Hirving Lozano (A)

Lees op meerdere sites dat PSV de hoofdprijs wil voor Lozano... Maar in diezelfde artikelen staat dan: denkt aan rond 40 miljoen...hoofdprijs? Dat is een fooitje!

Mag hopen dat die bedragen puur speculatief zijn, zonder enige verstrekte info vanuit PSV. als ze akkoord gaan met 40 dan zou ik diep teleurgesteld zijn.

Voor uitverkoop moeten ze niet in eindhoven zijn, we zijn geen outlet!
Clickbait, PSV heeft geen prijs genoemd.
 
Lees op meerdere sites dat PSV de hoofdprijs wil voor Lozano... Maar in diezelfde artikelen staat dan: denkt aan rond 40 miljoen...hoofdprijs? Dat is een fooitje!

Mag hopen dat die bedragen puur speculatief zijn, zonder enige verstrekte info vanuit PSV. als ze akkoord gaan met 40 dan zou ik diep teleurgesteld zijn.

Voor uitverkoop moeten ze niet in eindhoven zijn, we zijn geen outlet!

Ik denk niet dat PSV in dit stadium uitspraken doet over een transferbedrag.
 
Na eerdere berichten over Arsenal, zou nu ook Manchester geïnteresseerd zijn:
http://www.soccernews.nl/news/465691/manchester-united-brengt-recordbod-uit-op-hirving-lozano

Dat zou de prijs lekker moeten kunnen opdrijven. Mijn koffiedik voorspelt transfersom van 48 mln.

Hoe graag ik hem ook had gehouden, voor dit soort bedragen moet je hem gewoon laten gaan. Het is ook net de positie waar talent zich in rap tempo aandient, dus dat maakt het minder pijnlijk. PSV zou wel serieus moeten investeren in andere, zwakkere, posities. Ik denk dan met name aan een geweldenaar op het middenveld.
 
Na eerdere berichten over Arsenal, zou nu ook Manchester geïnteresseerd zijn:
http://www.soccernews.nl/news/465691/manchester-united-brengt-recordbod-uit-op-hirving-lozano

Dat zou de prijs lekker moeten kunnen opdrijven. Mijn koffiedik voorspelt transfersom van 48 mln.

Hoe graag ik hem ook had gehouden, voor dit soort bedragen moet je hem gewoon laten gaan. Het is ook net de positie waar talent zich in rap tempo aandient, dus dat maakt het minder pijnlijk. PSV zou wel serieus moeten investeren in andere, zwakkere, posities. Ik denk dan met name aan een geweldenaar op het middenveld.
United heeft geld zat en wanneer PSV echt de hoofdprijs wil, dan moeten ze dat ook echt vragen en niet weer van die voorzichtige bedragen laten roepen in de media. Kom met een statement: hij is niet te koop, ook niet als ze 60 miljoen bieden. Dan weten iedereen dat dat het openingsbod zou moeten zijn.
 
United heeft geld zat en wanneer PSV echt de hoofdprijs wil, dan moeten ze dat ook echt vragen en niet weer van die voorzichtige bedragen laten roepen in de media. Kom met een statement: hij is niet te koop, ook niet als ze 60 miljoen bieden. Dan weten iedereen dat dat het openingsbod zou moeten zijn.

Inderdaad. Laat al die clubs die interesse hebben maar tegen elkaar opbieden. Nooit een vraagprijs noemen als zoveel clubs interesse hebben. Grote kans dat ze meer willen bieden dan dat je vraagt.
 
United heeft geld zat en wanneer PSV echt de hoofdprijs wil, dan moeten ze dat ook echt vragen en niet weer van die voorzichtige bedragen laten roepen in de media. Kom met een statement: hij is niet te koop, ook niet als ze 60 miljoen bieden. Dan weten iedereen dat dat het openingsbod zou moeten zijn.

Voor het geld zou het goed zijn als Lozano naar MU gaat; voor de carrière van Lozano niet, denk ik.
 
6 uur geleden...

Hirving Lozano transfer to Manchester United gathers pace with £35.4m bid imminent - Sunday's transfer gossip

https://www.mirror.co.uk/sport/foot...ng-lozano-transfer-manchester-united-12877541

Gossip, dat zegt genoeg.
35,4 miljoen pond = 40,0317 miljoen euro.

Nou, prima eerste bod. Ik snap dat iedereen hier vindt dat hij meer waard is, maar laten we het nu ook weer niet overdrijven. Het is een groot talent, maar ook weer geen supertalent.
 
Nou, prima eerste bod. Ik snap dat iedereen hier vindt dat hij meer waard is, maar laten we het nu ook weer niet overdrijven. Het is een groot talent, maar ook weer geen supertalent.

Laten we eens gewoon wél overdrijven, en zien hoe dat uitpakt. Ajax doet dat ook altijd met succes, en ook voor die spelers die geens supertalenten zijn, dus waarom moet PSV eens een keer niet overdrijven? Doe eens gek ;)
 
Nou, prima eerste bod. Ik snap dat iedereen hier vindt dat hij meer waard is, maar laten we het nu ook weer niet overdrijven. Het is een groot talent, maar ook weer geen supertalent.
Doe maar minimaal 40 miljoen Engelse ponden als start voor de onderhandelingen.
 
Nou, prima eerste bod. Ik snap dat iedereen hier vindt dat hij meer waard is, maar laten we het nu ook weer niet overdrijven. Het is een groot talent, maar ook weer geen supertalent.

Waarom is het geen supertalent; ManU en Barcelona worden in dat artikel genoemd. Dat zijn wereldclubs en die clubs willen alleen superspelers. Dus dan mogen ze daar ook voor dokken. Hadden ze hem voor minder willen hebben dan hadden ze een jaar geleden hem moeten kopen. PSV heeft ze'n nek uitgestoken en nu heeft hij hier nog een contract tot 2023. Dus minimaal € 50 mln. en voor minder praten we niet.
 
Nou, prima eerste bod. Ik snap dat iedereen hier vindt dat hij meer waard is, maar laten we het nu ook weer niet overdrijven. Het is een groot talent, maar ook weer geen supertalent.
Hoezo niet overdrijven in een wereld waar geen enkel bedrag getuigt van enige realiteitszin?? Alsof Sánchez, nota bene een verdediger, wel de nieuwe Sergio Ramos of Puyol is om na 1 seizoen waarin hij niet eens kampioen werd, voor 50 miljoen weg te kunnen. Ik hoop niet dat de beleidmakers bij PSV net zo bescheiden zijn als jij.
 
Hoezo niet overdrijven in een wereld waar geen enkel bedrag getuigt van enige realiteitszin?? Alsof Sánchez, nota bene een verdediger, wel de nieuwe Sergio Ramos of Puyol is om na 1 seizoen waarin hij niet eens kampioen werd, voor 50 miljoen weg te kunnen. Ik hoop niet dat de beleidmakers bij PSV net zo bescheiden zijn als jij.

Hopelijk weten ze bij PSV wél wat ze in handen hebben inderdaad. Tevens moeten ze het aankoopbedrag en het door Pachuca bedongen doorverkooppercentage verrekenen in de transfersom, en ook dat je bij zeer vermogende clubs zoals MU er sowieso een schepje bovenop moet doen qua vraagprijs. De pure winst zou nadat alles verrekend is, en gezien het drastisch veranderde transferklimaat, eigenlijk al heel ver boven de transfersom van Depay moeten uitkomen.
 
Jammer dat hij meestentijds tijdens het WK op een mindere positie, [linkshalf - rechtshalf] geposteerd stond anders zou hij heel wat meer gevaar gesticht hebben. Ook werd hij verrekte weinig aangespeeld toen hij doorliep naar de linksbuiten/rechtsbuiten positie. Zelfs Guardado & Moreno speelden de bal niet naar hem toe, om over Layun maar te zwijgen. Zo werd hem belet te schitteren op het WK en is zijn transferwaarde nauwelijks of niet gestegen.
 
Dan wel 45 miljoen Engelse ponden graag, met verhuur tot aan winterstop, zodat we tijd krijgen om een geschikte opvolger te contracteren in de winterstop.
45mlj pond, en een jaar verhuur, kunnen alsnog de vervanger in de winter halen en al inpassen voor het volgende seizoen
 
Terug
Bovenaan Onderaan