Hirving Lozano (A)

Lozano over interesse topclubs: 'Madrid of Barça? Ik geef de voorkeur aan beide!'

link

Zijn goede prestaties leverden hem naar verluidt al belangstelling op van Real Madrid en FC Barcelona.
"Het is zo dat ik heel blij ben dat twee van zulke grote teams belangstelling voor mij hebben", reageert Lozano, geciteerd door Mexicaanse en Spaanse media. "Madrid of Barça? Ik geef de voorkeur aan beide! Ik blijf kalm en ben volledig gefocust op het WK. Ik geniet ervan."

En na het WK gewoon weer terug naar PSV. :)
 
Vader Jesus Lozano die zegt: Ja, WE zijn benaderd ?

Nog afgezien van het feit dat Chucky al een paar jaar vrijwel geen contact met zijn vader heeft: waarom zou Barcelona zijn vader benaderen ? Om de babyfoto's te controleren ? Voor een DNA-test ?

Volgens mij is dit echt een eersteklas lulverhaal dat alle journalisten van elkaar overschrijven.
 
Vader Jesus Lozano die zegt: Ja, WE zijn benaderd ?

Nog afgezien van het feit dat Chucky al een paar jaar vrijwel geen contact met zijn vader heeft: waarom zou Barcelona zijn vader benaderen ? Om de babyfoto's te controleren ? Voor een DNA-test ?

Volgens mij is dit echt een eersteklas lulverhaal dat alle journalisten van elkaar overschrijven.

Daar lijkt het wel op ja.
 
De geruchten stapelen zich in hoog tempo op.

Het Spaanse medium Don Balón meldt dat Lozano het liefst naar Manchester City zou willen verhuizen.

link

Mocht Lozano zijn zinnen hebben gezet op een transfer naar Manchester City, dan zal de Engelse grootmacht eerst zo'n vijftig miljoen moeten neertellen. Dat is namelijk de door PSV vastgestelde vraagprijs voor Lozano.

Het bedrag wordt al hoger, maar Lozano blijft gewoon nog bij PSV. :)
 
Het is toch om te kotsen dat je een speler als Lozano nog geen 2 jaar meer in je selectie kunt vasthouden.
Ik walg van al die koopzieke strontclubs uit voornamelijk Spanje / Italië en Engeland.
Eens kijken hoeveel van de spelers die dit jaar de eredivisie verlaten om in het buitenland gaan spelen, ook daadwerkelijk gaan spelen.

Laat zo'n jongen eerst eens een jaar of 2/3 groeien.

Nee,vandaag de dag is een contract geen flikker meer waard.

Gaat weer voor een grijpstuiver weg. Want in Nederland kun je goedkoop shoppen als buitenlandse club.
 
De geruchten stapelen zich in hoog tempo op.

Het Spaanse medium Don Balón meldt dat Lozano het liefst naar Manchester City zou willen verhuizen.

link

Mocht Lozano zijn zinnen hebben gezet op een transfer naar Manchester City, dan zal de Engelse grootmacht eerst zo'n vijftig miljoen moeten neertellen. Dat is namelijk de door PSV vastgestelde vraagprijs voor Lozano.

Het bedrag wordt al hoger, maar Lozano blijft gewoon nog bij PSV. :)

Als zulke clubs en bedragen komen kan je hem niet hier houden. Helaas.
Zaakwaarnemers en zogenaamde adviseurs willen graag geld zien en lullen zo`n jong helemaal gek.
 
Als zulke clubs en bedragen komen kan je hem niet hier houden. Helaas.
Zaakwaarnemers en zogenaamde adviseurs willen graag geld zien en lullen zo`n jong helemaal gek.

Wat dacht je van Pachuca. Die hopen natuurlijk ook dat PSV een klapper maakt. Ik weet niet exact wat Pachuca profiteert, maar dat ligt volgens mijn ook hoog.
 
Wat dacht je van Pachuca. Die hopen natuurlijk ook dat PSV een klapper maakt. Ik weet niet exact wat Pachuca profiteert, maar dat ligt volgens mijn ook hoog.

Pachuca hoopt waarschijnlijk dat Lozano nog bij PSV blijft. Over een jaar levert hij nog meer op.
 
Het is toch om te kotsen dat je een speler als Lozano nog geen 2 jaar meer in je selectie kunt vasthouden.
Ik walg van al die koopzieke strontclubs uit voornamelijk Spanje / Italië en Engeland.
Eens kijken hoeveel van de spelers die dit jaar de eredivisie verlaten om in het buitenland gaan spelen, ook daadwerkelijk gaan spelen.

Laat zo'n jongen eerst eens een jaar of 2/3 groeien.

Nee,vandaag de dag is een contract geen flikker meer waard.

Gaat weer voor een grijpstuiver weg. Want in Nederland kun je goedkoop shoppen als buitenlandse club.
Nou hetzelfde kan worden beweerd over Ajax en PSV die jonge spelers weghalen uit zuid Amerika en/of Spanje. Jongens als Pereiro, Lozano, Sanchez, Eriksen of vele jeugdspelers zijn daar de voorbeelden van. Het is gewoon baas boven baas in dit geval.
 
Het is toch om te kotsen dat je een speler als Lozano nog geen 2 jaar meer in je selectie kunt vasthouden.
Ik walg van al die koopzieke strontclubs uit voornamelijk Spanje / Italië en Engeland.
Eens kijken hoeveel van de spelers die dit jaar de eredivisie verlaten om in het buitenland gaan spelen, ook daadwerkelijk gaan spelen.

Laat zo'n jongen eerst eens een jaar of 2/3 groeien.

Nee,vandaag de dag is een contract geen flikker meer waard.

Gaat weer voor een grijpstuiver weg. Want in Nederland kun je goedkoop shoppen als buitenlandse club.

Ach. Supporters van clubs als Heerenveen en Utrecht zeggen precies hetzelfde over PSV. Er gaat veel geld om in de voetbalwereld en geld moet rollen, dit is het resultaat.
 
Ach. Supporters van clubs als Heerenveen en Utrecht zeggen precies hetzelfde over PSV. Er gaat veel geld om in de voetbalwereld en gaat moet rollen, dit is het resultaat.
Haha we hebben tegelijk iets gepost met dezelfde strekking :D
 
Het is toch om te kotsen dat je een speler als Lozano nog geen 2 jaar meer in je selectie kunt vasthouden.
Ik walg van al die koopzieke strontclubs uit voornamelijk Spanje / Italië en Engeland.
Eens kijken hoeveel van de spelers die dit jaar de eredivisie verlaten om in het buitenland gaan spelen, ook daadwerkelijk gaan spelen.

Laat zo'n jongen eerst eens een jaar of 2/3 groeien.

Nee,vandaag de dag is een contract geen flikker meer waard.

Gaat weer voor een grijpstuiver weg. Want in Nederland kun je goedkoop shoppen als buitenlandse club.

Ook in mijn optiek de voetbalmarkt hierin op de schop mogen. Contracten zijn inderdaad op het moment geen drol meer waard. Je zou bijvoorbeeld kunnen stellen dat voor elk jaar dat een speler tekent hij een half jaar langer verplicht bij de club moet blijven. Bij een speler die voor 5 seizoenen tekent is dus 2.5 jaar beschermd. Een speler die drie jaar tekent mag in de winterstop van het tweede jaar benaderd worden etc..?

:unsure: Alhoewel; of dan een speler als Lozano nog voor 5 jaar bij een eredivisieclub wil tekenen is dan de vraag natuurlijk..

Probleem is duidelijk, oplossing onvindbaar.

Toch ff speculeren::unsure:
Ergens lijkt het mij het beste als spelers er zelf wat van merken in de portemonee. Minder speeltijd betekend minder salaris? Het afgeroomde bedrag van de salarissen gebruiken voor een vast basissalaris voor elke speler bij een BVO (fifa/eufa breed)? Alleen dan roep je denk ik de grote selecties van 45+ spelers een halt toe en kiezen jonge spelers minder snel voor een (te) grote competitie omdat speeltijd veel belangrijker word. Daarmee maak je mogelijk ook de kleinere competities aantrekkerlijk omdat het niveau van spelers dat intresse heeft om hier basisspeler te zijn toeneemt (In plaats van 10 minuten aan invalbeurten bij Valancia? Ook goed voor de onderlinge krachtsverschillen tussen teams (Excelsior zal procentueel meer profiteren t.o.v. de huidige situatie dan PSV). Ook tussen spelers neemt mogelijk spanning/competitie toe omdat het grotere gevolgen heeft als je je in de basis kunt knokken? Je verkleind zo wellicht nationaal maar ook internationaal de verschillen in kwaliteit waarmee de spanning/amusementswaarde omhoog gaat..? Overigens zal het wel van land tot land verschillen wat het basissalaris is, prima als dit hoger ligt in het buitenland bij de grootste competies. Wellicht zelfs iets hoger bij clubs die over de laatste 10 jaar beter hebben gepreseteerd in de competitie (vergelijkbaar met sleutel tv-gelden). Maar een basisspeler van PSV zou fiancieel niet veel minder dan een bank/tribune zitter van Napali moeten krijgen. En geef een basisspeler van excelsior w.m.b. meer dan een reserve die tot 5 minuten aan invalbeurten komt bij PSV.
 
Laatst bewerkt:
Ook in mijn optiek de voetbalmarkt hierin op de schop mogen. Contracten zijn inderdaad op het moment geen drol meer waard. Je zou bijvoorbeeld kunnen stellen dat voor elk jaar dat een speler tekent hij een half jaar langer verplicht bij de club moet blijven. Bij een speler die voor 5 seizoenen tekent is dus 2.5 jaar beschermd. Een speler die drie jaar tekent mag in de winterstop van het tweede jaar benaderd worden etc..?

:unsure: Alhoewel; of dan een speler als Lozano nog voor 5 jaar bij een eredivisieclub wil tekenen is dan de vraag natuurlijk..

Probleem is duidelijk, oplossing onvindbaar.

Ze willen het ook niet oplossen. Het is totale gekte. :maniac: De "zaakwaarnemers" lachen zich kapot. :lmao: Bij iedere transfer rinkelt de kassa. :money:
 
Het is toch om te kotsen dat je een speler als Lozano nog geen 2 jaar meer in je selectie kunt vasthouden.
Ik walg van al die koopzieke strontclubs uit voornamelijk Spanje / Italië en Engeland.
Eens kijken hoeveel van de spelers die dit jaar de eredivisie verlaten om in het buitenland gaan spelen, ook daadwerkelijk gaan spelen.

Laat zo'n jongen eerst eens een jaar of 2/3 groeien.

Nee,vandaag de dag is een contract geen flikker meer waard.

Gaat weer voor een grijpstuiver weg. Want in Nederland kun je goedkoop shoppen als buitenlandse club.
Nou ja... altijd nog zo'n 45+ mln... ;)
 
Nou hetzelfde kan worden beweerd over Ajax en PSV die jonge spelers weghalen uit zuid Amerika en/of Spanje. Jongens als Pereiro, Lozano, Sanchez, Eriksen of vele jeugdspelers zijn daar de voorbeelden van. Het is gewoon baas boven baas in dit geval.

Nou, ik vind het toch niet 1 op 1 vergelijkbaar hoor. Natuurlijk kopen de grote clubs bij de kleinere, maar om maar een analogie met de visserij te maken: PSV is dan een enkele visser die in een visvijvertje gericht probeert een karper te vangen, en clubs uit Engeland zijn van die massale tankers die een gigantisch net in de zee uitwerpen om alles wat daar maar rondzwemt in een keer uit de zee te plukken, zodat er niks meer overblijft voor anderen. Wat dan niet in de analogie past is dat die grote clubs daarna achteloos 90% van de vangst elders dumpen.
 
Laatst bewerkt:
Lees op meerdere sites dat PSV de hoofdprijs wil voor Lozano... Maar in diezelfde artikelen staat dan: denkt aan rond 40 miljoen...hoofdprijs? Dat is een fooitje!

Mag hopen dat die bedragen puur speculatief zijn, zonder enige verstrekte info vanuit PSV. als ze akkoord gaan met 40 dan zou ik diep teleurgesteld zijn.

Voor uitverkoop moeten ze niet in eindhoven zijn, we zijn geen outlet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan