huez
Aanvoerder
Haha, ik ook.Ik dacht juist dat van Nistelrooy Vertessen ging brengen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ik ook.Ik dacht juist dat van Nistelrooy Vertessen ging brengen![]()
Het lichaam van een beest met het hoofd van een jochie.En er komt ook een beest van een vent het veld in zeg. Imponerend.

Maar niet ipv Obispo momenteel.Ben ook echt positief verrast…zou mij niet verbazen als hij straks een basis plek in het centrum verovert…![]()
Ach ja. Misschien wil Everton hem alsnog verkopen. Je weet het niet.Jammer dat hier geen optie tot koop op zit. Denk oprecht dat als je deze jongen een paar keer de kans geeft hij ons wel zal bevallen. Lijkt heerlijk no-nonsense te kunnen verdedigen, maar ook aan de bal functioneel te zijn. Maar goed, als deze voortekenen niet liegen hebben we met hem dit seizoen in ieder geval een capabele speler erbij en is het CV bestand toch beter als vooraf gedacht in zijn totaliteit.Wat niet wegneemt dat ik graag een top CV had zien komen
En Engelse spelers liggen altijd goed in de markt kun je qua marktwaarde zo keer 2 doen.Ach ja. Misschien wil Everton hem alsnog verkopen. Je weet het niet.
Maar dan gaat PSV hem niet kopen. Als hij het hier goed doet kan Everton hem makkelijk voor 30 miljoen aan een PL club slijten, als ze hem al niet zelf houden. Hij is Engels en homegrown, wat in de PL een big deal is. Zeker sinds Brexit.En Engelse spelers liggen altijd goed in de markt kun je qua marktwaarde zo keer 2 doen.
Volgens mij niet?
Helaas...
Ik ben vanaf zijn eerste invalbeurt positiever over die jongen dan over de rest van de verdediging. De potentie is duidelijk zichtbaar. Komt wel goed met 'm.Ach ja, bij zijn vorige basisplaats blunderde hij nog. Zondag was ie goed, met een mooie (nou ja schitterende) goal. Laten we nog even afwachten.
Hij moest nog even wennen aan de speelwijze bij PSV, maar na afgelopen zondag tegen Feyenoord moet Branthwaite wat mij betreft altijd in de basis starten.Ik ben vanaf zijn eerste invalbeurt positiever over die jongen dan over de rest van de verdediging. De potentie is duidelijk zichtbaar. Komt wel goed met 'm.