Buitenspelgoal
3 wasberen in een regenjas

Joey Veerman on Instagram: "Wat een bizarre avond! We zitten er lekker in💪🏻💪🏻⚽️ @psv"
15K likes, 447 comments - joeyveerman6 on August 9, 2022: "Wat een bizarre avond! We zitten er lekker in💪🏻💪🏻⚽️ @psv".

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Regisseur op het middenveld. Onze beste speler, ja ook beter als Cody.
Echt zwaar overdreven vind ik, komt qua impact nog niet in de buurt van Ibrahim…Regisseur op het middenveld. Onze beste speler, ja ook beter als Cody.
Dat gaat ie niet redden, hoor. Of even snel op de parkeerplaats danJoey gaat het doen vanavond!
even een belletje naar Maher?Dat gaat ie niet redden, hoor. Of even snel op de parkeerplaats dan![]()
even een belletje naar Maher?
Uut het artikel:In aanloop naar vanavond zijn er wat lovende woorden over Veerman, het grootste Volendamse talent sinds Wim Jonk
![]()
Voor Veerman voelt Eindhoven als de Dijk in Volendam: 'Hij verdient kans in Oranje'
De 23-jarige middenvelder voetbalt amper acht maanden bij PSV, maar heeft zich ogenschijnlijk moeiteloos aan het hogere niveau aangepast.nos.nl
Kan Cody bij hem op les gaan?"Ik weet nog goed dat mijn assistent een keer tegen mij zei: 'Joey wordt helemaal niet meer onderuit geschopt'. Dat had puur met het feit te maken dat hij zijn tegenstanders telkens te slim af was."
Tja, de opmerking waarvan je wist dat ie ging komen. Ik heb een sterk vermoeden dat het aantal overtredingen op spelers in de voorste linie sowieso hoger ligt dan op het middenveld. Desalniettemin mag hij Cody, mits die blijft, zeker ff les gevenUut het artikel:
Kan Cody bij hem op les gaan?
Klopt het gaat deze week ook niet over goed, beter, best. Maar over slecht, slechter, slechtst.Ach, hij is er wel gaan staan. Het opportunisme is weer groots. Was ie waardeloos? Ja, maar grootheid Sangare heeft ook niets geleverd. Of Cody, of Luuk, of Benitez, of... wie niet?
Ja, en in zijn emotie zegt hij een paar domme dingen en wordt hij er ook enigszins ingeluisd door de interviewer. Maar goed, hij had natuurlijk kunnen benoemen dat zijn passing ook ondermaats was en niet hoeven benoemen dat hij liever op 8 staat.Ach, hij is er wel gaan staan. Het opportunisme is weer groots. Was ie waardeloos? Ja, maar grootheid Sangare heeft ook niets geleverd. Of Cody, of Luuk, of Benitez, of... wie niet?
Denk dat je er te veel achter zoekt, als een ex-PSV’er dit had gezegd was je het er toch ook roerend mee eens geweest…? Adrenaline of niet, ik vind dat je als professional niet zo kunt acteren voor de camera, juist niet na zo een cruciale nederlaag…dan moet je je een grote jongen tonen…En het is niet achterlijk gelul als een ex Ajacied en een ex Feijenoorder gaan zitten zeiken op een jongen die vol adrenaline, na een ongelooflijke teleurstelling stompzinnige en provocerende vragen krijgt van een interviewer die uit is op "leuke teksten"?
Proberen tweedracht te zaaien in een ploeg en veel kijkers gaan er in mee.![]()
Zeker als je zo`n enorme zaadpot op de mat hebt gelegd. Sneijder zei het al, en mij viel het ook op. Veerman heeft eigenlijk niets goed gedaan gisteren..Denk dat je er te veel achter zoekt, als een ex-PSV’er dit had gezegd was je het er toch ook roerend mee eens geweest…? Adrenaline of niet, ik vind dat je als professional niet zo kunt acteren voor de camera, juist niet na zo een cruciale nederlaag…dan moet je je een grote jongen tonen…