Hirving Lozano (A)

Ik geloof er eigenlijk niet zoveel van. Ze gaan echt geen vraagprijs prijsgeven tijdens een WK waar hij nog volop meedoet. Stel dat hij 1 van de sterren van het WK wordt, dan kunnen ze flink gaan cashen.
Het lijkt mij fake news.
 
Mexicaans Hoe kan ik zeggen dat ze er echt om geven dat de Italiaanse Hirving waar is, maar het Spaanse voetbalbelang valse nieuws is begonnen door de Mexicaanse media Nog een ding dat belangrijk is Dat is mogelijk van Lozano nee Heeft de geldelijke interesse die sommige adj in dit forum hebben, als de quiz zou kunnen spelen in de MLS overwinning en de enorme bedragen en voor miljoenen: de speler wil graag vooruit en de sport , gisteren werd er een interview waargenomen in Mexico, waar hij aangeeft dat hij niet wil vertrekken voor het moment
 
Tja, zo werkt het tegenwoordig niet meer, daarbij, als wij ons zo gaan opstellen dan komt er binnen een paar jaar geen speler meer naar ons toe. Maar snap je punt zeker wel.

Dat zijn de clubs zelf schuld. Ze hebben het voetbal kapot gemaakt.
 
Mexicaans Hoe kan ik zeggen dat ze er echt om geven dat de Italiaanse Hirving waar is, maar het Spaanse voetbalbelang valse nieuws is begonnen door de Mexicaanse media Nog een ding dat belangrijk is Dat is mogelijk van Lozano nee Heeft de geldelijke interesse die sommige adj in dit forum hebben, als de quiz zou kunnen spelen in de MLS overwinning en de enorme bedragen en voor miljoenen: de speler wil graag vooruit en de sport , gisteren werd er een interview waargenomen in Mexico, waar hij aangeeft dat hij niet wil vertrekken voor het moment
Good to hear, thanx for sharing!
 
:fear: Ik dacht dat Juventus met zo'n achterlijk bedrag af kwam! Zit daar bij PSV iemand met een blaadje met transferbedragen uit 2006 of zo? :oops:

Als dit bedrag klopt dan zitten ze bij PSV echt wel gigantisch te sufkutten zeg. Kijk eens naar Money Marc Overmars. Die vraagt gewoon met een stalen gezicht de meeste belachelijke bedragen en krijgt ze ook nog meestal.
 
Je hebt dromers die vinden dat Lozano momenteel meer dan 60 miljoen euro waard is, zelfs 80+ wordt genoemd....en je hebt aan de andere kant de realisten die na het optreden van Lozano tegen de Duitsers denken aan ca. 40 miljoen euro....uiteraard mag je altijd blijven dromen.

Het gaat in voetballand al lang niet meer over realistische bedragen (of je moet 220 miljoen voor Neymar realistisch vinden...). Het is wat de gek ervoor geeft gewoon. Dus waarom geen ‘belachelijk’ bedrag vragen? Doet Ajax ook en die krijgen het gewoon toch?!! En als Lozano over 3 jaar naar Barcelona ofzo gaat voor 100 miljoen dan hoeven we ons daar niet meer lullig over te voelen. Maximaal inzetten, hij heeft immers nog een lang doorlopend contract.
 
Ik verwacht niet dat Lozano volgend jaar nog in Eindhoven voetbalt. Daar kunnen we vrij zeker van zijn. De enige vraag is voor hoeveel gaat hij weg? Ik hoor hier bedragen waarvan ik denk dat dat onredelijk zal zijn.

Als we kijken naar andere vleugelspelers uit de eredivisie die in het recente verleden (afgelopen 8 jaar) verkocht werden, dan zie je een paar grote bedragen maar die zijn erg zeldzaam (kan zijn dat er een enkele speler van 9 jaar geleden bij zit ;) ):

- Depay tussen de 30m en 35m naar Manchester.
- Kluivert rond de 17,5m naar Roma (gerucht, nog niet rond)
- Locadia (meer een spits dan vleugelspeler) rond de 17m naar Brighton
- Dzsudzsak rond de 14m naar Anzji
- Ola John rond de 12m naar Benfica
- Promes rond de 11m naar Spartak Moskou
- Corona rond de 11m naar Benfica
- Mertens rond de 10m naar Napoli
- Lens rond de 9m naar Dinamo Kiev
- Chadli rond de 8m naar Tottenham
- Rashica rond de 7m naar Werder Bremen
- El Ghazi rond de 7m naar Lille
- Berghuis rond de 6.5m naar Watford
- Kostic rond de 6m naar Stuttgard
- Fisher rond de 5m naar Middlesborough
- Narsing rond de 4.5m naar Swansea
- Assaidi rond de 4m naar Liverpool

Natuurlijk is de markt tegenwoordig anders dan die van 8 jaar terug, maar bedragen boven de 20m waren zeldzaam voor vleugelspelers. Ook ik verwacht dat Lozano meer dan 20m zal opleveren (en een bedrag zal opleveren in de orde van grootte als Depay dat deed), maar het is goed om het in context te zien.
 
Laatst bewerkt:
35 vind ik inderdaad ook veel te weinig! Ik zeg gewoon 50 tot 60 vragen. Komt dit bedrag niet dan gewoon nog een jaartje in Eindhoven. een speler als Lozano levert volgens mij altijd wel 35 miljoen op.
 
Ik verwacht niet dat Lozano volgend jaar nog in Eindhoven voetbalt. Daar kunnen we vrij zeker van zijn. De enige vraag is voor hoeveel gaat hij weg? Ik hoor hier bedragen waarvan ik denk dat dat onredelijk zal zijn.

Als we kijken naar andere vleugelspelers uit de eredivisie die in het recente verleden (afgelopen 8 jaar) verkocht werden, dan zie je een paar grote bedragen maar die zijn erg zeldzaam (kan zijn dat er een enkele speler van 9 jaar geleden bij zit ;) ):

- Depay tussen de 30m en 35m naar Manchester.
- Kluivert rond de 17,5m naar Roma (gerucht, nog niet rond)
- Locadia (meer een spits dan vleugelspeler) rond de 17m naar Brighton
- Dzsudzsak rond de 14m naar Anzji
- Ola John rond de 12m naar Benfica
- Promes rond de 11m naar Spartak Moskou
- Corona rond de 11m naar Benfica
- Mertens rond de 10m naar Napoli
- Lens rond de 9m naar Dinamo Kiev
- Chadli rond de 8m naar Tottenham
- Rashica rond de 7m naar Werder Bremen
- El Ghazi rond de 7m naar Lille
- Berghuis rond de 6.5m naar Watford
- Kostic rond de 6m naar Stuttgard
- Fisher rond de 5m naar Middlesborough
- Narsing rond de 4.5m naar Swansea
- Assaidi rond de 4m naar Liverpool

Natuurlijk is de markt tegenwoordig anders dan die van 8 jaar terug, maar bedragen boven de 20m waren zeldzaam voor vleugelspelers. Ook ik verwacht dat Lozano meer dan 20m zal opleveren (en een bedrag zal opleveren in de orde van grootte als Depay dat deed), maar het is goed om het in context te zien.

Het is een context waarvan wij dus al de hele tijd zeggen dat deze verleden tijd is, en dus is die context totaal niet relevant en moet je gewoon meegaan met de tijd; je weet wel, de tijd van de enorm doorgeslagen bedragen die volledig van de pot gerukt zijn. €220 miljoen voor Neymar slaat ook helemaal nergens op, al komt ie van de planeet van de voetbalgoden waar ze de allerbeste voetbalcompetitie hebben, maar toch werd het uitgegeven. Hoogste tijd voor Nederland om ook tenminste een beetje mee te gaan in de gekte en niet nuchter (lees 'achter') te blijven. Van het lijstje mag je alles wat onder Depay staat sowieso al rustig wegstrepen. Kluivert omdat dit maar een talentje is dat nog niks heeft laten zien op het hoogste niveau. En Locadia is niet van dezelfde categorie als Lozano. Die heeft inmiddels de winnende treffer gemaakt tegen de wereldkampioen, en ongeacht wat een Ploegsma senior oid zegt, is dat wel degelijk heel veel waard, en hoe meer hij zich nu nog laat gelden, hoe realistischer een nog hoger bedrag dan dat van Depay is. En als het echt €35 miljoen is wat PSV vraagt, dan mag ik hopen dat daar een doorverkooppercentage van 25% bijzit en hij naar Juve gaat dat hem vervolgens voor minimaal €75 miljoen aan een topcompetitie slijt, anders zou het echt nergens op slaan.
 
Het is leuk hierover te discussieren, maar die 35m is pure speculatie. Als PSV al een prijs heeft genoemd, wat ik hoogst onwaarschijnlijk vind, hebben ze die zeker nier doorgegeven aan een of andere vage clickbait site.

Persoonlijk denk ik dat Lozano gewoon blijft, tenzij er echt een heel gek bedrag geboden gaat worden.
 
Het is leuk hierover te discussieren, maar die 35m is pure speculatie. Als PSV al een prijs heeft genoemd, wat ik hoogst onwaarschijnlijk vind, hebben ze die zeker nier doorgegeven aan een of andere vage clickbait site.

Persoonlijk denk ik dat Lozano gewoon blijft, tenzij er echt een heel gek bedrag geboden gaat worden.

