Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

Kan me herinneren dat Fred Rutten als hoofdcoach bij psv zei dat je geil moet zijn om de goal te maken. Kan me voorstellen dat het ook opgaat om de goal als verdediger te voorkomen. Als je zonder de beelden alleen naar de achtergrondmuziek luistert van deze 'hoogtepunten-compilatie' van Brantwaithe zou je denken dat er een erotische film wordt afgespeeld. Ik dacht: ik benoem het maar, anders ontgaat jullie misschien de artistieke genialiteit van deze Youtuber.
Wat zal die Madueke geil zijn dan. Hij krijgt 'm er alleen niet in.
 
Tegen Ajax om de JC Schaal, zou ik starten met Branthwaite and Obispo in de Centrale Verdediging. Ik vind Teze te licht als CV.
 
Zag er tegen Willem-2 met jong PSV al goed uit. Kracht, maar toch ook met overzicht en passing. Voor die gozer gingen de spelers van Willem-2 uit ontzag een stapje opzij. Viel me op. Soort Sangaré.

Hopelijk speelt hij Max uit de basis en niet Obispo.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Viel goed in. Maarrrr laten we het wel benoemen: iedere invaller viel goed in. Kan ook enigszins een vertekend beeld zijn geweest vanwege vermoeidheid. Het is in ieder geval 100 x beter in deze invalbeurt dan dat ik dacht.
 
Uiteraard valt hij in terwijl de rest van het veld moe gestreden is, dus over zijn basisniveau is weinig te zeggen, maar ik was wel onder de indruk. Slechts 10 wedstrijden in de premier league en 10 in de championship en dan nu het laatste kwartier in een kolkend stadion in de champions league. Hij was kalm, in controle en omdat hij een bal normaal speelde in plaats van paniekerig naar voren knalde scoren we.
 
Uiteraard valt hij in terwijl de rest van het veld moe gestreden is, dus over zijn basisniveau is weinig te zeggen, maar ik was wel onder de indruk. Slechts 10 wedstrijden in de premier league en 10 in de championship en dan nu het laatste kwartier in een kolkend stadion in de champions league. Hij was kalm, in controle en omdat hij een bal normaal speelde in plaats van paniekerig naar voren knalde scoren we.
In Jong PSV in die ene helft speelde hij ook echt prima, van wat ik bij vlagen zag en hoorde van de commentator. Die kunnen we af en toe in de competitie wel in de basis laten starten ipv Obispo.
 
Uiteraard valt hij in terwijl de rest van het veld moe gestreden is, dus over zijn basisniveau is weinig te zeggen, maar ik was wel onder de indruk. Slechts 10 wedstrijden in de premier league en 10 in de championship en dan nu het laatste kwartier in een kolkend stadion in de champions league. Hij was kalm, in controle en omdat hij een bal normaal speelde in plaats van paniekerig naar voren knalde scoren we.
Ik vond het geeneens een normale pass, waar je heen verwijst. Heel strak en knap gegeven, waarna vervolgens die briljante cross van Guti kwam. Knap als je zo zeker overkomt in je debuut in blessuretijd van een cruciale knock out-wedstrijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan