 8 staat.
 
En het is niet achterlijk gelul als een ex Ajacied en een ex Feijenoorder gaan zitten zeiken op een jongen die vol adrenaline, na een ongelooflijke teleurstelling stompzinnige en provocerende vragen krijgt van een interviewer die uit is op "leuke teksten"?
Proberen tweedracht te zaaien in een ploeg en veel kijkers gaan er in mee. :(
Denk dat je er te veel achter zoekt, als een ex-PSV’er dit had gezegd was je het er toch ook roerend mee eens geweest…? Adrenaline of niet, ik vind dat je als professional niet zo kunt acteren voor de camera, juist niet na zo een cruciale nederlaag…dan moet je je een grote jongen tonen…
 
Denk dat je er te veel achter zoekt, als een ex-PSV’er dit had gezegd was je het er toch ook roerend mee eens geweest…? Adrenaline of niet, ik vind dat je als professional niet zo kunt acteren voor de camera, juist niet na zo een cruciale nederlaag…dan moet je je een grote jongen tonen…
Zeker als je zo`n enorme zaadpot op de mat hebt gelegd. Sneijder zei het al, en mij viel het ook op. Veerman heeft eigenlijk niets goed gedaan gisteren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan