Hirving Lozano (A)

Druk schema, rouleren, in laten vallen, niet meteen fucked bij blessures. Nee, 3 top wingers voor 2 posities met Vertessen als backup/joker is uitstekend
Inderdaad. Ik snap dat argument dat het niet goed is om 2 basisspelers voor 1 plek te hebben ook niet zo. Dat is bij elke willekeurige andere topclub toch ook niet anders? Bij Napoli zal Lozano ook gelijkwaardiger concurrentie hebben gehad. Zo hoort dat bij een topclub. Hoe meer toppers, hoe beter :shrug:
 
Binnen dus. Oke Bakayoko naar de bank? Een speler waar je 35 miljoen voor kon krijgen? Liever El Ghazi als back up en 2 verdedigers erbij. Lozano had de kers op de taart moeten zijn maar hij is slechts een toefje slagroom gebleken.
Zal de sfeer niet verpesten dus yeeeeeey welcome back.
 
Ze spelen Champions League, en we willen de Eredivisie eindelijk weer eens winnen. Lijkt me niks mis mee. Toen we EL speelden, kregen we El Ghazi erbij voor de breedte. Nu krijgen we Chucky.

Ik ben alleen zenuwachtig voor de boekhoudkundige situatie.
Met Lang, Bakayoko, Saibari en Veerman staat er kapitaal op het veld. Pepi, Babadi en Teze wellicht ook nog. Dit jaar CL, volgend jaar ook (indien plek 2 wordt behaald). Denk dat alles goed gedekt is.
 
Binnen dus. Oke Bakayoko naar de bank? Een speler waar je 35 miljoen voor kon krijgen? Liever El Ghazi als back up en 2 verdedigers erbij. Lozano had de kers op de taart moeten zijn maar hij is slechts een toefje slagroom gebleken.
Zal de sfeer niet verpesten dus yeeeeeey welcome back.
Je bent het te slechte niveau van de afgelopen jaren gewend. Lekker een luxe op de vleugels man! Heerlijk. Lozano kan op rechts en links. El Ghazi is eigenlijk niet goed genoeg om direct op terug te vallen als er iemand geblesseerd is. Maar als dit uiteindelijk betekent dat we geen verdediger van niveau kunnen halen dan is het wel een domper ja.
 
Ze spelen Champions League, en we willen de Eredivisie eindelijk weer eens winnen. Lijkt me niks mis mee. Toen we EL speelden, kregen we El Ghazi erbij voor de breedte. Nu krijgen we Chucky.

Ik ben alleen zenuwachtig voor de boekhoudkundige situatie.
Het is een vreemd contrast met begin van het jaar, toen we ondanks prima kampioenschapskansen zowel Gakpo als Madueke moesten verkopen. Apart hoe de situatie zo snel kan wijzigen. Met die verkopen en CL-deelname komt natuurlijk geld binnen, maar lijkt alsof het niet wordt gebruikt om vermogenspositie even echt goed op orde te brengen. PSV blijft op het randje balancerenm. Het is natuurlijk wel zo dat de twee CL-plekken vanaf volgend seizoen goede reden geven om net wat extra te investeren.

En over Lozano, wat mij betreft had PSV hem niet teruggehaald. Veel geld voor iemand die al 28 is en niet terugkomt om op de bank te zitten, terwijl die kans wel reëel is. Met Vertessen en Saibari zou ik het ook wel zien zitten als 3e en 4e man voor de vleugels.
 
En over Lozano, wat mij betreft had PSV hem niet teruggehaald. Veel geld voor iemand die al 28 is en niet terugkomt om op de bank te zitten, terwijl die kans wel reëel is. Met Vertessen en Saibari zou ik het ook wel zien zitten als 3e en 4e man voor de vleugels.
Van begin af aan al gezegd. PSV moet nu gewoon financieel risico nemen om die CL plek van volgend seizoen veilig te stellen. Die levert ondanks dat Bas het niet gelooft volgens verschillende bronnen 70 miljoen op in het nieuwe format
Je bent het te slechte niveau van de afgelopen jaren gewend. Lekker een luxe op de vleugels man! Heerlijk. Lozano kan op rechts en links. El Ghazi is eigenlijk niet goed genoeg om direct op terug te vallen als er iemand geblesseerd is. Maar als dit uiteindelijk betekent dat we geen verdediger van niveau kunnen halen dan is het wel een domper ja.
El Ghazi mag nu een soort Jozefzoon-rol gaan vertolken.
 
Van begin af aan al gezegd. PSV moet nu gewoon financieel risico nemen om die CL plek van volgend seizoen veilig te stellen. Die levert ondanks dat Bas het niet gelooft volgens verschillende bronnen 70 miljoen op in het nieuwe format
Pfoeh, 70 miljoen. Wist niet dat het zo veel zal opbrengen. Dan snap ik het wel. Paar deelnames en dan kunnen we de grond weer terugkopen van de gemeente. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan