Hirving Lozano (A)

Wederom een hoop aannames zonder juiste conclusies. Je hoeft echt geen fan te zijn van Cocu en zijn tactieken of wat dan ook, maar "iedereen weet dat het een slappeling is" is echt onzin. Ook Stevens, Rutten etc kregen hun zogenaamde keiharde mentaliteit niet over op hun spelers. En geloof mij als ik zeg dat Rutten keihard was voor zijn spelersgroep, nog wel harder dan Stevens.

En je hoort je als een topper te gedragen als je een topspeler bent? Ik denk eigenlijk het tegenovergestelde. Of je nou een Ibra, Materazzi, Suarez, Ronaldo, Sergio Ramos, Marcelo of Van Bommel neemt, daar kan je echt een kwartier lang naar de wildste en gekste overtredingen van kijken. Allemaal topspelers en vakmensen in waar zij voor op het veld stonden.

En dat Lozano PSV er mee benadeelt? Ach, dat weet ik ook niet. Ten eerste omdat ik geloof dat de KNVB PSV toch wel probeert te naaien, zelfs als Studio Voetbal daar met de grootste zoom allertijden voor moet inzoomen om een eventueel verkeerde stap van Amrabat of Toivonen te analyseren. Ligt er maar net aan wie er in vorm is. En ten tweede pakt het ook goed uit omdat de selectie er eensgezinder van lijkt te worden. PSV tegen de rest.
Stevens en Ruttens aanpak werkte ook niet nee.

Topspelers? Als agressie scoren betekent, of een pittige tackle inzetten op het goede moment, dan gedragen topspelers zich als topspelers.
Als topspelers andere spelers bijten of een scheidsrechter duwen, dan is dat gewoon oliedom.

Lozano had schorsing kunnen voorkomen, maar de straf van de knvb was echt raar.
Hij gaat er wel komen, is toch een winnaar met een hoop kwaliteiten.
 
Zeg het maar. Gaat deze domme voetballer, weer geschorst worden?

Bij FOX hadden ze het gisteren al over, bij de Tafel van Kees vandaag ook volgens mijn. Reken er maar op dat het ze het ook 5 keer laten zien bij de NOS vanavond, en morgen ook nog is 3 keer bij VI.

Zo dom. Zo zinloos. Tegen NAC. Waarom? Waarom? Als die bondscoach van Mexico echt stalen ballen heeft, straft die Lozano kei en keihard door hem niet mee te nemen naar het WK. Misschien leert die het dan.
 
Zeg het maar. Gaat deze domme voetballer, weer geschorst worden?

Bij FOX hadden ze het gisteren al over, bij de Tafel van Kees vandaag ook volgens mijn. Reken er maar op dat het ze het ook 5 keer laten zien bij de NOS vanavond, en morgen ook nog is 3 keer bij VI.

Zo dom. Zo zinloos. Tegen NAC. Waarom? Waarom?
Frustratie. Hoe vaak zo'n jongen niet stiekem geknepen wordt. Hoe vaak ze niet even op z'n tenen gaan staan. Hoe vaak ze 'm niet kort vasthouden, net iets te hard. Dat ziet geen mens.

En na een tijdje ben je dat meer dan zat... Ik snap het wel.:sneaky:

Maar ik ben dan ook geen profvoetballer.(a)
 
Lozano moet maar eens volwassen worden. Slimmer worden. Gewoon gaan liggen als je een klap krijgt. Dan gaat een scheidsrechter vanzelf wel kaarten geven aan de tegenstander. Iedere wedstrijd doen, maar om e.e.a. zo in duels op te lossen is vragen om problemen. Past ook niet bij een topspeler in spe. Maar er is hoop. Als zelfs Suarez zijn maniertjes heeft afgeleerd..
 
"Gewoon gaan liggen"

Ze liggen al meer dan dat ze staan. Laat ze alsjeblieft minder gaan liggen.
 
Lozano moet maar eens volwassen worden. Slimmer worden. Gewoon gaan liggen als je een klap krijgt. Dan gaat een scheidsrechter vanzelf wel kaarten geven aan de tegenstander. Iedere wedstrijd doen, maar om e.e.a. zo in duels op te lossen is vragen om problemen. Past ook niet bij een topspeler in spe. Maar er is hoop. Als zelfs Suarez zijn maniertjes heeft afgeleerd..

Dat vallen heeft ie al geprobeerd, maar dat werd telkens weggewuifd, dus ik begrijp zijn frustratie aan de ene kant wel, maar als je het voortdurend gaat doen dan gaat de scheids het sowieso niet meer serieus nemen. Feit blijft dat hij telkens maar ongestraft aangepakt mag worden, maar dat wanneer hij daar dan op reageert, dit breeduit wordt uitgemeten in de media. Ook nu weer. Als je dit vantevoren weet, en dat weet hij, dan moet je het ondanks de begrijpelijke frustratie gewoon niet doen, want je hebt er alleen jezelf en je club mee.
 
Bij de Jong heeft het ook effect gehad. Kreeg voorheen nauwelijks overtredingen op hem gemaakt mee. Heeft consequent iedere keer zich beklaagt bij de arbitrage, en voila. Is in ieder geval altijd beter dan om je heen gaan meppen..
 
Dat vallen heeft ie al geprobeerd, maar dat werd telkens weggewuifd, dus ik begrijp zijn frustratie aan de ene kant wel, maar als je het voortdurend gaat doen dan gaat de scheids het sowieso niet meer serieus nemen. Feit blijft dat hij telkens maar ongestraft aangepakt mag worden, maar dat wanneer hij daar dan op reageert, dit breeduit wordt uitgemeten in de media. Ook nu weer. Als je dit vantevoren weet, en dat weet hij, dan moet je het ondanks de begrijpelijke frustratie gewoon niet doen, want je hebt er alleen jezelf en je club mee.
Als zowel zijn coach in Mexico als Cocu aangeven dat dit iig erg dom is en dat ie daarmee moet ophouden, dan kun je niet zeggen dat hem weinig te verwijten valt. Die Mexicaanse coach is echt wel wat gewend in Mexico en zal zoeits niet snel roepen.
 
De elleboogstoot van Neres heeft wellicht natuurlijk ook meegespeeld in de beslissing. :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan