Jeroen Zoet (DM)

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
ook gemist.. vergat op tijd over te schakelen denk ik
Ja, dat is dan heel gek op Fox 3. Daar zit je dan naar een leeg stadion te staren, totdat er een interview komt. Daar mogen ze wel wat aan doen. Ze kunnen beter die interviews opsparen en dan in een keer uitzenden of zo.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Ja, dat is dan heel gek op Fox 3. Daar zit je dan naar een leeg stadion te staren, totdat er een interview komt. Daar mogen ze wel wat aan doen. Ze kunnen beter die interviews opsparen en dan in een keer uitzenden of zo.
Klopt, dat nodigt uit om te zappen. Ze kunnen wellicht beter tussen de interviews hoogtepunten van de wedstrijd laten zien. Hoewel ze in dit geval dan niet zoveel zouden kunnen laten zien en meer dieptepunten als hoogtepunten zouden vinden. :oops:

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Middelen om levens te redden mogen van mij altijd gratis ter beschikking worden gesteld. We hebben het niet over het bijvullen van de koelkast.
W je dat functioneel doen moet je per km2 een AED ophangen, lijkt mij niet dat je het platteland en oosten enzo wil achterstellen. Dan heb je het over ca 100.000 apparaten. Aanschafkosten van 1 AED ligt tussen de 2 a 3 duizend. Onderhoud €500 per stuk per jaar. Vandalisme en diefstal niet meegerekend. Nobel streven maar dan zie ik dat geld liever naar bv. Bijstandsmoeders danwel vaders gaan.

W je dat functioneel doen moet je per km2 een AED ophangen, lijkt mij niet dat je het platteland en oosten enzo wil achterstellen. Dan heb je het over ca 100.000 apparaten. Aanschafkosten van 1 AED ligt tussen de 2 a 3 duizend. Onderhoud €500 per stuk per jaar. Vandalisme en diefstal niet meegerekend. Nobel streven maar dan zie ik dat geld liever naar bv. Bijstandsmoeders danwel vaders gaan.
Ik weet wel waar we op kunnen bezuinigen, maar dat is een ander topic.