Hirving Lozano (A)

Lozano is nog niet begonnen of hij staat al in het topic 'PSV historie'.:maniac:
Back to the future. Rijdt de DeLorean maar voor. ;)

Back-to-the-future-feest-voor-bedrijven-en-zakelijke-relaties.jpg
 
Ik vraag me af of het nu slecht uitkomt dat Bakayoko toch blijft, nu Lozano nog steeds lijkt te komen.
Ik denk dat je met Lang, Bakayoko en Lozano 3 buitenspelers hebt die niet op de bank willen zitten. Of je moet Lang op 10 zetten, maar ik vraag me wel af of hij daar het beste tot z'n recht komt. Bovendien is Saibari nu in vorm en lijkt Bosz hem dan wellicht als nr. 10 te zien?
 
Ik vraag me af of het nu slecht uitkomt dat Bakayoko toch blijft, nu Lozano nog steeds lijkt te komen.
Ik denk dat je met Lang, Bakayoko en Lozano 3 buitenspelers hebt die niet op de bank willen zitten. Of je moet Lang op 10 zetten, maar ik vraag me wel af of hij daar het beste tot z'n recht komt. Bovendien is Saibari nu in vorm en lijkt Bosz hem dan wellicht als nr. 10 te zien?
Druk schema, rouleren, in laten vallen, niet meteen fucked bij blessures. Nee, 3 top wingers voor 2 posities met Vertessen als backup/joker is uitstekend
 
Oh, ik klaag ook niet hoor. Ik hoop alleen dat dat ook voor de genoemde heren geldt :sneaky:
Ze spelen Champions League, en we willen de Eredivisie eindelijk weer eens winnen. Lijkt me niks mis mee. Toen we EL speelden, kregen we El Ghazi erbij voor de breedte. Nu krijgen we Chucky.

Ik ben alleen zenuwachtig voor de boekhoudkundige situatie.
 
Ze spelen Champions League, en we willen de Eredivisie eindelijk weer eens winnen. Lijkt me niks mis mee. Toen we EL speelden, kregen we El Ghazi erbij voor de breedte. Nu krijgen we Chucky.

Ik ben alleen zenuwachtig voor de boekhoudkundige situatie.
Ook nog nu t vertrek van Sangare aanstaande is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan