Neee...ik zei bewust een buitenlandse club...!! Voor 5-7 miljoen euro mag hij wat mij betreft gaan....

Ja, van mij ook, maar kun je momenteel een reden bedenken waarom een buitenlandse club interesse zou kunnen gaan tonen in Zoet? Wat voegt hij nou toe aan een selectie tenzij die selectie echt een paar niveautjes lager is dan PSV en die clubs dus nooit 5-7 miljoen kunnen bieden?
 
Zoet heeft er alle vertrouwen in dat PSV morgen tegen Basel de volgende ronde in Europa haalt......de vraag is echter of wij er vertrouwen in hebben met Zoet op doel tegen de Zwitsers...:fear:
 
Zoet heeft er alle vertrouwen in dat PSV morgen tegen Basel de volgende ronde in Europa haalt......de vraag is echter of wij er vertrouwen in hebben met Zoet op doel tegen de Zwitsers...:fear:
Ajeti morgenvroeg wegkopen daar. Er zijn nog wel een paar tonnetjes over van de CL inkomsten, Luuk en Angelino transfer...:rolleyes:
 
Zoet heeft er alle vertrouwen in dat PSV morgen tegen Basel de volgende ronde in Europa haalt......de vraag is echter of wij er vertrouwen in hebben met Zoet op doel tegen de Zwitsers...:fear:
Unnerstall was nog niet fit...

Ruiter of Zoet is lood om oud ijzer.

Maar Zoet, wat een deama momenteel zeg.
 
T is over en uit. Klaar. Het maakt niet uit wie hem oppikt, zolang hij maar vertrekt.
Wat mij betreft ook over en uit met de linksback, Rosario, Guti, Lukassen en Viergever. Die drie achterin geven werkelijk alles weg als kleine jongetjes, kunnen geen moment voor rust zorgen en maken fout op fout. Ik hoorde mensen positief praten over Lukassen. Waarom? Omdat hij tegen Basel en van Wolfswinkel twee goede interceptie had. Zover zijn we wel gezakt. Dat begon al met toen mensen Schwaab best wel oké vonden voor ons. Of mensen die vonden dat je Sainsbury best wel er bij kan hebben op de bank. Als dat je maatstaf wordt, dan ben je ook gauw tevreden. Dat geldt ook voor onze middenvelders: we zijn gauw tevreden als Guti in 90 minuten 2 mooie passes geeft, of als Rosario 1 keer per seizoen scoort of de bal naar de juiste spelers speelt. Ongekend hoever we gezakt zijn door dit beleid van een AD die bij AZ heeft gezeten waar alles leuk en aardig is met naast hem Brands die geen cent gaf om de verdediging en dus 10 jaar lang JdJ heeft “opgevoed”. Schwaab is al maanden weg maar zijn opvolger kon in de eerste ronde CL nog niet meedoen. Lato wordt gehaald maar die is ook nog niet fit. Afellay heeft al 2 jaar niet gespeeld. En Zoet is de kers op de taart....
 
Ik vind deze kerel al jaren ondermaats presteren, Pasveer was zelfs beter, maar ach het is een jongen van de club.
Weg met die zoutzak. Een mindere versie van Waterreus. Kost ons ieder jaar punten en geld.
 
Ik vind deze kerel al jaren ondermaats presteren, Pasveer was zelfs beter, maar ach het is een jongen van de club.
Weg met die zoutzak. Een mindere versie van Waterreus. Kost ons ieder jaar punten en geld.
Schildpad Zoet is momenteel één van de slechtste keepers uit de ED...Zelfs dikke Padt is beter.
 
Zoet heeft er alle vertrouwen in dat PSV morgen tegen Basel de volgende ronde in Europa haalt......de vraag is echter of wij er vertrouwen in hebben met Zoet op doel tegen de Zwitsers...:fear:

Nou Razinho, dat hadden wij dus niet, en we hebben kunnen zien waarom niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan