Kijk uit wat je zegt....er zijn er heel wat hier op het Forum die nog steeds niet begrijpen waarom Zoet geen 1e keeper van Oranje is....(a)
 
Hij geeft zelf aan niet in vorm te zijn. Daar hebben we niets aan maar ik ken ook heel wat spelers die dat niet toegeven of de schuld bij anderen zoeken.
Ik wilde hier aan toevoegen, zie Rosario die zegt dat de problemen voorin liggen..... Niets over zijn eigen matige spel, meneer de captain...
 
Kijk uit wat je zegt....er zijn er heel wat hier op het Forum die nog steeds niet begrijpen waarom Zoet geen 1e keeper van Oranje is....(a)

Er was een periode waarin Zoet prima presteerde, en ondertussen was bankzitter Cillessen eerste keus.
Dus toen was die verbazing best te begrijpen. Nu is de situatie inmiddels uiteraard wat anders....
 
Zoet is niveautje Feyenoord, misschien wel minder. Heeft fantastische wedstrijden gekeept maar daar kan je (vooral) als keepers niet op blijven teren. Wisselen die vent.
 
Weet iemand of Unnerstall alweer fit genoeg is voor de basis ....??
Nee Razinho, maar je gaat wel langzamerhand vraagtekens zetten bij de capabiliteit van onze huidige medische staf.
Het duurt allemaal zo verschrikkelijk lang met het herstel van onze spelers. Niet normaal meer.
Ik denk dat een Dr. Müller Wohlfahrt ze veel sneller fit gekregen had.
 
Laatst bewerkt:
Nee Razinho, maar je gaat wel langzamerhand vraagtekens zetten bij de capabiliteit van onze huidige medische staf.
Het duurt allemaal zo verschrikkelijk lang met het herstel van onze spelers. Niet normaal meer.
Ik denk dat een Dr. Müller Wohlfahrt ze veel sneller fit gekregen had.
Lulkoek
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan