Hirving Lozano (A)

Ach de KNVB maffia heeft niet alles in de hand. Zonder Lozano de beste pot van de competitie gespeeld. Bij Sparta geblesseerd geraakt kan nu op zijn gemak herstellen om daarna weer ouderwets te excelleren met de lentezon In zijn rug.
 
Ik hoop dat Lozano nu eindelijk geleerd heeft van zijn twee rode kaarten en voortaan zich beter "gedraagt" op het veld en geen onnodige kaarten pakt...en dat hij direct tegen VVV zijn waarde kan bewijzen voor PSV door minimaal 1 goal te maken...als topscorer staat hij wegens zijn schorsing al weken droog..
 
Ik hoop dat Lozano nu eindelijk geleerd heeft van zijn twee rode kaarten en voortaan zich beter "gedraagt" op het veld en geen onnodige kaarten pakt...en dat hij direct tegen VVV zijn waarde kan bewijzen voor PSV door minimaal 1 goal te maken...als topscorer staat hij wegens zijn schorsing al weken droog..

Het wordt morgen koud, dus verwacht geen wonderen.
 
Merk wel dat ie niet echt beschikt over temperament, ûs Chucky. Wanneer hij een groot aantal kansen mist, gaat ie al gauw veel meer voor eigen succes dan normaal gesproken. Kan me dan ook voorstellen dat dat vrij irritant kan zijn voor teamgenoten om hem heen.
 
Merk wel dat ie niet echt beschikt over temperament, ûs Chucky. Wanneer hij een groot aantal kansen mist, gaat ie al gauw veel meer voor eigen succes dan normaal gesproken. Kan me dan ook voorstellen dat dat vrij irritant kan zijn voor teamgenoten om hem heen.
Afellay en Depay hadden daar ook een handje van. Vermoeiend inderdaad.
 
Wel een winnaar. Ik snap het irritante er aan, maar beter dit dan zo een half slappe die uit onzekerheid maar iedere volgende bal aflegt.

Zo kun je het ook zien, maar toch zal Hirving aan moeten leren dat, ook wanneer hij zelf faalt, in het belang van het team moet blijven denken en niet te graag voor eigen succes moet gaan.
 
Merk wel dat ie niet echt beschikt over temperament, ûs Chucky. Wanneer hij een groot aantal kansen mist, gaat ie al gauw veel meer voor eigen succes dan normaal gesproken. Kan me dan ook voorstellen dat dat vrij irritant kan zijn voor teamgenoten om hem heen.

Hij kan het wel: oog hebben voor een ander. Ik zie hem niet anders doen dan kijken naar scheidsrechter én grensrechter.
 
Merk wel dat ie niet echt beschikt over temperament, ûs Chucky. Wanneer hij een groot aantal kansen mist, gaat ie al gauw veel meer voor eigen succes dan normaal gesproken. Kan me dan ook voorstellen dat dat vrij irritant kan zijn voor teamgenoten om hem heen.

Gelukkig is dit nog maar zijn eerste jaar. Ik verwacht (en hoop) dan ook dat Lozano nóg beter wordt. Meer teamspirit en nog een paar goeie aankopen zodat we volgend jaar kunne aanvallûh. :grin:

Wat een miskoop #BrandsOut
 
Hirving Lozano moet toch iets gaan doen aan zijn gedrag anders volgen er nog meer schorsingen.

https://www.ed.nl/dossier-psv/bonds...-op-zijn-gedrag-na-onjuiste-reactie~a7e05728/

Dat het frustrerend is dat je de hele wedstrijd een back tegen je hebt staan die niets liever wil dan jou de wedstrijd uit trappen (ik weet niet of dat gisteren ook zo was, maar vaak gaat het wel zo) snap ik. Maar gooi die frustratie dan lekker in je spel en laat die back alle hoeken van het veld zien, heb je veel meer aan dan dit onnodige agressieve gedrag.
 
Dat het frustrerend is dat je de hele wedstrijd een back tegen je hebt staan die niets liever wil dan jou de wedstrijd uit trappen (ik weet niet of dat gisteren ook zo was, maar vaak gaat het wel zo) snap ik. Maar gooi die frustratie dan lekker in je spel en laat die back alle hoeken van het veld zien, heb je veel meer aan dan dit onnodige agressieve gedrag.
Precies. En helpt zijn reputatie ook echt niet....
 
Keihard aanpakken die gast.Een topper heeft dat niet nodig.Cocu moet hem beter monitoren netals de coach van Mexico.
 
Keihard aanpakken die gast.Een topper heeft dat niet nodig.Cocu moet hem beter monitoren netals de coach van Mexico.

Drie zinnen, drie keer niet mee eens. Keihard aanpakken? Het gaat om je beste speler die gefrustreerd raakt door anderen. Dat getuigt van een goede mentaliteit. Hij moet wel slimmer worden, maar om nou te zeggen "keihard aanpakken" vind ik echt belachelijk.

Een topper heeft dat niet nodig? Onzin. Suarez? Ibrahimovic? Neymar? Zelfs Ronaldo en Messi laten zich weleens gaan, laat staan de eerder genoemde toppers.

Cocu moet hem beter monitoren? Wie zegt dat ze dat niet doen? Puur omdat de bondscoach naar buiten brengt dat ze hem erop hebben gewezen betekent niet dat dit niet bij PSV gebeurt he?
 
Drie zinnen, drie keer niet mee eens. Keihard aanpakken? Het gaat om je beste speler die gefrustreerd raakt door anderen. Dat getuigt van een goede mentaliteit. Hij moet wel slimmer worden, maar om nou te zeggen "keihard aanpakken" vind ik echt belachelijk.

Een topper heeft dat niet nodig? Onzin. Suarez? Ibrahimovic? Neymar? Zelfs Ronaldo en Messi laten zich weleens gaan, laat staan de eerder genoemde toppers.

Cocu moet hem beter monitoren? Wie zegt dat ze dat niet doen? Puur omdat de bondscoach naar buiten brengt dat ze hem erop hebben gewezen betekent niet dat dit niet bij PSV gebeurt he?
Keihard aanpakken bedoel ik mee dat die ergernis er bij hem uit moet.Hij is een topper en dan hoor je je daar ook naar te gedragen.Zijn voetballende kwaliteiten staan buiten kijf maar je eigen ploeggenoten en daarmee PSV benadelen slaat nergens op.Ja,Suarez is natuurlijk een etter eerste klas net als de andere spelers zij het het in iets mindere mate die je noemt maar het is zonde wanneer Lozano meedoet aan die irrirtante trekjes.Cocu is zoals een ieder weet een slappeling en laten we hopen dat Lozano zowieso geen slaande bewegingen meer maakt.
 
Drie zinnen, drie keer niet mee eens. Keihard aanpakken? Het gaat om je beste speler die gefrustreerd raakt door anderen. Dat getuigt van een goede mentaliteit. Hij moet wel slimmer worden, maar om nou te zeggen "keihard aanpakken" vind ik echt belachelijk.

Een topper heeft dat niet nodig? Onzin. Suarez? Ibrahimovic? Neymar? Zelfs Ronaldo en Messi laten zich weleens gaan, laat staan de eerder genoemde toppers.

Cocu moet hem beter monitoren? Wie zegt dat ze dat niet doen? Puur omdat de bondscoach naar buiten brengt dat ze hem erop hebben gewezen betekent niet dat dit niet bij PSV gebeurt he?
Correctie: Ronaldo laat zich heel vaak gaan, zelfs tegen de 18jarige De Ligt tijdens een oefenduel.
En inderdaad eens met je: hij moet deze agressie omzetten in een goede agressie. En als jouw prestaties minder zijn dan wordt je dubbel zo hard aangepakt door de media. Ibra of Suarez of Ronaldo zijn wereldtoppers en presteren overal en bij elke grote club. Wanneer Lozano meer status zou hebben door zijn internationale prestaties, dan zou hij eerder gezien worden als "een baas" enz. dan als een vervelend ventje, althans door een groot deel van de voetballiefhebbers. Die status heeft hij nog niet en dus is de zaak dat hij deze agressie gepaard laat gaan met fantastische prestaties. Dat is nu nog niet het geval.
 
Correctie: Ronaldo laat zich heel vaak gaan, zelfs tegen de 18jarige De Ligt tijdens een oefenduel.
En inderdaad eens met je: hij moet deze agressie omzetten in een goede agressie. En als jouw prestaties minder zijn dan wordt je dubbel zo hard aangepakt door de media. Ibra of Suarez of Ronaldo zijn wereldtoppers en presteren overal en bij elke grote club. Wanneer Lozano meer status zou hebben door zijn internationale prestaties, dan zou hij eerder gezien worden als "een baas" enz. dan als een vervelend ventje, althans door een groot deel van de voetballiefhebbers. Die status heeft hij nog niet en dus is de zaak dat hij deze agressie gepaard laat gaan met fantastische prestaties. Dat is nu nog niet het geval.

Daarom voetbalt hij ook nog bij PSV en geven zowel hijzelf als zijn bondscoach aan dat hij nog veel te leren heeft bij PSV. Dus ik geloof dat het met zijn realisme wel goed zit. Hij handelt echter vaak uit emotie. Dat is vaak goed, maar soms werkt het ook tegen je. Als die rauwe randjes weggewerkt kunnen worden is het helemaal goed, maar ik stoor me er niet zo aan. Stiekem geniet ik er zelfs wel een beetje van. Zeker als ik een heleboel andere onverschillige lamzakken naast hem zie lopen (zoals meneer "iedereen weet dat ik geen rechtsback wil spelen, dat heb ik al duizend keer gezegd" en meneer "adhd voetbewegingen gecombineerd met een permanente 180 volt storing zonder enig rendement").

Neemt niet weg dat wij het eens zijn.
 
Keihard aanpakken bedoel ik mee dat die ergernis er bij hem uit moet.Hij is een topper en dan hoor je je daar ook naar te gedragen.Zijn voetballende kwaliteiten staan buiten kijf maar je eigen ploeggenoten en daarmee PSV benadelen slaat nergens op.Ja,Suarez is natuurlijk een etter eerste klas net als de andere spelers zij het het in iets mindere mate die je noemt maar het is zonde wanneer Lozano meedoet aan die irrirtante trekjes.Cocu is zoals een ieder weet een slappeling en laten we hopen dat Lozano zowieso geen slaande bewegingen meer maakt.
Wederom een hoop aannames zonder juiste conclusies. Je hoeft echt geen fan te zijn van Cocu en zijn tactieken of wat dan ook, maar "iedereen weet dat het een slappeling is" is echt onzin. Ook Stevens, Rutten etc kregen hun zogenaamde keiharde mentaliteit niet over op hun spelers. En geloof mij als ik zeg dat Rutten keihard was voor zijn spelersgroep, nog wel harder dan Stevens.

En je hoort je als een topper te gedragen als je een topspeler bent? Ik denk eigenlijk het tegenovergestelde. Of je nou een Ibra, Materazzi, Suarez, Ronaldo, Sergio Ramos, Marcelo of Van Bommel neemt, daar kan je echt een kwartier lang naar de wildste en gekste overtredingen van kijken. Allemaal topspelers en vakmensen in waar zij voor op het veld stonden.

En dat Lozano PSV er mee benadeelt? Ach, dat weet ik ook niet. Ten eerste omdat ik geloof dat de KNVB PSV toch wel probeert te naaien, zelfs als Studio Voetbal daar met de grootste zoom allertijden voor moet inzoomen om een eventueel verkeerde stap van Amrabat of Toivonen te analyseren. Ligt er maar net aan wie er in vorm is. En ten tweede pakt het ook goed uit omdat de selectie er eensgezinder van lijkt te worden. PSV tegen de rest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan