DrJ
Routinier
Ja, en dan Tillman, Saibari, Babadi en Til ...als reserves op 10. Ik denk dat we nog veel plezier aan Tillman op 10 gaan hebben.Lang kan natuurlijk ook gewoon op 10 spelen. Dus idd, iedereen binnenboord houden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja, en dan Tillman, Saibari, Babadi en Til ...als reserves op 10. Ik denk dat we nog veel plezier aan Tillman op 10 gaan hebben.Lang kan natuurlijk ook gewoon op 10 spelen. Dus idd, iedereen binnenboord houden.
Back to the future. Rijdt de DeLorean maar voor.Lozano is nog niet begonnen of hij staat al in het topic 'PSV historie'.
Laatste 'gerucht' is dat de vrouw van Chucky PSV is gaan volgen op InstagramMedische keuring zou gister zijn? Vind t maar stil...
Schandalig dat ze dat nog niet deedLaatste 'gerucht' is dat de vrouw van Chucky PSV is gaan volgen op Instagram
Rik meldde al dat de presentatie waarschijnlijk pas vrijdag zou zijn. Het gerucht van die keuring was gestoeld op het feit dat hij gister al naar Nederland zou komen.Medische keuring zou gister zijn? Vind t maar stil...
Druk schema, rouleren, in laten vallen, niet meteen fucked bij blessures. Nee, 3 top wingers voor 2 posities met Vertessen als backup/joker is uitstekendIk vraag me af of het nu slecht uitkomt dat Bakayoko toch blijft, nu Lozano nog steeds lijkt te komen.
Ik denk dat je met Lang, Bakayoko en Lozano 3 buitenspelers hebt die niet op de bank willen zitten. Of je moet Lang op 10 zetten, maar ik vraag me wel af of hij daar het beste tot z'n recht komt. Bovendien is Saibari nu in vorm en lijkt Bosz hem dan wellicht als nr. 10 te zien?
Oh, ik klaag ook niet hoor. Ik hoop alleen dat dat ook voor de genoemde heren geldtDruk schema, rouleren, in laten vallen, niet meteen fucked bij blessures. Nee, 3 top wingers voor 2 posities met Vertessen als backup/joker is uitstekend
Ze spelen Champions League, en we willen de Eredivisie eindelijk weer eens winnen. Lijkt me niks mis mee. Toen we EL speelden, kregen we El Ghazi erbij voor de breedte. Nu krijgen we Chucky.Oh, ik klaag ook niet hoor. Ik hoop alleen dat dat ook voor de genoemde heren geldt
Ook nog nu t vertrek van Sangare aanstaande is?Ze spelen Champions League, en we willen de Eredivisie eindelijk weer eens winnen. Lijkt me niks mis mee. Toen we EL speelden, kregen we El Ghazi erbij voor de breedte. Nu krijgen we Chucky.
Ik ben alleen zenuwachtig voor de boekhoudkundige situatie.
Een stuk minder. Maar als we Vranckx en een CV halen, dan heb je een hoop weer geïnvesteerd meteen.Ook nog nu t vertrek van Sangare aanstaande is?
[pinkt een traantje weg]
Heel mooi filmpje idd[pinkt een traantje weg]