Hirving Lozano (A)

Maar misschien gaat hij juist naar Spanje....dus meer tijd om te transfereren....

Er gebeurt bij ons en zowel Ajax en Fnoord bizar weinig momenteel. Het begint erop te lijken dat het geld aan het opdrogen is en het beschikbare tranfergeld Nederland links laat liggen.
 
'Hirving Lozano onthult waar hij na de zomer voetbalt'

link

Volgens de Engelse media heeft hij een opvallende beslissing genomen over zijn toekomst.

Via zijn zaakwaarnemer zou de international van Mexico richting de geïnteresseerde grootmachten gecommuniceerd hebben dat ze over een jaartje terug moeten komen voor hem. Lozano zou namelijk besloten hebben dat hij in ieder geval nog één seizoen in het Philips Stadion wil schitteren. De aanvaller en zijn familie voelen zich verschrikkelijk goed in Eindhoven en deze stabiliteit is de buitenspeler ook wat waard. Bovendien zou hij tot het inzicht zijn gekomen dat hij nog wel wat te leren heeft in ons land.

:D
Dit is natuurlijk erg mooi om te lezen. Alleen zouden wij hier heel snel roepen dat deze bron niet betrouwbaar is wanneer zij het tegenovergestelde hiervan hadden bericht;)
 
Dit is natuurlijk erg mooi om te lezen. Alleen zouden wij hier heel snel roepen dat deze bron niet betrouwbaar is wanneer zij het tegenovergestelde hiervan hadden bericht;)
Klopt, het is nog geen 1 september, tot die tijd kan er nog van alles gebeuren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dit is natuurlijk erg mooi om te lezen. Alleen zouden wij hier heel snel roepen dat deze bron niet betrouwbaar is wanneer zij het tegenovergestelde hiervan hadden bericht;)

Eens, hoewel de inhoud erg fijn is om te horen valt ook aan dat bericht weinig waarde te hechten. Ik hoop dat het gegeven dat hij en zijn familie het in Eindhoven enorm naar de zin hebben in elk geval n kern van waarheid bevat.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Eens, hoewel de inhoud erg fijn is om te horen valt ook aan dat bericht weinig waarde te hechten. Ik hoop dat het gegeven dat hij en zijn familie het in Eindhoven enorm naar de zin hebben in elk geval n kern van waarheid bevat.
Dat geloof ik sowieso wel. Het is ook een familieman, en met een vrouw en 2 kleine kinderen ga je niet twee keer in 1 jaar naar aan ander land verhuizen.
 
Oh nee, mag het dan niet van God? ;P
Nee klopt, dat staat in De Brief naar Eindhoven 5 vers 17: "Verhuis niet twee keer in een jaar, wanneer u van toegevoegde waarde bent voor het team. Bent u echter een overgewaardeerde aankoop uit Alkmaar, dan telt dit gebod niet. Neem dan uw verantwoordelijkheid: Sta op en wandel."

Het is duidelijk dat Luckassen dit vers niet kent. Heiden.


:grin:
 
Nee klopt, dat staat in De Brief naar Eindhoven 5 vers 17: "Verhuis niet twee keer in een jaar, wanneer u van toegevoegde waarde bent voor het team. Bent u echter een overgewaardeerde aankoop uit Alkmaar, dan telt dit gebod niet. Neem dan uw verantwoordelijkheid: Sta op en wandel."

Het is duidelijk dat Luckassen dit vers niet kent. Heiden.


:grin:

Haha, ik kom elke transferzomer weer n beetje neutraler uit (t.o.v. afschrijving Lukassen). Nieuwe trainer, nieuwe linie eromheen (backs+viergever), jaartje wijzer.

Ik ben vooral erg benieuwd welke basiself van Bommel het liefst ziet strijden. Vooralsnog lijkt hij een rol centraal van Lukassen te hebben? Lozano heeft hij nog niet kunnen gebruiken. Ik hoop dat bij de oefenwedstrijdstrijd vanavond tegen de Grieken Lozano op links zal staan.
 
Nee klopt, dat staat in De Brief naar Eindhoven 5 vers 17: "Verhuis niet twee keer in een jaar, wanneer u van toegevoegde waarde bent voor het team. Bent u echter een overgewaardeerde aankoop uit Alkmaar, dan telt dit gebod niet. Neem dan uw verantwoordelijkheid: Sta op en wandel."

Het is duidelijk dat Luckassen dit vers niet kent. Heiden.


:grin:
:grin::grin::grin:
 
Hirving Lozano blijft voorlopig gewoon bij PSV.

"Ik hoop van wel. De stad is leuk, het team is leuk. We zien wel wat er gebeurt."
"Op dit moment blijf ik bij PSV. We zien wel wat er gaat gebeuren. Ik ben in elk geval gelukkig in Eindhoven", zei Chucky voor de camera van FOX Sports.

link
 
Laatst bewerkt:
Hirving Lozano blijft voorlopig gewoon bij PSV.

"Ik hoop van wel. De stad is leuk, het team is leuk. We zien wel wat er gebeurt."
"Op dit moment blijf ik bij PSV. We zien wel wat er gaat gebeuren. Ik ben in elk geval gelukkig in Eindhoven", zei Chucky voor de camera van FOX Sports.

link
Dat is toch ander “statement” dan hoe Bergwijn het zei: “ ik blijf voor 100% bij PSV”.
 
Dat is toch ander “statement” dan hoe Bergwijn het zei: “ ik blijf voor 100% bij PSV”.

Ik denk wel dat hij blijft. Dat zie je aan alles. Zeker als Érick Gutiérrez komt. Waarschijnlijk weet Lozano al wat wij niet weten, maar dat mag/kan hij nog niet zeggen.
 
Mi amigo Hirving Lozano

Felicidades por tu cumpleaños.

images


Quédate con PSV y disfruta.

:)
 
'AC Milan laat oog vallen op PSV-ster Lozano en maakt contact met Raiola'

link

Hirving Lozano staat in de belangstelling van AC Milan. Dat meldt L'Oracolo, een supportersmedium dat dicht op het vuur zit bij de Italiaanse grootmacht. Leonardo, technisch directeur van Milan, is volgens L'Oracolo groot fan van Lozano. Hij zou reeds contact hebben gezocht met Mino Raiola.

Kansloos. Hirving Lozano gaat zeker niet naar AC Milan. :)
 
'AC Milan laat oog vallen op PSV-ster Lozano en maakt contact met Raiola'

link

Hirving Lozano staat in de belangstelling van AC Milan. Dat meldt L'Oracolo, een supportersmedium dat dicht op het vuur zit bij de Italiaanse grootmacht. Leonardo, technisch directeur van Milan, is volgens L'Oracolo groot fan van Lozano. Hij zou reeds contact hebben gezocht met Mino Raiola.

Kansloos. Hirving Lozano gaat zeker niet naar AC Milan. :)
Kansloos geloof ik niet, ligt aan persoonlijke aanbieding.
 
AC Milan, van half failliet zonder Europees voetbal naar honderden miljoenen uitgeven met Euroepees voetbal in 2 maanden. Dat ze maar lekker ergens anders hun over the hill spelers gaan kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan