Israël & Palestina

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat klopt, maar het merendeel van de Israëli’s is wel Joods.
Maar het zijn toch de Joden die nu massaal aan het protesteren zijn. Lang niet alle joden zijn het eens met wat er in de politiek gebeurd.

Daarbij, de meerderheid van de Nederlanders is atheïstisch. Moet ik dan dat atheïsten de schuld geven als er wat mis gaat in de Nederlandse politiek?
 
Maar het zijn toch de Joden die nu massaal aan het protesteren zijn. Lang niet alle joden zijn het eens met wat er in de politiek gebeurd.

Daarbij, de meerderheid van de Nederlanders is atheïstisch. Moet ik dan dat atheïsten de schuld geven als er wat mis gaat in de Nederlandse politiek?
Ach hoe lang heeft iedereen de Duitsers gehaat? Zo gaat dat toch. Die Israeli's zijn ook gewoon een smerig volk. Of het dan Joden zijn of Israeliten maakt mij niet uit. Teamspirit brengt het wat bot misschien maar hij heeft wel een goed punt.
 
Daarbij, de meerderheid van de Nederlanders is atheïstisch. Moet ik dan dat atheïsten de schuld geven als er wat mis gaat in de Nederlandse politiek?

Als de meerderheid extreem rechts of extreem links stemt dan mag je wat mij betreft de atheisten de schuld geven, of de christenen (als basis geloof in Nederland).
 
Maar het zijn toch de Joden die nu massaal aan het protesteren zijn. Lang niet alle joden zijn het eens met wat er in de politiek gebeurd.
Lang niet allemaal, maar blijkbaar wel de meerderheid daar.
Daarbij, de meerderheid van de Nederlanders is atheïstisch. Moet ik dan dat atheïsten de schuld geven als er wat mis gaat in de Nederlandse politiek?
Het “probleem” is dat de Joden zichzelf een volk vinden en niet per se alleen een groep gelovigen. Volgens Wikipedia is 74% van de Israëliërs Joods, dus zo’n slechte vergelijking is het niet. 21% is overigens Palestijns. Die zijn zeker tegen deze regering en het algemene gedrag qua onderdrukking en kolonisatie. Dus ik vind het geen rare stelling van mijzelf.
 
Als de meerderheid extreem rechts of extreem links stemt dan mag je wat mij betreft de atheisten de schuld geven, of de christenen (als basis geloof in Nederland).
De modus operandi in Nederland is toch gewoon altijd links de schuld geven? Gaan we nu breken met die traditie?
 
Boo fucking hoo. Ik moet al dagen lezen wat je van linkse mensen vindt. Ben er ook niet zo van gediend

Maar goed: vRiJhEiD vAn MeNiNgSuItInG

Wil je het echt persoonlijk maken? Ik heb een mening over links, nergens jouw als persoon genoemd of je familie. Ga deze kaart niet spelen want dan word ik echt pisnijdig.
 
Wil je het echt persoonlijk maken? Ik heb een mening over links, nergens jouw als persoon genoemd of je familie. Ga deze kaart niet spelen want dan word ik echt pisnijdig.
"Ik heb een schijthekel aan zwarte mensen, maar niets tegen jou hoor, zwart persoon"
 
Jij kan beter dan dit. Het grootste gedeelte is links hier. Hij geeft toch ook niet zulke reacties terwijl het telkens over rechts gaat?
Ik ben moe van die gasten die constant op de overtuigingen van een ander lopen te schijten. Van beide kanten

En als het over mijn kant gaat dan wordt het op een gegeven moment persoonlijk ja
 
Jongens. Doe es lief. Anders geef ik als straf een 3 uur durend college over toonladders en toonsoorten met verplichte toets 😡
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan