Hirving Lozano (A)

Je wordt niet alleen 'oud' als je dat een prima bod vindt, maar zelfs bejaard :lmao:


In een beetje seniel ;))

Nee hoor in alle eerlijkheid is 35 prima. Maar in deze knotsgekke tijden moet je daar geen genoegen mee nemen. Moet PSV dan maar meedoen in die geldgekte? Ja, anders zal PSV er alleen maar zwakker van worden. Daarbij zullen aan te kopen spelers ook duurder zijn dan wat reeel is.

Zie het een beetje als de huizenmarkt. Je kunt je huis voor een reeele prijs in de markt zetten, maar elk ander huis zal fors duurder zijn. Dus leg je er uiteindelijk op toe.
 
Je hebt dromers die vinden dat Lozano momenteel meer dan 60 miljoen euro waard is, zelfs 80+ wordt genoemd....en je hebt aan de andere kant de realisten die na het optreden van Lozano tegen de Duitsers denken aan ca. 40 miljoen euro....uiteraard mag je altijd blijven dromen.
Ik zeg niet dat PSV dat gaat krijgen. Ik zeg dat ze dat kunnen vragen. Dan koopt niemand hem of PSV vangt een hoger bedrag
 
De vader van Lozano bevestigt de interesse van Barca, zegt het ED.
Wat moet hij bij Barca? Ze hebben vorig jaar Dembele en Coutinho gekocht. En Dembele krijgt het daar al niet voor elkaar ondanks zijn ervaring in de Bundesliga en de Franse competitie.
 
De vader van Lozano bevestigt de interesse van Barca, zegt het ED.
Wat moet hij bij Barca? Ze hebben vorig jaar Dembele en Coutinho gekocht. En Dembele krijgt het daar al niet voor elkaar ondanks zijn ervaring in de Bundesliga en de Franse competitie.

Ze mogen maar 3 spelers van buiten de EU hebben in Spanje. Dat is een probleem voor Barcelona.
Ze kunnen hem natuurlijk kopen van PSV en 2 jaar aan PSV verhuren. ;)

link

Vader Jesus bevestigt dat er contact is gezocht vanuit Catalonië. "Ja, we zijn benaderd, maar op dit moment is er nog niets duidelijk", vertelt Lozano senior aan ESPN. "Als het WK voorbij is, weten we meer. Het is nog niet bekend of Hirving bij PSV blijft of naar een andere club gaat."
 
Ze mogen maar 3 spelers van buiten de EU hebben in Spanje. Dat is een probleem voor Barcelona.
Ze kunnen hem natuurlijk kopen van PSV en 2 jaar aan PSV verhuren. ;)
Als dat voor de hoofdprijs zou zijn + verhuur dan zeg ik doen!
 
Ik vond hem niet geweldig vandaag, werd weliswaar ook vrijwel niet aangespeeld, en de aanslagen door die kamikazepiloten op zijn benen waren
daar natuurlijk ooh debet aan.
Ok wel een assist.
 
Ik vond hem niet geweldig vandaag, werd weliswaar ook vrijwel niet aangespeeld, en de aanslagen door die kamikazepiloten op zijn benen waren
daar natuurlijk ooh debet aan.
Ok wel een assist.

:unsure: Er zullen wel geen clubs meer zijn die hem willen kopen. ;)
 
Ik vond hem niet geweldig vandaag, werd weliswaar ook vrijwel niet aangespeeld, en de aanslagen door die kamikazepiloten op zijn benen waren
daar natuurlijk ooh debet aan.
Ok wel een assist.

Het was een matige wedstrijd met een laag tempo, maar op de Engelse ITV hadden ze het bijna alleen maar over Lozano. Ze waren niettemin lyrisch over hem tijdens de wedstrijd. Het was duidelijk dat hij als dé man van Mexico werd gezien door hen. Nu hier nog ;)
 
Goeie spits, ontzettend snel, altijd in beweging en zelfs verdedigend werk schuwt hij niet, dus een multifunctionele speler, ...die wil toch elke topclub in zijn selectie hebben? Minimaal 50 miljoen euro vragen voor Lozano...!!
 
Goeie spits, ontzettend snel, altijd in beweging en zelfs verdedigend werk schuwt hij niet, dus een multifunctionele speler, ...die wil toch elke topclub in zijn selectie hebben? Minimaal 50 miljoen euro vragen voor Lozano...!!
Dat sowieso, die verdedigende aktie was inderdaad fenomenaal, hij riskeerde daarbij een flinke blessure. Ik hoop echt dat hij dit WK blessurevrij blijft maar houdt mijn Metal & PSV heart vast.
 
Misschien willen ze ruilen voor Messi. Die is op.
Bij Argentinië is hij al sinds jaren op. Bij Barca gaat ie straks weer gewoon zijn ding doen. Dat is zijn thuis en niet het Argentijnse elftal waarin ze hem niet “fout genoeg” vinden om voor hem te werken op het veld. Hij gaat natuurlijk nooit vreemd, rookt en drinkt niet, gebruikt geen drugs en is vanaf zijn 16e met hetzelfde meisje. Dan ben je niet geschikt om aanvoerder te zijn van stel halve criminelen.
 
Bij Argentinië is hij al sinds jaren op. Bij Barca gaat ie straks weer gewoon zijn ding doen. Dat is zijn thuis en niet het Argentijnse elftal waarin ze hem niet “fout genoeg” vinden om voor hem te werken op het veld. Hij gaat natuurlijk nooit vreemd, rookt en drinkt niet, gebruikt geen drugs en is vanaf zijn 16e met hetzelfde meisje. Dan ben je niet geschikt om aanvoerder te zijn van stel halve criminelen.

Aanvulling: Messi heeft ook nooit iemand gebeten ;):ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan