Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

Nieuw hier. Ik heb gehoord dat jullie wel gezellig over PSV lullen en niet boos worden als iemand een Ajax onvriendelijke opmerking maakt;)

On topic: Ik vind t een gekke deal, maar heb wat beelden van die jongen opgezocht. Snel, redelijk sterk, goed in 1 tegen 1 enkan wel leiding geven. Koppen is niet zn ding. Wel gek gezien zn lengte
 
Nieuw hier. Ik heb gehoord dat jullie wel gezellig over PSV lullen en niet boos worden als iemand een Ajax onvriendelijke opmerking maakt;)

On topic: Ik vind t een gekke deal, maar heb wat beelden van die jongen opgezocht. Snel, redelijk sterk, goed in 1 tegen 1 enkan wel leiding geven. Koppen is niet zn ding. Wel gek gezien zn lengte
Welkom Bart!
 
Nieuw hier. Ik heb gehoord dat jullie wel gezellig over PSV lullen en niet boos worden als iemand een Ajax onvriendelijke opmerking maakt;)

On topic: Ik vind t een gekke deal, maar heb wat beelden van die jongen opgezocht. Snel, redelijk sterk, goed in 1 tegen 1 enkan wel leiding geven. Koppen is niet zn ding. Wel gek gezien zn lengte
Zucht...
 
Zeker. Ook een prima jongen alleen niet goed genoeg voor het niveau dat PSV nastreeft.

En toch vind ik Baumgartl nog steeds een voorbeeld van iemand die op het verkeerde moment met de verkeerde coach bij ons is binnengekomen. Wat Guti ook heeft gehad, en sinds eind vorig jaar zien we plotseling de bevestiging dat die jongen alsnog verdomd goed kan voetballen, en wél goed genoeg is voor het niveau dat PSV nastreeft. Doan heeft dat ook gehad, bijvoorbeeld. Baumgartl was basisklant bij Union Berlin, die eindigden knap 5e in de Bundesliga en plaatsten zich voor Europees voetbal. Los van hoe hij het hier heeft gedaan maak je mij dan niet wijs dat hij het niveau bij ons niet aan zou kunnen.

Ik begrijp de afweging wat minder, omdat ik eigenlijk vind dat zowel Boscagli als Teze een ervaren kwaliteitsverdediger naast zich moeten hebben met leiderschapskwaliteiten, en dat ze samen te licht zijn om CL niveau te kunnen aantikken. Maar bij PSV ziet men dat dus anders. Dat vind ik zorgwekkend.
Begrijp me niet verkeerd, dat ik de afweging begrijp betekent niet dat ik het er mee eens ben. Als je zo ambitieus bent als PSV zegt te zijn, dan moet er een ervaren topper naast, van hoger niveau dan Ramalho. Ik denk echter dat de financiële ruimte beperkt is en ze dus moesten kiezen, twee dure krachten erbij (ook qua salaris) terwijl je er eigenlijk drie wil hebben. Natuurlijk typisch PSV dat de CV dan van de kar valt. Maar geheel onlogisch is het ook niet, aangezien de keeper vorig seizoen een nog zwakkere schakel was dan de CV's, we ook echt een spits nodig hadden, en daarnaast RvN andere types op het middenveld wilde zien.
 
Van Jur1913 leerde ik op het forum van VI gisteren pas dat er zoiets prachtigs bestond als een PSV-forum. Meteen maar even aangemeld, het voelt nu al als een warm bad zonder al die zuigende Ajax-serpenten bij VI. Rob Lob is de (nick)naam, al PSV supporter sinds 1983 of zo, wonend boven de rivieren, eerst op de zeebodem, toen aan de IJssel, daarna maar liefst 15 jaar aan de Amstel en inmiddels weer terug op de zeebodem. Sinds twee jaar een seizoenskaart op de Noordtribune. Ik probeer nog een beetje wegwijs te worden op het forum, weet niet eens of dit nou de plek is om me voor te stellen, maar soit.

On topic: Leuk, een 19-jarige verdediger van 1.95m die nog precies niks heeft gepresteerd. Snap dat ze iets achter de hand willen hebben, maar de verdediging die we nu hebben staan, vind ik niet goed genoeg voor de Champions League, als ik eerlijk ben: te jong en wiebelig (Teze, Obispo), te onbetrouwbaar (Boscagli) en gewoon niet goed genoeg (Ramalho). Eigenlijk hebben alle verdedigers van PSV baat bij een echte stootram, zoals Alex of Moreno, waaraan die andere verdedigers zich kunnen optrekken.

En oh ja, toen ik een jaar of vijftien/zestien was en in de B1 en A1 speelde, was Gica Popescu mijn absolute held. Geweldenaar.

Tot zover!
 
Van Jur1913 leerde ik op het forum van VI gisteren pas dat er zoiets prachtigs bestond als een PSV-forum. Meteen maar even aangemeld, het voelt nu al als een warm bad zonder al die zuigende Ajax-serpenten bij VI. Rob Lob is de (nick)naam, al PSV supporter sinds 1983 of zo, wonend boven de rivieren, eerst op de zeebodem, toen aan de IJssel, daarna maar liefst 15 jaar aan de Amstel en inmiddels weer terug op de zeebodem. Sinds twee jaar een seizoenskaart op de Noordtribune. Ik probeer nog een beetje wegwijs te worden op het forum, weet niet eens of dit nou de plek is om me voor te stellen, maar soit.

On topic: Leuk, een 19-jarige verdediger van 1.95m die nog precies niks heeft gepresteerd. Snap dat ze iets achter de hand willen hebben, maar de verdediging die we nu hebben staan, vind ik niet goed genoeg voor de Champions League, als ik eerlijk ben: te jong en wiebelig (Teze, Obispo), te onbetrouwbaar (Boscagli) en gewoon niet goed genoeg (Ramalho). Eigenlijk hebben alle verdedigers van PSV baat bij een echte stootram, zoals Alex of Moreno, waaraan die andere verdedigers zich kunnen optrekken.

En oh ja, toen ik een jaar of vijftien/zestien was en in de B1 en A1 speelde, was Gica Popescu mijn absolute held. Geweldenaar.

Tot zover!
Welkom Rob. Leuke weetjes over jezelf. Daar is in het supporterscafe ook een voorsteltopic voor. Dan is het nog eens terug te vinden.
 
Van Jur1913 leerde ik op het forum van VI gisteren pas dat er zoiets prachtigs bestond als een PSV-forum. Meteen maar even aangemeld, het voelt nu al als een warm bad zonder al die zuigende Ajax-serpenten bij VI. Rob Lob is de (nick)naam, al PSV supporter sinds 1983 of zo, wonend boven de rivieren, eerst op de zeebodem, toen aan de IJssel, daarna maar liefst 15 jaar aan de Amstel en inmiddels weer terug op de zeebodem. Sinds twee jaar een seizoenskaart op de Noordtribune. Ik probeer nog een beetje wegwijs te worden op het forum, weet niet eens of dit nou de plek is om me voor te stellen, maar soit.

On topic: Leuk, een 19-jarige verdediger van 1.95m die nog precies niks heeft gepresteerd. Snap dat ze iets achter de hand willen hebben, maar de verdediging die we nu hebben staan, vind ik niet goed genoeg voor de Champions League, als ik eerlijk ben: te jong en wiebelig (Teze, Obispo), te onbetrouwbaar (Boscagli) en gewoon niet goed genoeg (Ramalho). Eigenlijk hebben alle verdedigers van PSV baat bij een echte stootram, zoals Alex of Moreno, waaraan die andere verdedigers zich kunnen optrekken.

En oh ja, toen ik een jaar of vijftien/zestien was en in de B1 en A1 speelde, was Gica Popescu mijn absolute held. Geweldenaar.

Tot zover!
Robbie! Gezellig man
 
Terug
Bovenaan Onderaan