Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

Nieuw hier. Ik heb gehoord dat jullie wel gezellig over PSV lullen en niet boos worden als iemand een Ajax onvriendelijke opmerking maakt;)

On topic: Ik vind t een gekke deal, maar heb wat beelden van die jongen opgezocht. Snel, redelijk sterk, goed in 1 tegen 1 enkan wel leiding geven. Koppen is niet zn ding. Wel gek gezien zn lengte
Wow…snel, sterk en goed in de 1 tegen 1…dat geeft me best goede hoop…laten we hopen dat je gelijk krijgt!

Jammer dat ik met jou dus ook al niet kan praten over de kanonskogels van Coen Dillen. ;)
Haha nee toen was ik nog lang niet vloeibaar :ROFL:

De eerste PSV wedstrijd die ik bezocht was het CL duel tegen AS Monaco toen Alex m in de 4e minuut via de grond binnenkopte uit een corner van Van Bommel.. Gek hoe dat soort dingen tot in de details blijven hangen

De eerste PSV wedstrijd die ik bezocht was het CL duel tegen AS Monaco toen Alex m in de 4e minuut via de grond binnenkopte uit een corner van Van Bommel.. Gek hoe dat soort dingen tot in de details blijven hangen
Mijn eerste in het Philips Stadion was Dynamo Kiev - PSV in 1997, 1:3... Met een ontketende Schevchenko destijds. Allereerste wedstrijd van PSV zag ik in het Olympisch Stadion, PSV - Fluminense in 1991 tijdens het Amsterdam Toernooi, voor het eerst zag ik Romario in het echt. En ik rook voor het eerst wiet, beide dingen - Romario en joint - hebben een onuitwisbare indruk gemaakt...

Oh Jur, je hebt gelijk man. Dit is zoveel fijner dan het toxic forum van VI, met al die paljassen. Ik ga het langzaam afbouwen daar.

4 pagjna's al over deze jongen van Everton. Moet dan blijkbaar toch wat kunnen. Grote kans dat ik er naast zit dus met mijn gedachte dat het een Behich is.

Mijn eerste duel staat me ook nog helder voor de geest. PSV-WillemII op Tweede Kerstdag 1955. Ik zou er nu nog een essay over kunnen schrijven. Maar het is niet gek dat details blijven hangen van dingen die je voor het eerst meemaakt. Of het nu gaat om kalverliefde, je eerste keer in het buitenland of je eerste Europa Cup. Die onder Kees Rijvers in 1978.

Om Ralf Edstrom te pleasen moeten we onderhand on topic gaan. ;)
Me dunkt dat Branthwaite een goede versterking is op een moment dat we nog diverse verdedigers missen.
Sowieso weten we pas meer als we hem meermalen in actie gezien hebben.
En wie op Goodison Park heeft gespeeld moet toch wel iets kunnen.

Even tussen het VI-theekransje door;

Goeie kerel opzich, hoop dat hij ons allemaal verrast. Vond het wel grappig dat Brands hem voorstelde aan John de Jong en hem vertelde dat dat onze TD is, blijkbaar hadden ze elkaar nog nooit gezien.

Dat kan toch niet, soms heb ik meer het idee dat hij van de merchandise is met zijn shirts geven dan de rol van TD. Maar goed, wel duidelijk dat John de zaken in ieder geval zelf niet doet zoals we hier eigenlijk ook wel weten.

Wel een flinke gast, Ramalho lijkt wel een zwerfdwerg vergeleken bij hem.

Nu maar bidden dat hij kan verdedigen en niet spontaan omvalt a la Baumgartl.

Dat kan toch niet, soms heb ik meer het idee dat hij van de merchandise is met zijn shirts geven dan de rol van TD. Maar goed, wel duidelijk dat John de zaken in ieder geval zelf niet doet zoals we hier eigenlijk ook wel weten.

Is verder ook niet boeiend. Als er maar een goede selectie staat. Al komt de tip van de matieraalman.

Is verder ook niet boeiend. Als er maar een goede selectie staat. Al komt de tip van de matieraalman.

Weet je wat ik soms hoop. Dat ze bij PSV spelers scouten, dat de TD dit coördineert en kandidaten heeft voor de verdediging. Dan in of voor de transferperiode er contacten worden gelegd om vervolgens gericht aankopen te kunnen doen. TD neemt contact op met de club en met de speler en bespreekt de plannen en mogelijkheden. Eventuele wensen van de speler en gaat vervolgens aan de slag. Dit alles volgens een gedegen plan en visie.

Nu komt het bij mij meer over als:
RvN: 'we moeten nog een verdediger erbij hebben.'
JdJ: 'help, Marcel!'
MB: 'ik weet nog wel een jeugdspeler, ik regel het verder'

Het zou natuurlijk kunnen dat John alleen nog maar met de zaakwaarnemer van Branthwaite gepraat heeft en dat de gesprekken met Branthwaite zelf gevoerd zijn door RvN en Marcel. Marcel omdat hij die al kende en RvN om hem over te halen met het tactische plan. Taak van John is denk ik vooral contractonderhandelingen en daar hoeft Branthwaite zelf niet echt bij te zijn.

Maar inderdaad, ik vind het ook vreemd.

Zag net twee filmpjes van PSV tv met Jarrad er in. Lijkt me echt een toffe, laid back gast. Hij noemt zelf dat hij best wel snel is en sterk is. Is links benig en goed in de opbouw.
Dat zou erg van pas komen als André naast hem staat.
Het liefst zie ik Jordan een duo vormen met een goede verdediger om weer op te bloeien maar of dat Brantwaithe gaat worden is nog maar de vraag.
Ondanks dat hij volwassen over komt is hij slechts 20 jaar en hij heeft niet zo veel gespeeld bij Everton en Blackburn.
Volgens mij hebben we het wel over een groot talent en Jordan was ook de meest constante verdediger naast Olivier in het eerste jaar onder Roger dus misschien is Jarrad geen verkeerde optie als basisspeler.
In een ideale wereld halen we nog een goede scherpe verdediger en het liefst iemand met ervaring. Een type Hector Moreno zou fijn zijn, voetbalt hij eigenlijk nog?

• Leuk
Reactions: DrJ
Zag net twee filmpjes van PSV tv met Jarrad er in. Lijkt me echt een toffe, laid back gast. Hij noemt zelf dat hij best wel snel is en sterk is. Is links benig en goed in de opbouw.
Dat zou erg van pas komen als André naast hem staat.
Het liefst zie ik Jordan een duo vormen met een goede verdediger om weer op te bloeien maar of dat Brantwaithe gaat worden is nog maar de vraag.
Ondanks dat hij volwassen over komt is hij slechts 20 jaar en hij heeft niet zo veel gespeeld bij Everton en Blackburn.
Volgens mij hebben we het wel over een groot talent en Jordan was ook de meest constante verdediger naast Olivier in het eerste jaar onder Roger dus misschien is Jarrad geen verkeerde optie als basisspeler.
In een ideale wereld halen we nog een goede scherpe verdediger en het liefst iemand met ervaring. Een type Hector Moreno zou fijn zijn, voetbalt hij eigenlijk nog?
Daar had ik laatst naar gekeken. Hij voetbalt weer in Mexico.

Kan me herinneren dat Fred Rutten als hoofdcoach bij psv zei dat je geil moet zijn om de goal te maken. Kan me voorstellen dat het ook opgaat om de goal als verdediger te voorkomen. Als je zonder de beelden alleen naar de achtergrondmuziek luistert van deze 'hoogtepunten-compilatie' van Brantwaithe zou je denken dat er een erotische film wordt afgespeeld. Ik dacht: ik benoem het maar, anders ontgaat jullie misschien de artistieke genialiteit van deze Youtuber.

Kan me herinneren dat Fred Rutten als hoofdcoach bij psv zei dat je geil moet zijn om de goal te maken. Kan me voorstellen dat het ook opgaat om de goal als verdediger te voorkomen. Als je zonder de beelden alleen naar de achtergrondmuziek luistert van deze 'hoogtepunten-compilatie' van Brantwaithe zou je denken dat er een erotische film wordt afgespeeld. Ik dacht: ik benoem het maar, anders ontgaat jullie misschien de artistieke genialiteit van deze Youtuber.
Ik zet standaard het geluid uit bij dat soort filmpjes.

Terug
Bovenaan Onderaan