Joey Veerman (M)

robpsv11

Grammatifaler

Ik kan zijn social media posts in zijn stem horen :ROFL:

Waar de gemiddelde grote voetballer tegenwoordig iemand inhuurt om zijn Socials bij te houden, doet Joey dat overduidelijk zelf hahaha. Heerlijk die ongemakkelijke/simpele teksten van iemand die oprecht geen idee heeft wat hij er eigenlijk bij moet zetten :ROFL:

Buitenspelgoal

International
Waar de gemiddelde grote voetballer tegenwoordig iemand inhuurt om zijn Socials bij te houden, doet Joey dat overduidelijk zelf hahaha. Heerlijk die ongemakkelijke/simpele teksten van iemand die oprecht geen idee heeft wat hij er eigenlijk bij moet zetten :ROFL:
Gemiddelde speler na winst op Ajax: ''Great win. Thank you for your support!''
Veerman: ''Was eer een lekker avondje!''

Buitenspelgoal

International
Geef deze jongen alsjeblieft een contract voor het leven. Wat een prachtvent. Goede instelling ook
De middenvelder die we jarenlang gemist hebben. Genot om naar zijn voetbalkunsten te kijken. Echt weer een speler die de boel open kan breken, met een voorassist, assist of goal. Niet voor niets was ik al fan toen hij bij Heerenveen speelde en was ik erg blij met zijn komst.

Ik geniet er ook wel van. Als ie maar met beide beentjes op de grond blijft.

Volgens mij een nuchtere kerel die zich niet gek laat maken, met af en toe wat gezonde branie. Als hij zegt dat PSV ''er nog 5'' mag halen, dan komt het bij hem eerder over als vertrouwen in eigen kunnen aangelengd met wat humor ipv. zelfoverschatting.

Prometheus040

Basisspeler
Hij was de belangrijkste man op het veld voor ons vandaag en ik denk dat hij zich dit jaar ook echt in het rijtje sterkhouders gaat voegen.
Vooral dus ook heel knap hoe hij zich zo snel heeft aangepast van Heerenveen naar PSV. Laten we niet vergeten dat hij nu pas iets meer dan een half seizoen bij PSV speelt. Er zijn er genoeg verzopen die een dergelijke stap hadden gemaakt.

Hij doet me een beetje denken aan Theo Janssen, maar dan beter qua loopvermogen. En dat was al geen onaardige voetballer. Zolang Veerman dus zo doorgaat en hij lekker zijn ding blijft doen en vooral blijft leven voor zijn sport, dan gaat hij nog mooie stappen maken. En ik impliceer niet dat hij niet voor zijn sport leeft, integendeel, doet hij volgens mij juist wel.

Buitenspelgoal

International
Schaam je fucking kapot JdJ.
Een bagger speler van jewelste. Leuke passes tegen Fortuna en PEC (zelfs dan laat hij zijn man lopen en verliest hij z'n duels) en in letterlijk alle wedstrijden tegen PSV en Ajax 0,0 laten zien.

Ik zeg het niet snel, maar ik zie nog liever de kreupele Van Ginkel. De Jong met z'n bord op schoot. Ik walg er van en dit is wmb echt reden voor ontslag. 5,5 miljoen... Ik zou gewoon met uitroeptekens willen typen zo kotsmisselijk word ik van dit bericht. We hebben een debiel als TD die de club kapot maakt.

Het is niet dat ik het oneens ben met de strekking van je verhaal. We hebben sowieso een CM nodig. Eerst om Sangaré te vervangen, daarna zodat er een echt goede speler naast hem gezet kan worden ipv alle sympathieke net niet middenvelders.

Maar dat is dus geen Veerman. Iedere speler die jij hier opnoemde, zelfs met kapotte knieën, is op dit moment beter dan Veerman die letterlijk niks anders in huis heeft dan passing en verder overlopen wordt. Zal vast wel een leuke wedstrijd spelen tegen de kleintjes, maar hij gaat je nooit naar het CL-niveau brengen zoals een Sangaré, Gakpo of Madueke dat wel kunnen
:maniac:

Buitenspelgoal

International
Hij liet gisteren een goede indruk achter. Dan kunnen er in augustus gekker dingen gebeuren hoor.
Mwoah, na nog geen jaar PSV en met contract tot '26 denk ik niet. Als hij nu een heel seizoen dit niveau gaat etaleren, dan is ie mogelijk wel weg. Dit soort creatieve EN scorende middenvelders zijn erg gewild. Als hij dit niveau vasthoudt kan het niet anders dat hij meegaat naar het WK, en dan kunnen er natuurlijk gekke dingen gebeuren.

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik nog maar moet zien of die in een PSV shirt speelt na 1 september.
Welnee, hij moet het eerst maar eens laten zien op een niveau hoger dan de Conference League voordat interessante clubs zich voor hem gaan melden.

Bovenaan Onderaan