Hirving Lozano (A)

Het valt wel op dat de clubs niet staan te springen om Lozano op te halen.
Mocht PSV 45-50 M geboden krijgen moeten ze dat altijd doen, het gaat tenslotte om het voortbestaan van PSV en omgerekend praten we wel van 100 M gulden.
Jahanbaksh gaat waarschijnlijk voor 22M naar Leicester daar is dus wél concrete interesse voor.

Tevens is dat 2016996480 Bfr, 58150000 dollar of 390.795.000 Yuan

:grin:
 
Volgens Soccernews heeft Chelsea grote interesse voor Lozano...Chelsea rekent op ca. 150 miljoen euro voor Eden Hazard, indien deze verkocht wordt aan Real Madrid. Van dat bedrag wil Chelsea 60 miljoen euro reserveren voor Lozano als opvolger voor Hazard.....nou, indien dit nieuws waarheid is, dan mag Lozano nog voor 1 augustus vertrekken bij PSV ( helaas !), er zijn namelijk bedragen die PSV niet kan blijven negeren.
 
Volgens Soccernews heeft Chelsea grote interesse voor Lozano...Chelsea rekent op ca. 150 miljoen euro voor Eden Hazard, indien deze verkocht wordt aan Real Madrid. Van dat bedrag wil Chelsea 60 miljoen euro reserveren voor Lozano als opvolger voor Hazard.....nou, indien dit nieuws waarheid is, dan mag Lozano nog voor 1 augustus vertrekken bij PSV ( helaas !), er zijn namelijk bedragen die PSV niet kan blijven negeren.

:unsure: Als Lozano niet naar Chelsea wil heeft PSV niets aan een bod van 60 miljoen door Chelsea. ;)
We wachten het maar af. :sleep: Niet te koop en komend seizoen bij PSV is ook niet verkeerd. :)
 
Als we Lozano voor onder de 100 miljoen verkopen moet het bestuur zich echt kapot schamen. Ik zie deze snelle Mexicaan als een van de dodelijkste wapens in de Champions League (mits we de groep halen). Nota bene verwacht ik nog veel ontwikkeling bij Lozano. Ik vind hem nogal gehaast en meer rust in zijn handelingen zal hem goed doen. En als we hem verkopen moeten we wéér gaan zoeken. We hebben nu een prima selectie die volgend jaar makkelijk kampioen kan worden en iedere mutatie die nu plaatsvindt wordt de ondergang van het succes volgend jaar.

Titel + Succes Champions League > 99999999999 miljoen
 
:unsure: Als Lozano niet naar Chelsea wil heeft PSV niets aan een bod van 60 miljoen door Chelsea. ;)
We wachten het maar af. :sleep: Niet te koop en komend seizoen bij PSV is ook niet verkeerd. :)
Ik begrijp jou standpunt en wroeging en ik ben het nog met je eens ook. Maar helaas werkt het zo niet meer. Je moet wel verkopen, is het niet om je club gezond te houden, dan is het om de chantage van spelers tegen te gaan. Zaakwaarnemers spelen hier heel makkelijk op in, maken spelers hoofd op hol en die willen niet meer spelen voor een club. Geld heerst en daar kan je, zeker als klein Nederlands clubje niet tegen vechten. Links om of rechts om je verliest toch.
 
Dat is gewoon nav het gesprek met van Bommel met VI waarbij hij aangaf dat Lozano eigenlijk niet te koop is, ook niet voor 40 of 50 miljoen.

Oud nieuws inderdaad. Ik ga er overigens nog steeds vanuit dat Lozano hier nog gewoon 1 seizoen te bewonderen zal zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Oud nieuws inderdaad. Ik ga er overigens nog steeds vanuit dat Lozano hier nog gewoon 1 seizoen te bewonderen zal zijn.

Hoop het ook. Eigenlijk zou je alleen Arias en Isimat (evt) nog moeten verkopen en daar een goeie middenvelder voor moeten halen. Dan is de selectie volgens mij wel rond.
 
Lozano sluit volgende week aan bij PSV, dat mikt op een extra jaar met de Mexicaan

link

Hirving Lozano sluit in de loop van volgende week weer aan bij PSV, dat er alles aan gaat doen om de Mexicaan nog een jaar binnenboord te houden. Zelf voelt hij zich goed in Eindhoven en er klinken vanuit PSV nog geen signalen dat hij op korte termijn gaat of wil vertrekken, ondanks het feit dat hij in media-berichten aan tal van topclubs is gelinkt.

Gewoon nog minimaal een seizoen bij PSV blijven. :)
 
Hirving Lozano meldt zich weer bij PSV na WK

link

Hirving Lozano is terug bij PSV. Hij meldde zich maandag voor de training.
Mooi en nu niet meer laten gaan. :)
 
Het moet niet gekker worden, nieuwsberichten en clubstatements dat een speler terug is na zijn vakantie?

Stel je voor dat een bedrijf als Philips een persbericht doet uitgaan dat Connie van Roerdonk op maandag 23 juli, keurig volgens afspraak, weer terug aan het werk is bij de afdeling HR eindhoven-zuid. Met daarbij een guitige foto van Connie die met een stapeltje papieren bij de printer staat.. :unsure:
 
Het moet niet gekker worden, nieuwsberichten en clubstatements dat een speler terug is na zijn vakantie?

Stel je voor dat een bedrijf als Philips een persbericht doet uitgaan dat Connie van Roerdonk op maandag 23 juli, keurig volgens afspraak, weer terug aan het werk is bij de afdeling HR eindhoven-zuid. Met daarbij een guitige foto van Connie die met een stapeltje papieren bij de printer staat.. :unsure:
Als Connie van Roerdonk voor een gigantische PR-bron staat lijkt me dat niet meer dan logisch toch?
 
Transfermarkt in Engeland sluit volgens mij al op 4 augustus! Dus als Lozano naar PL wil dan nog maar korte transfertijd.
 
Als Connie van Roerdonk voor een gigantische PR-bron staat lijkt me dat niet meer dan logisch toch?

Precies. Er zullen niet veel mensen geïnteresseerd zijn in Connie van Roerdonk, maar wel in de grootste speler (qua naam) van PSV, dus is iedere berichtgeving daarover vrij logisch inderdaad. Er zullen genoeg PSV-supporters zijn die willen weten of Lozano al weer terug is, lijkt me.
 
Het moet niet gekker worden, nieuwsberichten en clubstatements dat een speler terug is na zijn vakantie?

Stel je voor dat een bedrijf als Philips een persbericht doet uitgaan dat Connie van Roerdonk op maandag 23 juli, keurig volgens afspraak, weer terug aan het werk is bij de afdeling HR eindhoven-zuid. Met daarbij een guitige foto van Connie die met een stapeltje papieren bij de printer staat.. :unsure:

Neopost-DS-65-05.jpg


Best een leuke vrouw die Connie. :D ;P
 
'Hirving Lozano onthult waar hij na de zomer voetbalt'

link

Volgens de Engelse media heeft hij een opvallende beslissing genomen over zijn toekomst.

Via zijn zaakwaarnemer zou de international van Mexico richting de geïnteresseerde grootmachten gecommuniceerd hebben dat ze over een jaartje terug moeten komen voor hem. Lozano zou namelijk besloten hebben dat hij in ieder geval nog één seizoen in het Philips Stadion wil schitteren. De aanvaller en zijn familie voelen zich verschrikkelijk goed in Eindhoven en deze stabiliteit is de buitenspeler ook wat waard. Bovendien zou hij tot het inzicht zijn gekomen dat hij nog wel wat te leren heeft in ons land.

:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan