Hirving Lozano (A)

AC Milan, van half failliet zonder Europees voetbal naar honderden miljoenen uitgeven met Euroepees voetbal in 2 maanden. Dat ze maar lekker ergens anders hun over the hill spelers gaan kopen.
Ook vorig jaar hebben ze spelers als Bonucci voor 45 miljoen gehaald maar het is uiteindelijk een deceptie geworden. De organisatie van Milan is sinds het vertrek van die idioot Silvio volledig in de war. Het was zijn geld en macht en toch ook de gave om de beste mensen aan te stellen, of het nou de TD was of de materiaalman of de kok. Hij had alle touwtjes in handen. Toen zowel de organisatie als geld er niet meer was, is Milan volledig in elkaar gestort. En voorlopig zal het ook zo blijven. Lozano gaat daar niets klaar spelen.
 
Of is Lozano achter de schermen misschien bezig met een sensationele transfer naar een topclub en doet hij alsof hij een blessure heeft ...??
 
Nou, laten we het maar daarop houden, maar als hij tegen Utrecht niet start in de basis, dan denk ik toch dat er wat anders speelt op de achtergrond ipv een lichte enkelblessure....
Dus jij denkt dat Lozano geblesseerd op de grond op de training gaat zitten om een transfer te forceren?
 
De afgelopen weken was ik in Latijns-Amerika, alwaar de Mexicaanse ESPN-zenders bijna overal op tv te zien zijn. Deze zenders laten non-stop voetbal en honkbal zien (I'm in heaven !). Ik heb nu eens van wat dichterbij kunnen meemaken hoe men over onze Mexicaan denkt aldaar.

Niet te geloven, als Chucky naar de wc gaat wordt het zelfs live uitgezonden. Wedstrijden van PSV ? Chucky doet mee, dus uiteraard live op tv. En daarna nog 3 dagen analyses en nabeschouwingen. Alle spelers van El Tri in Europa komen natuurlijk aan bod, maar de teneur is toch wel dat het allemaal zwaar tegenvalt met uitzondering van Lozano. Een item ging zelfs over de vergelijking tussen Chicharito en Chucky. Ze lieten de statistieken van beide heren zien, met als titel: "Hij die praat vs Hij die presteert" :ROFL: (dat de een bij een laagvlieger in de PL speelt en de ander bij de kampioen van de Eredivisie lieten ze maar even buiten beschouwing)

Lozano is echt DE man in Mexico op het moment en PSV profiteert volop mee qua reputatie aldaar.
 
De afgelopen weken was ik in Latijns-Amerika, alwaar de Mexicaanse ESPN-zenders bijna overal op tv te zien zijn. Deze zenders laten non-stop voetbal en honkbal zien (I'm in heaven !). Ik heb nu eens van wat dichterbij kunnen meemaken hoe men over onze Mexicaan denkt aldaar.

Niet te geloven, als Chucky naar de wc gaat wordt het zelfs live uitgezonden. Wedstrijden van PSV ? Chucky doet mee, dus uiteraard live op tv. En daarna nog 3 dagen analyses en nabeschouwingen. Alle spelers van El Tri in Europa komen natuurlijk aan bod, maar de teneur is toch wel dat het allemaal zwaar tegenvalt met uitzondering van Lozano. Een item ging zelfs over de vergelijking tussen Chicharito en Chucky. Ze lieten de statistieken van beide heren zien, met als titel: "Hij die praat vs Hij die presteert" :ROFL: (dat de een bij een laagvlieger in de PL speelt en de ander bij de kampioen van de Eredivisie lieten ze maar even buiten beschouwing)

Lozano is echt DE man in Mexico op het moment en PSV profiteert volop mee qua reputatie aldaar.
Mooi verhaal, en dan ben ik toch wel benieuwd hoeveel PSV- Lozano shirts er tot nu toe al verkocht zijn aan dat voetbalgekke land.
 
Mooi verhaal, en dan ben ik toch wel benieuwd hoeveel PSV- Lozano shirts er tot nu toe al verkocht zijn aan dat voetbalgekke land.

Gaat dat geld niet naar de shirt-sponser? Volgens mij zijn de rechten van de shirtverkoop vaak bij de sponser omdat deze daarvoor de juiste (logistieke) netwerken en infrastructuren heeft. Uiteindelijk gaat er weinig van de verkoop uiteindelijk naar PSV. (Direct dan, indirect vergroot het je positie bij onderhandelingen, je naamsbekendheid etc)
 
Gaat dat geld niet naar de shirt-sponser? Volgens mij zijn de rechten van de shirtverkoop vaak bij de sponser omdat deze daarvoor de juiste (logistieke) netwerken en infrastructuren heeft. Uiteindelijk gaat er weinig van de verkoop uiteindelijk naar PSV. (Direct dan, indirect vergroot het je positie bij onderhandelingen, je naamsbekendheid etc)
Ik denk inderdaad niet dat PSV rijk wordt van de Chucky-mania. Maar de bekendheid en reputatie van de club gaat lekker.
 
Goede avond meneer Lozano,

Kunt u er zorg voor dragen vanavond iets van uw toegekende talent te etaleren? Heb er de laatste weken weinig van gezien. Vanavond zal een mooi begin zijn er wat van te laten zien. Kunt u dhr. Pereiro ook het belang van deze wedstrijd uitleggen?
 
Goede avond meneer Lozano,

Kunt u er zorg voor dragen vanavond iets van uw toegekende talent te etaleren? Heb er de laatste weken weinig van gezien. Vanavond zal een mooi begin zijn er wat van te laten zien. Kunt u dhr. Pereiro ook het belang van deze wedstrijd uitleggen?
Over de inzet en gedrevenheid van Lozano maak ik mij veel minder zorgen dan over die van Pereiro....die laatste is en blijft zoals voorheen wispelturig.....lijkt wel een wijf..!
 
Goede avond meneer Lozano,

Kunt u er zorg voor dragen vanavond iets van uw toegekende talent te etaleren? Heb er de laatste weken weinig van gezien. Vanavond zal een mooi begin zijn er wat van te laten zien. Kunt u dhr. Pereiro ook het belang van deze wedstrijd uitleggen?

Goede avond meneer Edström,

Was u in de gelegenheid om de wedstrijd te zien. lk heb extra mijn best gedaan omdat ik wist dat mijn vriend Erick Gutiérrez naar PSV komt.
Ik heb Gaston Pereiro ook uw bericht laten lezen. Hopelijk bent u nu tevreden.

Veel liefs van Chucky

:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan