Hirving Lozano (A)

Het is niet veel roods, maar toch....


Vreemd, ik probeer een plaatje in te voegen. Zie hem in beeld, maar niet in de post?
 
Het is niet veel roods, maar toch....


Vreemd, ik probeer een plaatje in te voegen. Zie hem in beeld, maar niet in de post?
Ik zie 'm ook niet. Een plaatje wat gisteren werd geplaatst zag ik niet op de pc, maar's avonds wel op mijn telefoon...
Geen idee waar 'm dat in zit. Ik kan in elk geval niets vinden in de instellingen voor bijlagen.
KPN geeft momenteel niet thuis (die zullen de zakken wel even vol hebben van het gekloot :D), dus vooralsnog blijft e.e.a. in nevelen gehuld. Komt vast in orde uiteindelijk.
 
Ik heb hem er liever bij. Ik heb vertrouwen in de spelers die we nu hebben maar Lozano is topscorer van de Eredivisie en kan ook een doelpunt maken als anderen dat niet doen.
Ik ook toch denk ik dat hij ondergesneeuwd geraakt zou zijn in Rotterdam.En er zijn hem aanslagen bespaard gebleven.Rust zal hem goed doen.
 
PSV accepteert straf voor Lozano en gaat niet in beroep

https://www.ed.nl/psv/psv-accepteert-straf-voor-lozano-en-gaat-niet-in-beroep~ad08ac10/

PSV is niet in beroep gegaan tegen de schorsing van drie duels voor topscorer Hirving Lozano. Het betekent dat de Mexicaanse topscorer ook niet bij de duels met FC Utrecht (zaterdag, thuis) en Willem II (volgende week zaterdag, uit) kan zijn. Op 17 maart mag hij weer meedoen bij PSV - VVV.

Zonder Lozano ging het niet zo slecht. Zal wel mee hebben gespeeld in de beslissing. ;)
 
PSV accepteert straf voor Lozano en gaat niet in beroep

https://www.ed.nl/psv/psv-accepteert-straf-voor-lozano-en-gaat-niet-in-beroep~ad08ac10/

PSV is niet in beroep gegaan tegen de schorsing van drie duels voor topscorer Hirving Lozano. Het betekent dat de Mexicaanse topscorer ook niet bij de duels met FC Utrecht (zaterdag, thuis) en Willem II (volgende week zaterdag, uit) kan zijn. Op 17 maart mag hij weer meedoen bij PSV - VVV.

Zonder Lozano ging het niet zo slecht. Zal wel mee hebben gespeeld in de beslissing. ;)

Of dat ze hopelijk in de gaten hebben dat die Fossen toch niks voor elkaar krijgt met zijn dommige betogen :unsure:
 
Tja, PSV hoopte natuurlijk dat hij mee kon spelen tegen Feyenoord. Dat is niet gelukt. Nu is het en niet waarschijnlijk dat de straf omlaag gaat en redelijk waarschijnlijk dat PSV ook zonder Lozano 6 punten kan halen de komende twee wedstrijden.
 
Toch ook wel vreemd dat je verdediging extra goed moet zijn omdat ze in Zeist niet zelf kunnen inzien dat het kant nog wal raakt, wat ze allemaal aan het doen zijn.

Als je je beperkt tot de zaak en overtreding zelf kom je al een heel eind. Als je allerlei randzaken erbij haalt en de KNVB, arbitrage en tuchtcommissie tegen de schenen schopt verlies je kansloos. :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan