Hirving Lozano (A)

Begrijp me niet verkeert, voor de eredivisie is het een grote aanwinst. Een van de smaakmakers en ben heel erg blij dat hij naar PSV is gekomen.
Maar ik zie hem niet voor de absolute top spelen in de toekomst.

Het is mede dat het algemene niveau van de eredivisie zoveel minder is geworden dat andere spelers zoveel gaan opvallen en beter lijken dan ze zijn.

Lozano is een prima speler, maar is ook nog niet klaar voor een echte stap hoger, zou niet verstandig zijn als hij al komend seizoen vertrekt. Eerst maar eens een seizoen of 2 laten zien wat je kunt, voordat je een stap gaat maken naar de Europese subtop (want het verschil tussen PSV en de Europese top is gewoon te groot).
 
Lozano is een prima speler, maar is ook nog niet klaar voor een echte stap hoger, zou niet verstandig zijn als hij al komend seizoen vertrekt. Eerst maar eens een seizoen of 2 laten zien wat je kunt, voordat je een stap gaat maken naar de Europese subtop (want het verschil tussen PSV en de Europese top is gewoon te groot).

Eens. Het is nog te wisselvallig geweest dit seizoen en met name in de toppers is hij simpelweg tegengevallen. Geen een doelpunt gemaakt in een topper, dat moet er wel echt gaan komen; hij moet nog bepalender worden.
 
O Lozano hopelijk is het niets ernstigs en kan ie nog gaan vlammen op het WK.
Ik zou het niet erg vinden als hij het WK niet haalt....

:unsure: Volgende week een aantal keer scoren tegen Groningen en als topscorer de competitie afsluiten. Volgend seizoen alle wedstrijden spelen bij PSV en aan het eind van dat seizoen maar eens zien of hij een mooie transfer kan maken. :rolleyes:
 
:unsure: Volgende week een aantal keer scoren tegen Groningen en als topscorer de competitie afsluiten. Volgend seizoen alle wedstrijden spelen bij PSV en aan het eind van dat seizoen maar eens zien of hij een mooie transfer kan maken. :rolleyes:

Zo ja!
 
:unsure: Volgende week een aantal keer scoren tegen Groningen en als topscorer de competitie afsluiten. Volgend seizoen alle wedstrijden spelen bij PSV en aan het eind van dat seizoen maar eens zien of hij een mooie transfer kan maken. :rolleyes:

Ik zou het wel teleurstellend vinden als hij geen topscorer wordt eigenlijk, zeker als je ziet welke spelers er met hem mee strijden om die titel.
 
Ik zou het wel teleurstellend vinden als hij geen topscorer wordt eigenlijk, zeker als je ziet welke spelers er met hem mee strijden om die titel.

Hij is geen spits. Luuk de Jong had topscorer moeten worden. Maar die wordt tegenwoordig al de hemel ingeprezen omdat hij nuttig is voor de ploeg.
 
Ik begin deze jongen een tikkeltje Suarez te vinden... Als hij gefrustreerd raakt door de tegenstander dan is hij zichzelf niet meer en doet veel domme dingen. Ik kan me voorstellen dat hij in de Eredivisie niet hoeft te rekenen op al te veel sympathie. Dat hadden wij hier ook niet voor Suarez. Gelijke monniken gelijke kappen zeg ik dan.
 
Ik begin deze jongen een tikkeltje Suarez te vinden... Als hij gefrustreerd raakt door de tegenstander dan is hij zichzelf niet meer en doet veel domme dingen. Ik kan me voorstellen dat hij in de Eredivisie niet hoeft te rekenen op al te veel sympathie. Dat hadden wij hier ook niet voor Suarez. Gelijke monniken gelijke kappen zeg ik dan.

Sympathie is leuk, maar je koopt er niets voor. Kijk maar naar de sympathie van 'voetbalminnend' Nederland voor AZ. Die staan gewoon met lege handen. Erger is imo dat hij nog in geen een topper zijn stempel heeft kunnen drukken, en ergerlijker is dat hij zowat een heel seizoen op rechts heeft lopen aankloten, terwijl zelfs de grootste leek nog kon zien dat hij duizend keer gevaarlijker is op links, in de spaarzame keren dat hij wel op de juiste plek speelde. Hij is de eredivisie nog niet ontgroeid hoor.
 
Ik begin deze jongen een tikkeltje Suarez te vinden... Als hij gefrustreerd raakt door de tegenstander dan is hij zichzelf niet meer en doet veel domme dingen. Ik kan me voorstellen dat hij in de Eredivisie niet hoeft te rekenen op al te veel sympathie. Dat hadden wij hier ook niet voor Suarez. Gelijke monniken gelijke kappen zeg ik dan.

Vooralsnog bijt hij niet, maar moet zeggen dat ik een beetje een dubbel gevoel heb overgehouden aan het eerste seizoen Lozano.
 
Sympathie is leuk, maar je koopt er niets voor. Kijk maar naar de sympathie van 'voetbalminnend' Nederland voor AZ. Die staan gewoon met lege handen. Erger is imo dat hij nog in geen een topper zijn stempel heeft kunnen drukken, en ergerlijker is dat hij zowat een heel seizoen op rechts heeft lopen aankloten, terwijl zelfs de grootste leek nog kon zien dat hij duizend keer gevaarlijker is op links, in de spaarzame keren dat hij wel op de juiste plek speelde. Hij is de eredivisie nog niet ontgroeid hoor.
Eens. Ik merk dat ik zoiets post uit boosheid. Ik denk dan je bent 22 en hebt kinderen maar volwassenheid is ver te zoeken bij je. En ik neemt het idd Cocu ook kwalijk. Hij heeft er een kunstje van gemaakt om de spelers op de verkeerde plekken neer te zetten en daarmee aan kapitaalvernietiging te doen. Eerst Maher, daarna Pereiro en nu Lozano. Stuk voor stuk de duurste aankopen van PSV die Cocu probeerde om te vormen. Ik zou zeggen ga eens Isimat of Ramselaar of zo omvormen en niet deze prachtspelers! Ja ook Maher was een prachtspeler die volledig verkeerd werd gebruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan