Jeroen Zoet (DM)

Rednas

Super Moderator
Medewerker
Overigens kan PSV Unnerstall wel onder bepaalde voorwaarden terughalen, maar ik vermoed dat "Zoet doet het effe niet zo lekker" niet genoeg is om dat voor elkaar te krijgen. Los van het feit dat ik de kans dat PSV dat uberhaupt zou bedenken op zo'n 0,1% schat.

Ik ben niet zo van de keeper de schuld geven, probleem ligt veel meer bij dat ajaks afdankertje en de bejaarde Duitser voor hem. Die laten elke prutsploeg constant op goal schieten en daar is geen keeper tegen opgewassen
Dat tegenstanders op goal schieten, daar hebben ze groot gelijk in, maar dat zal nooit 100% zijn te voorkomen. We hebben nu eenmaal het keepen uitgevonden om als laatste dat doelpunt te voorkomen. En ook dat zal niet 100% lukken. Maar om 7 goals tegen te krijgen uit 9 schoten op doel is wel heel veel. 9 schoten op doel in vier wedstrijden. Trek je conclusie.

Vind de kritiek nu buitenproportioneel. Ja hij is wat minder momenteel. Maar voor PSV-begrippen een prima keeper. Die 1e goal had hij moeten hebben klopt. Maar die 2e is hij gewoon kansloos als ze er ook zo makkelijk langs glippen. Net of Onana zo goed is. Zag gisteren ook een lucky moment dat maar net goed ging anders was dat een kopie van Heracles.

Hoetierick

Administrator
Medewerker
Overigens kan PSV Unnerstall wel onder bepaalde voorwaarden terughalen, maar ik vermoed dat "Zoet doet het effe niet zo lekker" niet genoeg is om dat voor elkaar te krijgen. Los van het feit dat ik de kans dat PSV dat uberhaupt zou bedenken op zo'n 0,1% schat.
Zoet heeft dit seizoen ook al reddingen verricht waarvan ik dacht "doelpunt". Laatste tijd idd zwakke optredens, maar om hem daarvoor bij het grof vuil te zetten...

Vind de kritiek nu buitenproportioneel. Ja hij is wat minder momenteel. Maar voor PSV-begrippen een prima keeper. Die 1e goal had hij moeten hebben klopt. Maar die 2e is hij gewoon kansloos als ze er ook zo makkelijk langs glippen. Net of Onana zo goed is. Zag gisteren ook een lucky moment dat maar net goed ging anders was dat een kopie van Heracles.
Zo gaat dat met voetbalsupporters. Spelers worden net zo snel op het schild gehesen als ze ervan af worden geflikkerd. Even een wat mindere fase en ze worden uitgefloten of naar bank, tribune of uitgang verwenst. Het overkwam zelfs Guardado.

On: Zoet heeft zich jarenlang een betrouwbare doelman getoond voor PSV, die soms zelfs boven zichzelf uitsteeg en op belangrijke momenten cruciale reddingen voor ons verrichtte. Het is momenteel inderdaad wat minder allemaal, maar een beetje krediet heeft hij volgens mij wel verdiend.

Dat tegenstanders op goal schieten, daar hebben ze groot gelijk in, maar dat zal nooit 100% zijn te voorkomen. We hebben nu eenmaal het keepen uitgevonden om als laatste dat doelpunt te voorkomen. En ook dat zal niet 100% lukken. Maar om 7 goals tegen te krijgen uit 9 schoten op doel is wel heel veel. 9 schoten op doel in vier wedstrijden. Trek je conclusie.
7 uit 8 toch? Ik heb eigenlijk nergens 7 uit 9 gelezen?