Serieuze vraag..: is er nog iemand hier op het Forum die na de afgelopen maanden en met name de afgelopen 2 weken, nog steeds het volste vertrouwen heeft in Jeroen Zoet als 1e keeper van PSV....?? Ik kan me dat namelijk niet voorstellen....elk hard schot van afstand is een moeilijke bal voor Zoet en is meestal een doelpunt....dit is toch om te janken...we spelen gelijk tegen de promovendus.....wat zullen de eindstanden dan wel zijn tegen Ajax, AZ, Feyenoord, Utrecht, Vitesse en Heerenveen ....?? Met Zoet in de huidige vorm op doel is de kans vrijwel nihil dat PSV prijzen pakt dit seizoen ....verkopen binnen 3 weken of anders bankzitten...
 
Serieuze vraag..: is er nog iemand hier op het Forum die na de afgelopen maanden en met name de afgelopen 2 weken, nog steeds het volste vertrouwen heeft in Jeroen Zoet als 1e keeper van PSV....?? Ik kan me dat namelijk niet voorstellen....elk hard schot van afstand is een moeilijke bal voor Zoet en is meestal een doelpunt....dit is toch om te janken...we spelen gelijk tegen de promovendus.....wat zullen de eindstanden dan wel zijn tegen Ajax, AZ, Feyenoord, Utrecht, Vitesse en Heerenveen ....?? Met Zoet in de huidige vorm op doel is de kans vrijwel nihil dat PSV prijzen pakt dit seizoen ....verkopen binnen 3 weken of anders bankzitten...
Unnerstall is gewoon 2 seizoenen fit, spelend voor VVV, en bij PSV is het weer gelijk kommer en kwel met zijn inzetbaarheid.
Er moet gewoon een statement gemaakt worden naar Zoet toe, door Ruiter/v.d Meulenhof erin te zetten.
Dan zeggen de forummers hier wel dat dat lood om oud ijzer is, maar ik zou zeggen geef 1 van hen nu de kans.
Waarom anders Ruiter gehaald???
 
Unnerstall is gewoon 2 seizoenen fit, spelend voor VVV, en bij PSV is het weer gelijk kommer en kwel met zijn inzetbaarheid.
Er moet gewoon een statement gemaakt worden naar Zoet toe, door Ruiter/v.d Meulenhof erin te zetten.
Dan zeggen de forummers hier wel dat dat lood om oud ijzer is, maar ik zou zeggen geef 1 van hen nu de kans.
Waarom anders Ruiter gehaald???
Een goedkope, ervaren doelman, die gewoon lekker meetraint. Eigenlijk mag ie nooit spelen, maar je weet maar nooit.

Keepers nummer 1 en 2 moeten het uitzoeken. Het vasthouden aan Zoet is na de terugkeer van Unnerstall niet meer te verdedigen. Het wordt steeds erger.
 
Unnerstall is gewoon 2 seizoenen fit, spelend voor VVV, en bij PSV is het weer gelijk kommer en kwel met zijn inzetbaarheid.
Er moet gewoon een statement gemaakt worden naar Zoet toe, door Ruiter/v.d Meulenhof erin te zetten.
Dan zeggen de forummers hier wel dat dat lood om oud ijzer is, maar ik zou zeggen geef 1 van hen nu de kans.
Waarom anders Ruiter gehaald???
Unnerstall raakte eind vorig seizoen redelijk zwaar geblesseerd bij VVV....of had je dat gemist???
 
PSV - Basel
6 Schoten op doel 3

Basel - PSV
3 Schoten op doel 7

FC Twente - PSV
2 Schoten op doel 5

In 3 wedstrijden 8 schoten op goal 5 goals tegen. :eek: :sad:

:BALL: :BALL: :BALL: :BALL: :BALL:

Hadden we maar een keeper die de bal tegenhoudt. :cry:
 
Ik ben het er mee eens dat Zoet uitermate zwak keept de laatste maanden maar je kunt hem niet alles aanrekenen. Sowieso de tweede goal bij Basel en ook die van gisteren waren niet te houden.

Dat we niet van Twente winnen heeft meer met de aanval te maken.
 
Een goede keeper pakt naar mijn idee die bal van gisteren.

De 2e van Basel kiest hij de verkeerde hoek. Dat kan.

Bijna elk schot tussen de palen is een goal. Als Zoet gewoon z'n werk doet, dan waren we door geweest in de voorronde van de CL en stonden we nu 2 punten los op Duivendrecht.

Die Robbin Ruiter vond ik in de Eredivisie nooit 'n geweldenaar, maar heel erg veel slechter dan Zoet kan hij het niet doen.

Voor spelers uit vorm heb ik nog wel enig begrip, dat kan de beste weleens gebeuren. Bij Zoet heb ik echter het idee dat er ook meer speelt. Hij ziet er niet echt afgetraind uit.
 
Prutser Zoet heeft geluk dat de trainer ook een koppige prutser is, dus die gaat hem nog steeds aankomende maanden opstellen. Bommeltje zal dan als uitleg geven ' als ik hem wissel dan breekt hij en gaat die slechter spelen '

:FP:

Er is vooralsnog geen goed alternatief voorhanden. Unnerstall ligt nog in de lappenmand.
 
Sowieso de tweede goal bij Basel en ook die van gisteren waren niet te houden.

Wanneer je positionering zo beroerd is was dat schot van Twente inderdaad (zaterdag overigens) niet te houden. Wanneer je gewoon fatsoenlijk staat pak je m klemvast en kan je met een snelle spelhervatting (wat hij ook niet kan) direct je buitenspelers lanceren.

Ik merk intern toch ook wel gemor over dat ieder schot een doelpunt is, waardoor dit misschien mogelijkheden biedt voor Unnerstal indien hij ooit nog fit wordt. Als ik de andere keepers bekijk in de ED merk ik tegenwoordig toch wel opkomende jaloezie. Die maken gewoon reddingen!
 
Unnerstall is gewoon 2 seizoenen fit, spelend voor VVV, en bij PSV is het weer gelijk kommer en kwel met zijn inzetbaarheid.
Er moet gewoon een statement gemaakt worden naar Zoet toe, door Ruiter/v.d Meulenhof erin te zetten.
Dan zeggen de forummers hier wel dat dat lood om oud ijzer is, maar ik zou zeggen geef 1 van hen nu de kans.
Waarom anders Ruiter gehaald???

Volgens mij kwam hij geblesseerd aan? Bovendien heeft PSV afgelopen seizoen(en) weinig structurele blessures gehad.
 
Maar is het al bekend wanneer Unnerstall weer helemaal fit is...!! Zou hij in de 3e competitiewedstrijd wel kunnen keepen in de basis...??
 
Wedje leggen dat Zoet aanstaande donderdag weer minstens 1 blunder begaat....?? Of een afstandsschot....of een corner die hij verkeerd inschat....ik zeg je, Zoet gaat ons Europees wederom de das omdoen....
 
Ik ben heel erg benieuwd waarom je Zoet niet vindt thuishoren bij een middenmoot. Hij hoort in ieder geval ook niet thuis bij PSV.

Maar Zoet, als we het over Zoet gaan hebben graag in het juiste topic.

Omdat een Zoet in vorm (en dat is hij zeker vaak genoeg geweest) een uitstekende keeper is.
Minpunt is wel dat Zoet onder invloed van zijn privésituaties zijn vorm ziet kelderen.
1e dip na beëindiging relatie 2e dip na geboorte kind en waarschijnlijk daardoor gebroken nachten.
 
Omdat een Zoet in vorm (en dat is hij zeker vaak genoeg geweest) een uitstekende keeper is.
Minpunt is wel dat Zoet onder invloed van zijn privésituaties zijn vorm ziet kelderen.
1e dip na beëindiging relatie 2e dip na geboorte kind en waarschijnlijk daardoor gebroken nachten.

Ik ben ook fan van Zoet (geweest). Zijn CL wedstrijden waren om van te smullen. Echter, hoe lang kun je nog wachten op een verbetering in vorm (als die er nog komt)? Hij heeft ons in feite al de CL gekost (had je die twee goals niet tegen gehad in Eindhoven tegen Basel, was je door) en ook 2 punten in de competitie (hoe matig we ook waren, dan had je Enschede verlaten met een minimale overwinning). Maar ja, wanneer is Unnerstall (wedstrijd)fit? Na afgelopen week met Basel en Twente ben ik zelfs geneigd Ruiter er gewoon in te zetten. Wat heb je te verliezen?
 
Omdat een Zoet in vorm (en dat is hij zeker vaak genoeg geweest) een uitstekende keeper is.
Minpunt is wel dat Zoet onder invloed van zijn privésituaties zijn vorm ziet kelderen.
1e dip na beëindiging relatie 2e dip na geboorte kind en waarschijnlijk daardoor gebroken nachten.

Ik vind het eigenlijk maar een slap argument. Een Lozano in vorm is ook fantastisch. Een Bergwijn in vorm is onverslaanbaar. Een Rosario in vorm is een koning.

Maar Zoet is in tegenstelling tot de spelers die ik zojuist noemde al 3 jaar niet meer in vorm. Zoet heeft naar mijn weten gewoon incidentieel goed gekeept in de Champions League en daarna zag je pas echt zijn vorm: gewoon een matige keeper die iedere week een 6 hooguit een 7 waard is. Ik vind het niet reëel om te zeggen dat Zoet een goede keeper is omdat hij toevallig ooit een half seizoen incidentieel goed heeft gekeept in de Champions League. Dat niveau gaat hij namelijk never nooit meer aantikken. Zoet wordt vergeleken met het niveau wat hij daarna had en nu heeft. En als je dat vergelijkt met andere keepers uit de Eredivisie dan kun je stellen dat Zoet hetzelfde niveau heeft als een keeper bij Heracles of Heerenveen.

Datgeen wat ik heb onderstreept is heel belangrijk. Het is namelijk geen feit noch mening, maar mijn verwachting. Naar mijn idee een realistische, maar wellicht denk jij daar anders over. Ik dat geval bewonder ik je optimisme. Dan verschillen onze maatstaven en verwachtingen van Zoet zo erg dat ik niet meer verwacht dat we het eens zullen worden.
 
Ik ben ook fan van Zoet (geweest). Zijn CL wedstrijden waren om van te smullen. Echter, hoe lang kun je nog wachten op een verbetering in vorm (als die er nog komt)? Hij heeft ons in feite al de CL gekost (had je die twee goals niet tegen gehad in Eindhoven tegen Basel, was je door) en ook 2 punten in de competitie (hoe matig we ook waren, dan had je Enschede verlaten met een minimale overwinning). Maar ja, wanneer is Unnerstall (wedstrijd)fit? Na afgelopen week met Basel en Twente ben ik zelfs geneigd Ruiter er gewoon in te zetten. Wat heb je te verliezen?

Eens met je post, behalve het inzetten van Ruiter. Antwoord op je vraag:
Een transfersom die Zoet kan opleveren als 2de keeper van een nationaal elftal.

Ik vind het eigenlijk maar een slap argument. Een Lozano in vorm is ook fantastisch. Een Bergwijn in vorm is onverslaanbaar. Een Rosario in vorm is een koning.

Maar Zoet is in tegenstelling tot de spelers die ik zojuist noemde al 3 jaar niet meer in vorm. Zoet heeft naar mijn weten gewoon incidentieel goed gekeept in de Champions League en daarna zag je pas echt zijn vorm: gewoon een matige keeper die iedere week een 6 hooguit een 7 waard is. Ik vind het niet reëel om te zeggen dat Zoet een goede keeper is omdat hij toevallig ooit een half seizoen incidentieel goed heeft gekeept in de Champions League. Dat niveau gaat hij namelijk never nooit meer aantikken. Zoet wordt vergeleken met het niveau wat hij daarna had en nu heeft. En als je dat vergelijkt met andere keepers uit de Eredivisie dan kun je stellen dat Zoet hetzelfde niveau heeft als een keeper bij Heracles of Heerenveen.

Datgeen wat ik heb onderstreept is heel belangrijk. Het is namelijk geen feit noch mening, maar mijn verwachting. Naar mijn idee een realistische, maar wellicht denk jij daar anders over. Ik dat geval bewonder ik je optimisme. Dan verschillen onze maatstaven en verwachtingen van Zoet zo erg dat ik niet meer verwacht dat we het eens zullen worden.

Daarom wordt voor Lozano ook 40+ miljoen betaald op een moment dat hij niet in vorm is.
Staat Bergwijn bij vele topclubs o.a. Bayern München, Manchester United in de picture.
Rosario heeft nooit langer dan 4 maanden vorm laten zien dus dat is weer appels met peren vergelijken.

Zoet heeft een vormdip sinds februari/maart, inderdaad tijd om eruit te komen maar hij is zeker niet 3 jaar uit vorm het laatste kampioensjaar heeft hij ook gewoon veel punten gepakt.
Als Zoet uit de dip komt gaat hij zijn niveau zeker weer aantikken.[/QUOTE]
 
Terug
Bovenaan Onderaan