Israël & Palestina

Wat mij steekt is dat het lijkt dat sommige personen extra hun best doen om een ander te beledigen. Vrijwel iedere mening kun je op een manier brengen dat een discussie mogelijk is in plaats van maar wat lopen te haten op iets waar je het niet mee eens bent. In plaats daarvan zie je regelmatig pagina's gevuld met beledigende onzin die in mijn ogen redelijk ver gaat over verschillende onderwerpen. Zal de frustratie zijn die heerst in de wereld, maar ik krijg er langzamerhand echt genoeg van. Over voetbal een ongenuanceerde lompe mening hebben whatever, maar over zaken waarvan je weet dat het gevoelig ligt en dat er mensen zijn die hetgeen wat je belachelijk maakt als mening hebben dan ben je in mijn ogen gewoon aan het provoceren om er dan met gestrekt been in te gaan.

En dan bijt ik af en toe van me af ja.
Je weet natuurlijk niet of ze onderling contact hebben. Misschien worden er pbs gestuurd. Een discussie kan soms heftig lijken maar onderling hoeft dat ook geen probleem te zijn. Ik herinner me dat jij echt goed boos op mij werd na Misschien iets teveel kritiek op rvn. Het is nou niet zo dat wij rollebollend over straat liggen te vechten hier..
 
Je weet natuurlijk niet of ze onderling contact hebben. Misschien worden er pbs gestuurd. Een discussie kan soms heftig lijken maar onderling hoeft dat ook geen probleem te zijn. Ik herinner me dat jij echt goed boos op mij werd na Misschien iets teveel kritiek op rvn. Het is nou niet zo dat wij rollebollend over straat liggen te vechten hier..
Tsja ik heb mijn emotie niet altijd even onder controle en ga er dan zelf met een gestrekt been in als ik er genoeg van heb. Van een aantal heb ik nu wel geleerd om op bepaalde dingen niet in te gaan maar toch beinvloedt het me op een negatieve manier omdat ik daar gevoelig voor ben. Ik kom hier graag en ik vind dat jammer dat het zo moet. Naar mijn idee is het na het WK in Qatar ook een stuk heftiger geworden hier
 
Tsja ik heb mijn emotie niet altijd even onder controle en ga er dan zelf met een gestrekt been in als ik er genoeg van heb. Van een aantal heb ik nu wel geleerd om op bepaalde dingen niet in te gaan maar toch beinvloedt het me op een negatieve manier omdat ik daar gevoelig voor ben. Ik kom hier graag en ik vind dat jammer dat het zo moet. Naar mijn idee is het na het WK in Qatar ook een stuk heftiger geworden hier
Yeah right, check ff het corona-topic, lees terug in dit topic, of het religie-topic door de jaren heen. Of het topic van Rosario...
 
Tsja ik heb mijn emotie niet altijd even onder controle en ga er dan zelf met een gestrekt been in als ik er genoeg van heb. Van een aantal heb ik nu wel geleerd om op bepaalde dingen niet in te gaan maar toch beinvloedt het me op een negatieve manier omdat ik daar gevoelig voor ben. Ik kom hier graag en ik vind dat jammer dat het zo moet. Naar mijn idee is het na het WK in Qatar ook een stuk heftiger geworden hier
Is het echt heftiger geworden hier? Ik merk het persoonlijk niet zo maar ik lees ook niet altijd alles..
 
Terug
Bovenaan Onderaan