Exact. Milik had op transfermarkt (for what it's worth) een waarde van 10.8, en ging weg voor 28.8. Zoiets dus. En als Lozano daar nu staat voor 22.5, dan heb je het dus over een bedrag van 65 miljoen. En aangezien alles in ponden is kom je dus uit op bedragen die hier genoemd worden.
 
Exact. Milik had op transfermarkt (for what it's worth) een waarde van 10.8, en ging weg voor 28.8. Zoiets dus. En als Lozano daar nu staat voor 22.5, dan heb je het dus over een bedrag van 65 miljoen. En aangezien alles in ponden is kom je dus uit op bedragen die hier genoemd worden.
Ja, een gek bedrag is voor mij alles tussen de 45 en 60m. En dan mag het ook wel, daar wordt PSV alleen maar sterker van. Daar kunnen we 3 andere goede spelers uit de categorie Lozano voor kopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Net nadat Mexico van Duitsland had gewonnen, tweette PSV iets met een juichende Chucky en hoe leuk we het allemaal vonden. (en terecht, want we vonden het allemaal supergaaf, laten we wel wezen). Daar reageerde één of andere Mexicaan als volgt op: En dank jullie wel, PSV, dat jullie onze spelers opleiden voor de Europese top.

Zo worden wij blijkbaar gezien in Mexico, als de "poort naar de Europese top" (mijn woorden) voor Mexicaanse spelers, met als gevolg dat we hun nationale elftal ook naar grote hoogten stuwen. Ik zou zeggen: permanente scout in Mexico zetten (als die er nog niet is) en maximaal uitmelken dat sentiment.

Ajax heeft altijd een paar Denen rondlopen, wat mij betreft hebben wij voortaan altijd een paar Mexicanen in huis. Olé !!
 
Tsja... als Lozano de komende paar potjes weer steeds betrokken is bij de doelpunten, dan is die 45-60 mln m.i. een volstrekt normale vraagprijs. Maar is hij onzichtbaar, dan kom je niet boven die 45 mln uit. Het zal er dus vanaf hangen hoe goed hij en Mexico het doen. Daar heb ik overigens wel vertrouwen in.
 
Tsja... als Lozano de komende paar potjes weer steeds betrokken is bij de doelpunten, dan is die 45-60 mln m.i. een volstrekt normale vraagprijs. Maar is hij onzichtbaar, dan kom je niet boven die 45 mln uit. Het zal er dus vanaf hangen hoe goed hij en Mexico het doen. Daar heb ik overigens wel vertrouwen in.
Hij stond wel op linkshalf waar hij normaliter weinig gevaar zal stichten, maar als je die rush zag vanaf bijna de linksbackpositie waaruit die fantastische goal voortkwam kan hij ook daar renderen. En jammer dat Boateng al vroeg in de wedstrijd zijn schot blokkeerde anders had Mexico toen al op voorsprong gestaan.
 
Net nadat Mexico van Duitsland had gewonnen, tweette PSV iets met een juichende Chucky en hoe leuk we het allemaal vonden. (en terecht, want we vonden het allemaal supergaaf, laten we wel wezen). Daar reageerde één of andere Mexicaan als volgt op: En dank jullie wel, PSV, dat jullie onze spelers opleiden voor de Europese top.

Zo worden wij blijkbaar gezien in Mexico, als de "poort naar de Europese top" (mijn woorden) voor Mexicaanse spelers, met als gevolg dat we hun nationale elftal ook naar grote hoogten stuwen. Ik zou zeggen: permanente scout in Mexico zetten (als die er nog niet is) en maximaal uitmelken dat sentiment.

Ajax heeft altijd een paar Denen rondlopen, wat mij betreft hebben wij voortaan altijd een paar Mexicanen in huis. Olé !!

Schitterend toch? Hopelijk gebeurt dat ook met Erick Gutierrez.

En wat betreft onze Chucky. 35 miljoen? Nee sorry. Vijfjarige contract, en wie weet wordt die nog beter op het WK. Dan moet PSV ballen tonen en beginnen met 60-65 miljoen. Ja wat? Zo gek is het huidige markt en daar moet je van profiteren.
 
Hij stond wel op linkshalf waar hij normaliter weinig gevaar zal stichten, maar als je die rush zag vanaf bijna de linksbackpositie waaruit die fantastische goal voortkwam kan hij ook daar renderen. En jammer dat Boateng al vroeg in de wedstrijd zijn schot blokkeerde anders had Mexico toen al op voorsprong gestaan.

Ehh... wat? :rolleyes: (<-bij gebrek aan een ??? emoticon) Hij stond gewoon linksbuiten hoor, en hij is juist gevaarlijk vanaf de linkerkant. Ik ben er zelfs van overtuigd dat de mindere vorm in de tweede seizoenshelft veroorzaakt werd doordat hij steevast op de rechtsbuitenpositie werd opgesteld.

mexico.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan