Wat mij betreft ook over en uit met de linksback, Rosario, Guti, Lukassen en Viergever. Die drie achterin geven werkelijk alles weg als kleine jongetjes, kunnen geen moment voor rust zorgen en maken fout op fout. Ik hoorde mensen positief praten over Lukassen. Waarom? Omdat hij tegen Basel en van Wolfswinkel twee goede interceptie had. Zover zijn we wel gezakt. Dat begon al met toen mensen Schwaab best wel oké vonden voor ons. Of mensen die vonden dat je Sainsbury best wel er bij kan hebben op de bank. Als dat je maatstaf wordt, dan ben je ook gauw tevreden. Dat geldt ook voor onze middenvelders: we zijn gauw tevreden als Guti in 90 minuten 2 mooie passes geeft, of als Rosario 1 keer per seizoen scoort of de bal naar de juiste spelers speelt. Ongekend hoever we gezakt zijn door dit beleid van een AD die bij AZ heeft gezeten waar alles leuk en aardig is met naast hem Brands die geen cent gaf om de verdediging en dus 10 jaar lang JdJ heeft “opgevoed”. Schwaab is al maanden weg maar zijn opvolger kon in de eerste ronde CL nog niet meedoen. Lato wordt gehaald maar die is ook nog niet fit. Afellay heeft al 2 jaar niet gespeeld. En Zoet is de kers op de taart....
Ik ben toch heel benieuwd welke haalbare toppers we volgens jou allemaal hadden moeten kopen.

Overigens met je eens dat er erg slecht is geanticipeerd op het vertrek van Schwaab.
 
Ik ben toch heel benieuwd welke haalbare toppers we volgens jou allemaal hadden moeten kopen.

Zolang JdJ het voor het zeggen heeft als TD hoef je hier uberhaupt geen toppers te verwachten. En MvB gaat vrolijk mee in de gedachten dat al die matige aankopen het PSV niveau wel hebben. Dit is echt niveautje Jan Reker hoor. Veel geld uitgeven voor middelmaat. Ach, hadden we maar een TD met inzicht, dat is pas miljoenen waard.
 
Toen R.Koeman de trein had gepakt, vroeg de interviewer aan Reker, of ze al een nieuwe trainer hadden. En wat deed Reker?
Hij keek onder de tafel, met alle camera's gericht op hem, en antwoordde dat hij niets zag. Jullie wel?.. Zo ver zijn we gezonken.
Inderdaad Ongezouten,niveau Jantje Reker...
 
Ik ben toch heel benieuwd welke haalbare toppers we volgens jou allemaal hadden moeten kopen.

Overigens met je eens dat er erg slecht is geanticipeerd op het vertrek van Schwaab.
De prio is opnieuw in eerste instantie gelegd op het halen van een “top” aanvaller en niet het geld uitgeven voor een goede verdediger. Eerst moest Bruma komen terwijl Schwaab allang weg was. Bijna de helft van je budget heb je dan al besteed. En dan ga je je verwachtingen tov de verdediging gewoon bijstellen: je haalt de mislukte talenten of diegene die misschien over 3 jaar echt van waarde kunnen zijn: Lato, Boscalgi. En naarmate de datum dichterbij komt gaat die verachting nog naar beneden. Dan haal je heel laat een speler die je niet kunt inzetten. Bovendien is hij wat mij betreft niet de verdediger die we zochten: hij is een pragmatische type die de ballen wegkopt of de tribunes in stuurt. Hoe komt Ajax bij een Martinez en Alvarez uit maar wij niet. Die Martinez heeft ook maar 8-9 miljoen gekost geloof ik. En Alvarez 15. Baumgartl die gedegradeerd is met zijn club kost 10 miljoen. Wie haal je dan eerder, een speler die eigenlijk niet het type is die je zocht (ze wilden eerst Alvarez) maar zoveel kost of had je gewoon die 15 miljoen moeten betalen? Ach er is zoveel mismanagement geweest..
 
Zou het probleem niet gewoon zijn dat niemand zich meldt voor Zoet en dat ze dat wellicht wel verwacht hadden?
Eerder was er wel interesse in Zoet uit het buitenland meen ik, maar deze zomer heb ik er niks over gehoord.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een compilatiefilmpje van vorig seizoen en begin van dit seizoen met zijn reddingen gaat vrees ik ook niet meer lukken.

Zonder gekheid, deze uitschakeling is voor een groot deel aan Zoet te wijten. Debet aan 2 goals van de tegenstander en de onrust achterin is groter dan ooit te voren. Iedere hoge bal is paniek, het lijkt Vermeer wel. Alleen houdt Vermeer ook nog weleens wat andere ballen tegen.

Vrees dat we er weinig aan kunnen doen. Ruiter is op zijn best een 3e keeper en van vergelijkbaar niveau als de huidige Zoet. Het is wachten op de redder in nood, onze Duitser. Ergens ben ik ook bang dat het weleens tot de kerst kan gaan duren voordat die een kans krijgt, of misschien is zelfs dat te optimistisch. Onze technische staf is immers vrij tevreden op dit moment.
 
Hij geeft zelf aan niet in vorm te zijn. Daar hebben we niets aan maar ik ken ook heel wat spelers die dat niet toegeven of de schuld bij anderen zoeken.
 
Hij geeft zelf aan niet in vorm te zijn. Daar hebben we niets aan maar ik ken ook heel wat spelers die dat niet toegeven of de schuld bij anderen zoeken.
Zoals Van Bommel in de documentaire over 2005. "Ongelooflijk dat mensen zeggen dat ik Ambrosini liet lopen, we verdedigden altijd voor onze man"...
En vervolgens Cocu: "ik denk dat hij een betere keuze had kunnen maken":ROFL:
 
Hij geeft zelf aan niet in vorm te zijn.
Een keeper moet vooral vertrouwen op zijn reflexen. Dit heeft naar mijn mening niet veel met vorm te maken, maar gewoon met de basiskwaliteiten van een keeper. Helaas heeft Zoet geen snelle reflexen. Nooit gehad.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Prutser Zoet heeft geluk dat de trainer ook een koppige prutser is, dus die gaat hem nog steeds aankomende maanden opstellen. Bommeltje zal dan als uitleg geven ' als ik hem wissel dan breekt hij en gaat die slechter spelen '

:FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan